Våre tester❤️❤️

4 uker i dag. Vet ikke helt når el var, men tok angrepille den 10 mai, og da stod det «høy skanse for graviditet» i appen.
Jeg syntes testene så fine ut. Vet ikke om det er beroligende, men jeg slår veldig sent ut på graviditetstester, jeg har hvert fall gjort det de to gangene jeg har vært gravid. Ofte ikke slått ut før 14-15 dpo. Så ikke nødvendigvis noe galt med litt svak strek :)
 
Ja jeg lider av testomani :hilarious: :hilarious: :Heartblue

2A30B4E6-4BEE-45AA-AF3D-1F5227A8273C.jpeg
 
Jeg tror ikke dette går veien. Streken har blitt betraktelig svakere siden i dag tidlig, og nå har det gått fra spotting til delvis fylling av et bind.
Symptomer: Litt verk i korsrygg og uggen, som jeg forsåvidt har vært siden positiv test.
Legetime til mandag.
Har kun vært gravid én gang før, og hun er nå 8 mnd.

Hvordan vet man om man går gjennom abort, eller bare har blødning? Har fått for meg at abort må føles smertefullt, men det er jo ikke vondt noen steder…
Venstre fra morgen, høgre nå. babyplan tidlig test.
 

Vedlegg

  • 751AE6C2-9BB7-45C6-BD61-EC4C6E905EF6.jpeg
    751AE6C2-9BB7-45C6-BD61-EC4C6E905EF6.jpeg
    280,8 KB · Visninger: 82
  • CAC8BC98-3DCA-4750-A2DF-6C512D2180DC.jpeg
    CAC8BC98-3DCA-4750-A2DF-6C512D2180DC.jpeg
    277,4 KB · Visninger: 81
Jeg tror ikke dette går veien. Streken har blitt betraktelig svakere siden i dag tidlig, og nå har det gått fra spotting til delvis fylling av et bind.
Symptomer: Litt verk i korsrygg og uggen, som jeg forsåvidt har vært siden positiv test.
Legetime til mandag.
Har kun vært gravid én gang før, og hun er nå 8 mnd.

Hvordan vet man om man går gjennom abort, eller bare har blødning? Har fått for meg at abort må føles smertefullt, men det er jo ikke vondt noen steder…
Venstre fra morgen, høgre nå. babyplan tidlig test.
Så trist å lese :sorry:
Det kan være at du har hatt en kjemisk graviditet, og da vil du ikke merke noe mer enn ved en vanlig menstruasjon som bare er litt forsinket. Det som da har skjedd er at egget ble befruktet, men ikke klarte å feste seg.

Aborter regnes for å være etter uke 5+0 :confused:
 
Så trist å lese :sorry:
Det kan være at du har hatt en kjemisk graviditet, og da vil du ikke merke noe mer enn ved en vanlig menstruasjon som bare er litt forsinket. Det som da har skjedd er at egget ble befruktet, men ikke klarte å feste seg.

Aborter regnes for å være etter uke 5+0 :confused:
Ja, det høres forsåvidt logisk ut. Holder allikevel på legetimen til mandag, greit å få det registrert. Takk for hurtig svar.
 
Ja, det høres forsåvidt logisk ut. Holder allikevel på legetimen til mandag, greit å få det registrert. Takk for hurtig svar.
Ja det er like greit å ta en tur innom legen for å få et ordentlig svar.
Jeg har desverre vært gjennom begge deler og vet at det ikke er noe gøy :sorry:
 
Tok en digital idag CB som viser pluss eller minus. Den var positiv❤️ Valgte seff å åpne den, og det var bare en strek der, altså ingen kontrollstrek? Noen andre som har opplevd det? Vet at de egentlig ikke skal åpnes:wacky:
 
Tok en digital idag CB som viser pluss eller minus. Den var positiv❤️ Valgte seff å åpne den, og det var bare en strek der, altså ingen kontrollstrek? Noen andre som har opplevd det? Vet at de egentlig ikke skal åpnes:wacky:
Har aldri prøvd den før. Bare åpnet de med ukesindikator og de har 3 streker ;)
Sjekk YouTube?
 
Dagens 10 dpo tester fra meg:laughing002 fri for makesure så må fortsette med metode tidligtester, men syns de er så treg/ dårlig farge. Men de stiger fint:love7:love017 C4902A26-F63A-4E83-9817-2E22CD46EDF6.jpeg9662102D-10EF-404D-A4A1-0593DCE614CD.jpeg
 
Her er det ikke mer baby. Men spørsmål: jeg har en app der jeg legger inn mensen, eggløsning osv, P.C heter den (Period Calendar).
Jeg må vel trykke inn på at jeg ikke er mer gravid, blødning begynte i går, regnes dette da som en forsinket menstruasjon? Var ifg beregninger 4+1 i går, men som dere ser er det ikke mer strek her.

Kan jeg nå regne med eggløsning igjen om ca 14 dager (fra i går) som vanlig, eller blir ting i ubalanse nå?

Føler meg så slem. Føler jeg har drept søsken til babyen min - selv om min tolkning av angrepille er kun at den hindrer eller forskyver en EL. Så, at det ble befruktning er jo et mirakel. Om det var angrepillen eller at fosteret ikke skulle vokse opp får jeg jo ikke vite.

Men hva skjer fremover nå liksom..?

Ps har legetime i morgen. Men det er jo leeeenge til.
 

Vedlegg

  • 7B18771F-4E88-427B-81D8-D40860A3F45E.jpeg
    7B18771F-4E88-427B-81D8-D40860A3F45E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 45
Her er det ikke mer baby. Men spørsmål: jeg har en app der jeg legger inn mensen, eggløsning osv, P.C heter den (Period Calendar).
Jeg må vel trykke inn på at jeg ikke er mer gravid, blødning begynte i går, regnes dette da som en forsinket menstruasjon? Var ifg beregninger 4+1 i går, men som dere ser er det ikke mer strek her.

Kan jeg nå regne med eggløsning igjen om ca 14 dager (fra i går) som vanlig, eller blir ting i ubalanse nå?

Føler meg så slem. Føler jeg har drept søsken til babyen min - selv om min tolkning av angrepille er kun at den hindrer eller forskyver en EL. Så, at det ble befruktning er jo et mirakel. Om det var angrepillen eller at fosteret ikke skulle vokse opp får jeg jo ikke vite.

Men hva skjer fremover nå liksom..?

Ps har legetime i morgen. Men det er jo leeeenge til.
Jeg ser fortsatt streken - men ja den er på vei til å forsvinne hvis man sammenligner med de andre du har lagt ut.
det er vanskelig å si hvordan det blir for deg med tanke på angrepille osv.. du må bare vente å se :)
Kroppen kan også lage lengre eller kortere sykluser dersom man er syk, så det er mange faktorer som kan spille inn på når mensen kommer.
 
Veiledning HCG tabell :)

 
Driver og tester med forskjellige merker, har masse liggende etter lang prøveperiode. En av de som har vært veldig treg med å slå ut i forhold til andre er rfsu! Men har doblet seg fint på 2 dager da :love017 9 og 11 dpo:Heartred6615A571-9D9A-4533-90B1-8DDC9B0E8C09.jpeg
 
Driver og tester med forskjellige merker, har masse liggende etter lang prøveperiode. En av de som har vært veldig treg med å slå ut i forhold til andre er rfsu! Men har doblet seg fint på 2 dager da :love017 9 og 11 dpo:HeartredVis vedlegget 382371

Bestemt meg for å vente til 5+0 før jeg eventuelt prøver RFSU :hilarious: Får utslag på andre merker enn den!
 
Back
Topp