Våre tester❤️❤️

Tatt maaaange tester med superfin stigning, men ikke tatt bilde av alle på ett og samme bilde, så legger med positiv digital og positiv strimmel - fikk «Gravid 1-2» allerede 10 dpo, men måtte selvfølgelig fortsette å teste jeg også :laughing002 Har prøvd siden januar 2021, så dette er stas :love7Nå går bare alle tanker til håpet om at dette går bra:love2

Vedlegg

• 78B6F2B4-7C04-4282-AED5-E82B8C010A00.jpeg
    78B6F2B4-7C04-4282-AED5-E82B8C010A00.jpeg
    994,2 KB · Visninger: 46
  • 65FAD52D-6F75-4148-8996-4017FA363886.jpeg
    65FAD52D-6F75-4148-8996-4017FA363886.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 46
Her er min stigning, øverste er tatt søndag morgen, nederste er første test jeg tok fredag kveld :Heartbigred
Vis vedlegget 382967
Kjempefin stigning :Heartred

Tror jeg selv ryker på ny test i kveld… selv om jeg testet for bare 2 dager siden :hungry:
Kan ikke skjønne at jeg klarte å bare teste 2 ganger forrige graviditet :hilarious:

Skal teste igjen i kveld jeg også, tester annen hver dag.. Usikker om det beroliger meg eller stresser, men jeg klarer uansett ikke å la være :rolleyes:

Litt skuffa over at jeg ikke fikk 3+ på digital, men får ikke gjort så mye med det. Satser på at jeg får ønsket resultat om 2 dager :happy:

Tok strimmeltest også og må vedgi at jeg egentlig ikke ser forskjell fra forrige for 2 dager siden, men test streken er så og si like mørk som kontrollstreken så krysser fingrene for at det ikke betyr noe :smiley-angelic001

Dagens test:
51027BF2-EA9A-424B-8683-B524939D0428.jpeg
2 dager siden:
DCA51675-87B5-4599-A249-4361E5FE93ED.jpeg

Jeg har bare tatt 1 test. Hvorfor ta flere når man allerede har testet positivt?
Jeg tenkte akuratt slik som deg. Med første tok jeg en test og en TUL i uke 9. denne gangen tok jeg en test til etter to uker, mest fordi jeg ble påvirka av å lese på forum og hadde lyst til å se at det var en økning pga ingen symptomer

Jeg tenkte akuratt slik som deg. Med første tok jeg en test og en TUL i uke 9. denne gangen tok jeg en test til etter to uker, mest fordi jeg ble påvirka av å lese på forum og hadde lyst til å se at det var en økning pga ingen symptomer
Jeg beundrer dere som klarer det :p

Stavtesten er 10dpo og clearblue er 11 dpo❤️

Vedlegg

• 2258BE74-EC68-4CCA-A3EF-96B306C8D7C0.jpeg
    2258BE74-EC68-4CCA-A3EF-96B306C8D7C0.jpeg
    1.014,8 KB · Visninger: 27
  • 47AE08B9-FCAB-405C-87FB-E5C082E06492.jpeg
    47AE08B9-FCAB-405C-87FB-E5C082E06492.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 27
Sniker meg forsiktig inn her med en svak strek fra i dag, IKM - 4+1 ifølge kalkulatoren. Forrige mnd mistet jeg, så tør ikke juble høyt enda. Har faktisk ikke turt å fortelle sambo enda, da han ble knust da det ikke gikk sist.. :sorry:
Er så usigelig trøtt i dag, helt i svime, så ikke lenge før det blir natt her:shy:
Hei, føler med deg :Heartred jeg mista i april, å kjenner litt på angsten for å miste igjen. Fant ut at jeg er gravid i dag 3+2. Håper spirene våre sitter denne gang :Heartred

Hei, føler med deg :Heartred jeg mista i april, å kjenner litt på angsten for å miste igjen. Fant ut at jeg er gravid i dag 3+2. Håper spirene våre sitter denne gang :Heartred
Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!:Heartred Jeg fortalte det til samboeren i går (4+4), men kjenner at jeg ikke klarer å glede meg på samme måte som jeg gjorde sist jeg fortalte han. Sjekker papiret hver gang jeg er på do, forventer liksomat det er rødt der..

Det er ikke noe man går gjort fra eller til uansett, tenker jeg
Det har du helt rett i, men jeg personlig foretrekker å være forberedt på kraftig blødning og vonde kramper hvis det går den veien. Det er jo bare den aller første tiden testene kan si noe om hvordan det går, men det er jo også den absolutt mest sårbare tiden.
Men det er smak og behag, noen liker å teste mye mens andre synes det holder med én gang.

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!:Heartred Jeg fortalte det til samboeren i går (4+4), men kjenner at jeg ikke klarer å glede meg på samme måte som jeg gjorde sist jeg fortalte han. Sjekker papiret hver gang jeg er på do, forventer liksomat det er rødt der..
Klarer heller ikke glede meg like mye. Men sleit mye mere med det sist gang,var akk som om jeg følte på kroppen at noe ikke var helt som det skulle. Hadde uvanlig mens,eggløsningen kom på dag 8 i syklus og jeg begynte å bli kvalm allerede to dager etter el. Fikk positiv test allerede 5 dpo. Var liksom som om d ikke var noe som var normalt. Nå så hadde jeg ikke noe syptomer før nå i helga. Å ingen kvalme. Bare sint og frustrert og ømme pupper. Så føler meg ikke så veldig gravid. Men bekymrer meg litt for at jeg igjen har hatt en unormalt tidlig eggløsning.

Back
Topp