Våre tester❤️❤️

Siden jeg ikke tror på det enda så bruker jeg opp testene mine. Artig å se forskjellen fra 4+1 til 5+3! Kan vel ikke bli særlig sterke strek nå :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20220602_214914.jpg
    IMG_20220602_214914.jpg
    3,5 MB · Visninger: 87
  • IMG_20220524_115552.jpg
    IMG_20220524_115552.jpg
    3,1 MB · Visninger: 88
Har du tatt noen flere tester andre dager så man kan sammenligne?
Ja hadde tester fra de fire forrige morgenene også, men alle var like svake/ubetydelig forskjell. Det samme med ettermiddagsurin. MEN nå tok jeg en CB digital et par dager etterpå; og den viste 2-3. Føler likevel noe er galt, så var på veldig tidlig UL i dag (beregnet 5+5 i dag, men kan være inntil 3 dager kortere). Der så hun noe som kunne være begynnelsen på en fostersekk (kun 5mm lang). Jeg hadde trodd man i det minste burde sett en tydelig fostersekk på dette tidspunktet, og er nå sikker på at dette svangerskapet har stoppet tidlig (både pga svake tester uten stigning og UL-funnene i dag)…
 
Ja hadde tester fra de fire forrige morgenene også, men alle var like svake/ubetydelig forskjell. Det samme med ettermiddagsurin. MEN nå tok jeg en CB digital et par dager etterpå; og den viste 2-3. Føler likevel noe er galt, så var på veldig tidlig UL i dag (beregnet 5+5 i dag, men kan være inntil 3 dager kortere). Der så hun noe som kunne være begynnelsen på en fostersekk (kun 5mm lang). Jeg hadde trodd man i det minste burde sett en tydelig fostersekk på dette tidspunktet, og er nå sikker på at dette svangerskapet har stoppet tidlig (både pga svake tester uten stigning og UL-funnene i dag)…
Jeg tror du skal ta det litt mer med ro.. kanskje du heller burde dra å ta blodprøver og måle hcg. Det er ALT for tidlig å se noe på ultralyd :)

Legger ved en scan fra uke 5.
 

Vedlegg

  • 77979C5B-077F-4FEE-9320-977AA20E4981.png
    77979C5B-077F-4FEE-9320-977AA20E4981.png
    2,2 MB · Visninger: 48
Jeg tror du skal ta det litt mer med ro.. kanskje du heller burde dra å ta blodprøver og måle hcg. Det er ALT for tidlig å se noe på ultralyd :)

Legger ved en scan fra uke 5.
Takk, ja jeg skal prøve. Men er så vanskelig å ikke vite, når de er så ønsket! Skal ta HCG neste uke ☺️ Min eventuelle fostersekk i dag var dessverre mye mindre enn den på bildet der. Kun en liten spalte. Huff, jeg håper det går bra likevel…
 
Ja hadde tester fra de fire forrige morgenene også, men alle var like svake/ubetydelig forskjell. Det samme med ettermiddagsurin. MEN nå tok jeg en CB digital et par dager etterpå; og den viste 2-3. Føler likevel noe er galt, så var på veldig tidlig UL i dag (beregnet 5+5 i dag, men kan være inntil 3 dager kortere). Der så hun noe som kunne være begynnelsen på en fostersekk (kun 5mm lang). Jeg hadde trodd man i det minste burde sett en tydelig fostersekk på dette tidspunktet, og er nå sikker på at dette svangerskapet har stoppet tidlig (både pga svake tester uten stigning og UL-funnene i dag)…
Tok du utvendig eller innvendig? Jeg var på utvendig mellom uke 6-7, da kunne de egentlig bare se at det var noe på gang. Krysser fingrene for at det bare var fir tidlig å ta ul enda :Heartred
 
N 3+ idag på CB!❤️ Da tror jeg at jeg kan si meg fornøyd med testingen for denne gang. Har en test i backup i tilfelle testomanen blir desperat en dag :hilarious:
Samme her. Nå går jeg inn i en slags ventemodus inntil TUL. Har litt lyst til å ta blodprøver hos legen, men føler legen min synes jeg styrer litt vel mye :hilarious:
 
Dagens 16 dpo :love017 Clearblue og makesure har sterkere teststrek enn kontrollstrek, så helt klart at disse er treg:laughing002 nå venter jeg bare på 3+, kanskje om en uke? Er ca 5+2 daC681CD80-0F12-4B7F-A013-B8E8FBB1388A.jpeg
 
Hei :happy: noen her inne som kan hjelpe meg? Litt usikker om jeg hører til i januar eller februar men tar utgangspunkt i februar. Jeg hadde siste mens 12.april - dette var min første mens etter fødsel i juli i fjor, amming har holdt den borte til da. Pga litt sykdom ble det plutselig mer amming en periode og mensen kom ikke som forventet rundt 11 - 12 mai, tok en test som var negativ kun for sikkerhetskyld men var ganske sikker på at ammingen hadde satt en stopp for eggløsning. Jeg antok derfor at mensen ville dukke opp etterhvert. Jeg startet med eggløsningstester rundt 25 mai for å prøve å få litt kontroll over syklusen. Disse har vært positive i mange dager med økende stryke noe jeg synes var rart. Tok derfor ny graviditetstest på onsdag 1 juni som var positiv og nå aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei:facepalm: har ingen anelse når eggløsning har vært. Kan legge ved testene mine som er tatt fra onsdag og til i dag. Dette ble veldig langt…beklager det:rolleyes: noen som kan gjette seg frem til hvor langt jeg er på vei på bakrund av det jeg har skrevet og testene?

037FBBAB-1C85-4057-8C78-C7718E6E6700.png41726731-D30C-4A8E-8DE6-52C1B86CC049.png2237FB21-FD1D-4DFA-B6B0-0D5B99A82C7A.pngA78AF736-F719-400F-909F-BF6B7E2A5A00.jpeg
 
Hei :happy:noen her inne som kan hjelpe meg? Litt usikker om jeg hører til i januar eller februar men tar utgangspunkt i februar. Jeg hadde siste mens 12.april - dette var min første mens etter fødsel i juli i fjor, amming har holdt den borte til da. Pga litt sykdom ble det plutselig mer amming en periode og mensen kom ikke som forventet rundt 11 - 12 mai, tok en test som var negativ kun for sikkerhetskyld men var ganske sikker på at ammingen hadde satt en stopp for eggløsning. Jeg antok derfor at mensen ville dukke opp etterhvert. Jeg startet med eggløsningstester rundt 25 mai for å prøve å få litt kontroll over syklusen. Disse har vært positive i mange dager med økende stryke noe jeg synes var rart. Tok derfor ny graviditetstest på onsdag 1 juni som var positiv og nå aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei:facepalm: har ingen anelse når eggløsning har vært. Kan legge ved testene mine som er tatt fra onsdag og til i dag. Dette ble veldig langt…beklager det:rolleyes: noen som kan gjette seg frem til hvor langt jeg er på vei på bakrund av det jeg har skrevet og testene?

Vis vedlegget 382589Vis vedlegget 382590Vis vedlegget 382591Vis vedlegget 382592
Det er veldig vanskelig å anta for en hver lege vil gå ut fra menstruasjon og da får du termin 20.01.23

Testene er forenelig med at du er over 4-5 uker på vei i styrke hvis du sammenligner litt oppover i tråden her, MEN! MEN!!!! Det er kjempe store individuelle forskjeller på hvor mye HCG en kropp produserer - så det blir bare gjetting. :)
 
Takk, ja jeg skal prøve. Men er så vanskelig å ikke vite, når de er så ønsket! Skal ta HCG neste uke ☺️ Min eventuelle fostersekk i dag var dessverre mye mindre enn den på bildet der. Kun en liten spalte. Huff, jeg håper det går bra likevel…
Husk at ULapparatet har så utrolig mye å si også!
 
Det er veldig vanskelig å anta for en hver lege vil gå ut fra menstruasjon og da får du termin 20.01.23

Testene er forenelig med at du er over 4-5 uker på vei i styrke hvis du sammenligner litt oppover i tråden her, MEN! MEN!!!! Det er kjempe store individuelle forskjeller på hvor mye HCG en kropp produserer - så det blir bare gjetting. :)
Takk for svar :happy: ja dette er også noe jeg har tenkt over, at legen vil ta utgangspunkt fra siste mens å dette vil bli feil uansett. Håper å få gått på en tidlig ul etterhvert. Men usikker på når jeg skal bestille time når jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Vil ikke gå for tidligt heller:confused013
 
Hei :happy:noen her inne som kan hjelpe meg? Litt usikker om jeg hører til i januar eller februar men tar utgangspunkt i februar. Jeg hadde siste mens 12.april - dette var min første mens etter fødsel i juli i fjor, amming har holdt den borte til da. Pga litt sykdom ble det plutselig mer amming en periode og mensen kom ikke som forventet rundt 11 - 12 mai, tok en test som var negativ kun for sikkerhetskyld men var ganske sikker på at ammingen hadde satt en stopp for eggløsning. Jeg antok derfor at mensen ville dukke opp etterhvert. Jeg startet med eggløsningstester rundt 25 mai for å prøve å få litt kontroll over syklusen. Disse har vært positive i mange dager med økende stryke noe jeg synes var rart. Tok derfor ny graviditetstest på onsdag 1 juni som var positiv og nå aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei:facepalm: har ingen anelse når eggløsning har vært. Kan legge ved testene mine som er tatt fra onsdag og til i dag. Dette ble veldig langt…beklager det:rolleyes: noen som kan gjette seg frem til hvor langt jeg er på vei på bakrund av det jeg har skrevet og testene?

Vis vedlegget 382589Vis vedlegget 382590Vis vedlegget 382591Vis vedlegget 382592
Jeg hadde også sånne tester OG 3+ på digital. Var usikker pga jeg også ammer (fødte aug.21) så tok en tidlig ul. Det var så tidlig at gyn ikke så noe større, men antok 5+2/3, så jeg fikk så sterke tester og 3+ når jeg var 4+0/1 :happy: Tok også hcg samme dag, og digital slo ut med 3+ med 850 i HcG..
 
Jeg hadde også sånne tester OG 3+ på digital. Var usikker pga jeg også ammer (fødte aug.21) så tok en tidlig ul. Det var så tidlig at gyn ikke så noe større, men antok 5+2/3, så jeg fikk så sterke tester og 3+ når jeg var 4+0/1 :happy: Tok også hcg samme dag, og digital slo ut med 3+ med 850 i HcG..
Takk for svar :happy:
 
Back
Topp