Våre tester❤️❤️

Tok ny(e) tester i dag :happy:
Syns selv det er fin stigning på strimmelen (øverste tirsdag, nederste i dag), men får fortsatt (bare) 2-3 på den digitale. Var samboer som ville jeg skulle ta digital selv om jeg sa at det nok er for tidlig til å få 3+
6D26FC55-72A6-4732-BB35-9A9FCF867CEF.jpegDD55AFC1-2EBA-4A5A-B038-9E26926E49C8.jpeg
 
Er 12dpo i dag(eller 11) og testet med Babyplan early i morges, ble veldig svak strek så jeg klarte ikke å dy meg og tok en cb+ nå i kveld. Så da var det hvertfall bekreftet at den i morges var reell.

Har i dag litt ømme bryster, og litt murringer i livmorområdet. Har ikke hatt noen av de typiske syptomene tidliger. Det som fikk meg til å mistenke graviditet var ligamentsmerter som jeg har hatt noen dager nå.

Har mistet i uke 6 de to siste gangene jeg har vært gravid, så holder meg nok mest i kulissene en stund, til jeg føler meg tryggere på at dette blir å gå veien.

Termin 21.februar 2023. Gratulerer til alle og lykke til!
Heier på deg og håper spiren sitter godt heretter:D
 
4+4 og enda litt økning fra i går.
Men.. når slutter man å teste og bare stoler på kroppen da?
 

Vedlegg

  • 896FFD64-C2B3-4BE5-8384-F19E6C588BFF.jpeg
    896FFD64-C2B3-4BE5-8384-F19E6C588BFF.jpeg
    589,3 KB · Visninger: 10
Jeg har tvillinger på 7 år nå. Når jeg var 5+0 hadde jeg hcg på 7500 ;) kanskje det er mer enn en i magen din? ;) tvillinger er travelt men fantastisk <3
Vi har alltid ønsket oss tvillinger så det hadde vært fantastisk! Vi spurte om å få satt inn 2 egg (IVF) men fikk nei, så om det ene egget har delt seg er jo det veldig gøy da! Ultralyd er om en drøy uke så det blir spennende, håper det er minst 1! :)
 
Hei :) hva er blæremola?
Det er en veldig sjelden tilstand som ikke er forenlig med liv, og man må visst vente en stund med å gå gravid igjen om det skjer. Veldig høye hcg-verdier kan være et symptom. Heldigvis har hodet mitt akseptert at det mest sannsynlig går bra, og så tror jeg at jeg er for sliten til å orke å bruke energi på å være bekymret :dead:
 
4+4 og enda litt økning fra i går.
Men.. når slutter man å teste og bare stoler på kroppen da?
Nydelig strek! Jeg ga meg 5+0 med digital. Tok riktignok en blodprøve noen dager senere da, men da sa jeg stopp :hilarious:
 
Heier på deg og håper spiren sitter godt heretter:D
Tusen takk, jeg krysser alt men tørr ikke håpe for mye! Blir nok mer aktiv her om jeg kommer meg over uke 6 og føler meg tryggere. Håper jeg kan blir med i gjengen om et par uker
 
Her er min lille overraskelse: tok den i et lite panisk øyeblikk etter å ha innsett at mensen var forsinket og kroppen føltes rar. Hadde nettopp vært på do rett før, så jeg fikk akkurat presset ut nok tiss til å få tatt testen - og jammen hadde jeg rett:bag:

Har en liten kar fra før, så jeg må vel si at jeg kjente igjen lusa på gangen :love017
received_5192744374178973.jpeg
 
Her er min lille overraskelse: tok den i et lite panisk øyeblikk etter å ha innsett at mensen var forsinket og kroppen føltes rar. Hadde nettopp vært på do rett før, så jeg fikk akkurat presset ut nok tiss til å få tatt testen - og jammen hadde jeg rett:bag:

Har en liten kar fra før, så jeg må vel si at jeg kjente igjen lusa på gangen :love017
Vis vedlegget 382884
Gratulerer! ❤️
 
Det er en veldig sjelden tilstand som ikke er forenlig med liv, og man må visst vente en stund med å gå gravid igjen om det skjer. Veldig høye hcg-verdier kan være et symptom. Heldigvis har hodet mitt akseptert at det mest sannsynlig går bra, og så tror jeg at jeg er for sliten til å orke å bruke energi på å være bekymret :dead:
Mest sannsynlig er alt fint ❤️❤️
 
Sniker meg forsiktig inn her med en svak strek fra i dag, IKM - 4+1 ifølge kalkulatoren. Forrige mnd mistet jeg, så tør ikke juble høyt enda. Har faktisk ikke turt å fortelle sambo enda, da han ble knust da det ikke gikk sist.. :sorry:
Er så usigelig trøtt i dag, helt i svime, så ikke lenge før det blir natt her:shy:
 

Vedlegg

  • 20220611_084240.jpg
    20220611_084240.jpg
    2,7 MB · Visninger: 47
Sniker meg forsiktig inn her med en svak strek fra i dag, IKM - 4+1 ifølge kalkulatoren. Forrige mnd mistet jeg, så tør ikke juble høyt enda. Har faktisk ikke turt å fortelle sambo enda, da han ble knust da det ikke gikk sist.. :sorry:
Er så usigelig trøtt i dag, helt i svime, så ikke lenge før det blir natt her:shy:
Gratulerer så mye :cool05
Så trist å høre at dere mistet forrige gang :Heartred Krysser alt jeg har for at denne spiren klorer seg fast og blir i «hula» si helt til termin:dummy:
 
Sniker meg forsiktig inn her med en svak strek fra i dag, IKM - 4+1 ifølge kalkulatoren. Forrige mnd mistet jeg, så tør ikke juble høyt enda. Har faktisk ikke turt å fortelle sambo enda, da han ble knust da det ikke gikk sist.. :sorry:
Er så usigelig trøtt i dag, helt i svime, så ikke lenge før det blir natt her:shy:
Håper virkelig det holder hele veien for dere denne gang :) Jeg har heller ikke fortslt samboer det enda, etter som jeg har mistet de to siste gangene og er forberedt på at det kan skje igjen :(
 
Er litt glad i dag, da stigningen fra 12dpo til 14 dpo var fin. OG jeg har sammenlignet med testene mine fa forrige graviditet som endte i SA, og denne gang er testen fra 14dpo like sterk som testen var 20dpo den gang! Så det kan jo være et godt tegn :Heartred
 
Back
Topp