Våre tester❤️❤️

Tok blodprøve i dag og fikk over 30700 og er bare 5+4. Det er jo ganske høyt? Blir selvfølgelig bekymra for blæremola, men nå må jeg prøve å roe meg ned til TUL om 2 uker og tenke at det mest sannsynlig går bra.
Jeg har tvillinger på 7 år nå. Når jeg var 5+0 hadde jeg hcg på 7500 ;) kanskje det er mer enn en i magen din? ;) tvillinger er travelt men fantastisk <3
 
Fikk disse testene i dag med ca. 1 timers mellomrom. Kan fortsatt ikke tro det :woot: Tok egentlig test mest for å bare «overbevise» meg selv om at symptomerjeg hadde var pga. kommende TR om noen dager.
Sjokket var derfor stor da strek nr. to dukket opp etter under 1 min.
Er enda ekstremt tidlig, men enn så lenge er jeg gravid :smiley-angelic003
Menstermin er 18.02.2023, men meget mulig jeg blir satt frem noen dager på ultralyd ettersom jeg etter mine beregninger og tester kun skal være et sted mellom 9-11 dpo
5DC2621E-B9C7-4A8C-842B-E6FA3F09320A.jpeg
3A3958FC-A5CE-4700-9263-C9DCE4FE9F90.jpeg
 
Fikk disse testene i dag med ca. 1 timers mellomrom. Kan fortsatt ikke tro det :woot: Tok egentlig test mest for å bare «overbevise» meg selv om at symptomerjeg hadde var pga. kommende TR om noen dager.
Sjokket var derfor stor da strek nr. to dukket opp etter under 1 min.
Er enda ekstremt tidlig, men enn så lenge er jeg gravid :smiley-angelic003
Menstermin er 18.02.2023, men meget mulig jeg blir satt frem noen dager på ultralyd ettersom jeg etter mine beregninger og tester kun skal være et sted mellom 9-11 dpo
Vis vedlegget 382708
Vis vedlegget 382710
Gratulerer så mye :love7 Så koselig:love017:love017:love017
 
Da stemte dessverre magefølelsen her, med både de svake testene og få funn på UL, og endte i SA. Merkelig hvordan kroppen «vet» sånt lenge før det skjer! Lykke til videre med deres små ❤️
 
Da stemte dessverre magefølelsen her, med både de svake testene og få funn på UL, og endte i SA. Merkelig hvordan kroppen «vet» sånt lenge før det skjer! Lykke til videre med deres små ❤️
Så utrolog trist :Heartred
Sender drg en kjempe stor klem :Heartbigred
 
Da stemte dessverre magefølelsen her, med både de svake testene og få funn på UL, og endte i SA. Merkelig hvordan kroppen «vet» sånt lenge før det skjer! Lykke til videre med deres små ❤️
Beklager at du måtte oppleve det :sorry: Klem
 
Da stemte dessverre magefølelsen her, med både de svake testene og få funn på UL, og endte i SA. Merkelig hvordan kroppen «vet» sånt lenge før det skjer! Lykke til videre med deres små ❤️

Så leit å lese ❤️
 
Da stemte dessverre magefølelsen her, med både de svake testene og få funn på UL, og endte i SA. Merkelig hvordan kroppen «vet» sånt lenge før det skjer! Lykke til videre med deres små ❤️
Så trist! Stor klem til deg :Heartred
 
Jeg fikk denne i dag, om jeg regner ut fra siste mens vil det gi termin 19. februar. Føles skummelt og hoppe inn i en termingruppe uten å få en bekreftelse fra en digital test først, men den planlegger jeg først å ta i morgen.
 

Vedlegg

  • Snapchat-732336203.jpg
    Snapchat-732336203.jpg
    452,2 KB · Visninger: 36
Er 12dpo i dag(eller 11) og testet med Babyplan early i morges, ble veldig svak strek så jeg klarte ikke å dy meg og tok en cb+ nå i kveld. Så da var det hvertfall bekreftet at den i morges var reell.

Har i dag litt ømme bryster, og litt murringer i livmorområdet. Har ikke hatt noen av de typiske syptomene tidliger. Det som fikk meg til å mistenke graviditet var ligamentsmerter som jeg har hatt noen dager nå.

Har mistet i uke 6 de to siste gangene jeg har vært gravid, så holder meg nok mest i kulissene en stund, til jeg føler meg tryggere på at dette blir å gå veien.

Termin 21.februar 2023. Gratulerer til alle og lykke til!
 

Vedlegg

  • IMG_20220609_233537.jpg
    IMG_20220609_233537.jpg
    1,2 MB · Visninger: 12
  • IMG_20220609_084616.jpg
    IMG_20220609_084616.jpg
    949,4 KB · Visninger: 12
Vil påstå at det er stigning fra i går til i dag.
 

Vedlegg

  • PhotoGrid_Plus_1654837866516.jpg
    PhotoGrid_Plus_1654837866516.jpg
    1,4 MB · Visninger: 26
Back
Topp