Våre tester❤️❤️

Klarer heller ikke glede meg like mye. Men sleit mye mere med det sist gang,var akk som om jeg følte på kroppen at noe ikke var helt som det skulle. Hadde uvanlig mens,eggløsningen kom på dag 8 i syklus og jeg begynte å bli kvalm allerede to dager etter el. Fikk positiv test allerede 5 dpo. Var liksom som om d ikke var noe som var normalt. Nå så hadde jeg ikke noe syptomer før nå i helga. Å ingen kvalme. Bare sint og frustrert og ømme pupper. Så føler meg ikke så veldig gravid. Men bekymrer meg litt for at jeg igjen har hatt en unormalt tidlig eggløsning.
Jeg ble også sykt kvalm bare ett par dager etter EL forige gang, visste jeg var gravid lenge før test slo ut.. Hvor langt er du på vei nå? :)

Jeg ble også sykt kvalm bare ett par dager etter EL forige gang, visste jeg var gravid lenge før test slo ut.. Hvor langt er du på vei nå? :)
Jeg er 3+3 i dag. Så fant ut ganske tidlig denne gangen også. Men kan hende jeg er litt lengre på vei siden jeg har så lang syklus å så tidlig el. Men d får jeg se på ultralyd. Er så gla jeg får d i uke 7. :) har du barn fra før av? har noen veninner som fortalte meg at når di ble gravid andre gang så kjente di det på kroppen med en gang :)

Jeg er 3+3 i dag. Så fant ut ganske tidlig denne gangen også. Men kan hende jeg er litt lengre på vei siden jeg har så lang syklus å så tidlig el. Men d får jeg se på ultralyd. Er så gla jeg får d i uke 7. :) har du barn fra før av? har noen veninner som fortalte meg at når di ble gravid andre gang så kjente di det på kroppen med en gang :)
Har ett barn fra før :) kan værenoe med det selvsagt, for jeg visste det denne gangen også før positiv test:) du er heldig som får tidlig ultralyd, man føler seg litt tryggere da. Fikk det da jeg gikk med junior, men da var det litt usikkert hvor langt jeg var på vei. Skulle gjerne hatt det nå også, bare for å se at det vokser som det skal, men tror ikke jeg får bare fordi jeg føler meg usikker liksom, kapasiteten er ganske sprengt:)

Har ett barn fra før :) kan værenoe med det selvsagt, for jeg visste det denne gangen også før positiv test:) du er heldig som får tidlig ultralyd, man føler seg litt tryggere da. Fikk det da jeg gikk med junior, men da var det litt usikkert hvor langt jeg var på vei. Skulle gjerne hatt det nå også, bare for å se at det vokser som det skal, men tror ikke jeg får bare fordi jeg føler meg usikker liksom, kapasiteten er ganske sprengt:)
Ja er vertfall umulig å få til så tidlig ultralyd i det offentlige. Men det er noen private som også er under helfo,der betaler du bare en liten egenandel. Når man nylig har gått gjennom en spontanabort så er det mere betryggende å vite litt mere å få litt bedre oppfølging neste gang man blir gravid. Her så fikk jeg beskjed av legekontoret at di kunne ikke sende meg til sykehuset med mindre det var fare for helsa mi. Tok så kontakt med privat,ba legen om å sende henvisning å fikk time med en gang. Men er ikke lett med det private heller for her blir det bare mindre og mindre gynekologer. Bare ila 2 år så har antallet gynekologer halvert seg her. Jeg har en liten en på 19 mnd. Å når jeg gikk med han så fikk jeg første ultralyd førsta i uke 20. Men så oppdaga di at jeg hadde svangerskaps diabetes,å da måtte jeg inn annenhver uke for ultralyd. Da ble jeg tatt godt vare på. :hilarious:

Her er mine tester, tok en digital som viste 1-2 når jeg var 11 dpo. I dag er jeg 15 dpo, og kommer nok til å fortsette å teste til digital også er høyere. Mistet veldig tidlig to ganger i vinter, der jeg aldri fikk mer enn 1-2 på digital test, og kjenner det er betryggende å se økning der.

Vedlegg

• InCollage_20220614_212641903.jpg
    InCollage_20220614_212641903.jpg
    6,4 MB · Visninger: 45
Offisielt nådd «the hook effect» :hilarious: Dette har jeg glede meg til å teste! Når hcg blir skikkelig høy vil graviditetstest bli svakere. Om den blir sterkere når du blander med vann er det hook effekten!
Den øverste er 3 timersurin, den nederste 30-45 min urin blandet med vann. Veldig spennende syns jeg da.EC843A3D-04D6-4CC3-860B-097D1BAD5D2F.jpeg

Fine tester! Tror den vil slå ut på 3+ nå :woot:
Syns også det, fikk plutselig troa igjen :Heartpink Også fått litt mer symptomer tilbake nå i kveldinga heldigvis:shy: Har en to-pakning, så kanskje jeg tar en i morgen. Får jeg ikke 3+ så får jeg vente litt og ta den siste da :P

Syns også det, fikk plutselig troa igjen :Heartpink Også fått litt mer symptomer tilbake nå i kveldinga heldigvis:shy: Har en to-pakning, så kanskje jeg tar en i morgen. Får jeg ikke 3+ så får jeg vente litt og ta den siste da :p
Her er min MakeSure test når jeg fikk 3+ iallfall ☺️ Vil jo si din er like tydelig :D

74036DDD-7DEE-4117-811E-660C07BDF5D4.jpeg

Offisielt nådd «the hook effect» :hilarious: Dette har jeg glede meg til å teste! Når hcg blir skikkelig høy vil graviditetstest bli svakere. Om den blir sterkere når du blander med vann er det hook effekten!
Den øverste er 3 timersurin, den nederste 30-45 min urin blandet med vann. Veldig spennende syns jeg da.Vis vedlegget 383414
Spennende! Aldri hørt om «hook effekten», merkelig at for mye hcg i noen tilfeller kan gi falsk negativ :eek:

Back
Topp