Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Så herlig at du kan juble for spying Krysser fingrene for at spiren sitter helt til målJeg måtte akkurat kaste opp!
Så nå ligger jeg på sofaen og knasker tørt knekkebrød sånn at jeg har noe i magen før jeg skal på jobb snart. Stod nesten å jublet når jeg kastet opp. Blir glad for slike symptomer, tar de som et godt tegn
Jeg hadde omtrent ingen symptomer første gangen jeg var gravid.Mine symptomer går opp og ned, og det bekymret meg. Det vil si at jeg har vært litt kvalm og ikke kunnet spist søt mat, men slik har det ikke vært de siste dagene. Jeg er fremdeles trøtt og litt svimmel, men mindre enn for noen dager siden (det kan være fordi jeg sluttet å snuse når testen ble positiv og man kan jo bli trøtt og svimmel av abstinenser også). Eneste som er hver dag er stikkinger og murringer, samt helt utrolig ømme bryst. Er dette noe å bekymre seg over?
Så gøy at vi blir glad for sånne ting! Jeg er ikke så kvalm i dag, og er nesten lei meg selv om jeg vet det er normalt at symptomer kommer og går. Kastet opp helt til uke 18 sist, så jeg bør egentlig bare nyte kvalmefrie dager nåJeg måtte akkurat kaste opp!
Så nå ligger jeg på sofaen og knasker tørt knekkebrød sånn at jeg har noe i magen før jeg skal på jobb snart. Stod nesten å jublet når jeg kastet opp. Blir glad for slike symptomer, tar de som et godt tegn
Føler også jeg har lite symptomer nå. Er kvalm på morgenen, men det gir seg et par timer etter matinntak. Ellers føler jeg meg i ganske fin form. Blir også bekymret, men prøver å roe meg ned med at det er helt normalt det også.Mine symptomer går opp og ned, og det bekymret meg. Det vil si at jeg har vært litt kvalm og ikke kunnet spist søt mat, men slik har det ikke vært de siste dagene. Jeg er fremdeles trøtt og litt svimmel, men mindre enn for noen dager siden (det kan være fordi jeg sluttet å snuse når testen ble positiv og man kan jo bli trøtt og svimmel av abstinenser også). Eneste som er hver dag er stikkinger og murringer, samt helt utrolig ømme bryst. Er dette noe å bekymre seg over?
Små gleder i en skummel tidJippi! Så herlig at du kan juble for spying Krysser fingrene for at spiren sitter helt til mål
Ja, er jo bare å nyte Spiste nettopp lunsj... og nå er jeg veldig kvalm igjen Ser jo at det ikke er trivelig i lengden. Men akkurat nå blir jeg glad for alle tegn på at ting går fremoverSå gøy at vi blir glad for sånne ting! Jeg er ikke så kvalm i dag, og er nesten lei meg selv om jeg vet det er normalt at symptomer kommer og går. Kastet opp helt til uke 18 sist, så jeg bør egentlig bare nyte kvalmefrie dager nå
Jeg hadde ikke vært redd for å drøfte det med legen.. evt gå 50% for å redusere mengden stress en periode?…… jeg sitter på jobb å lurer veldig. Jeg jobber i byggevare og bærer 10 litere med maling hele dagen på flisegulv. Kjenner magen eser ut og blir hard pluss at jeg får noe mer murring nederst i magen når jeg blir mer sliten utover dagen. Andre med lignende jobb? Hva tenker dere mtp graviditet, tunge løft, kunde stress og hardt gulv hver dag? Er dette helt trygt? Føler det blir litt vell mye å sykemelde seg allerede men noe tilpasning her er jo egentlig ikke mulig. De to andre graviditetene mine som har endt i ma har jeg begynt å blø nettopp på jobb og denne gangen vil jeg skikkelig ikke at det skal skje.
Jeg ville snakket med legen din. Jeg går ut i svangerskapspenger nå (5+6 idag) grunnet fare for vold på arbeidsplassen. Gravide har rett til å bli beskyttet fra det som kan være skadelig for fosteret. Omplassering kan også skje, men det får de dessverre ikke til i mitt tilfelle..…… jeg sitter på jobb å lurer veldig. Jeg jobber i byggevare og bærer 10 litere med maling hele dagen på flisegulv. Kjenner magen eser ut og blir hard pluss at jeg får noe mer murring nederst i magen når jeg blir mer sliten utover dagen. Andre med lignende jobb? Hva tenker dere mtp graviditet, tunge løft, kunde stress og hardt gulv hver dag? Er dette helt trygt? Føler det blir litt vell mye å sykemelde seg allerede men noe tilpasning her er jo egentlig ikke mulig. De to andre graviditetene mine som har endt i ma har jeg begynt å blø nettopp på jobb og denne gangen vil jeg skikkelig ikke at det skal skje.
Høres ut som du har kynnere allerede? Ville absolutt tatt en prat med legen iallefall.…… jeg sitter på jobb å lurer veldig. Jeg jobber i byggevare og bærer 10 litere med maling hele dagen på flisegulv. Kjenner magen eser ut og blir hard pluss at jeg får noe mer murring nederst i magen når jeg blir mer sliten utover dagen. Andre med lignende jobb? Hva tenker dere mtp graviditet, tunge løft, kunde stress og hardt gulv hver dag? Er dette helt trygt? Føler det blir litt vell mye å sykemelde seg allerede men noe tilpasning her er jo egentlig ikke mulig. De to andre graviditetene mine som har endt i ma har jeg begynt å blø nettopp på jobb og denne gangen vil jeg skikkelig ikke at det skal skje.