Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Insomnia!! Får ikke sove og når jeg først sovner, sover jeg så urolig og våkner konstant!
Får krysse fingrene for det. Var greit en liten stund nå, men har spist litt igjen og det er grusomt igjen. Blæh!Håper vi begge får noe som kan hjelpe oss litt
Jeg og! UrkUgh. Samme her. Våknet i fem-draget i dag tidlig og fikk ikke sove igjen.
Det kan være hele normalt, men skjønner godt at du blir bekymret. Så lenge det ikke øker og blir blødning er det nok ikke noe farlig.jeg er ca i uke 5, og har en del murringer, i tillegg til bittelitt blod i utflod. Bekymret meg litt for det, men har lest at det kan være festeblødning?
Jeg har også hatt dette i dag! Stikker noe så sykt særlig på venstre side Er 6+6Jeg har skikkelig mensmurringer/smerter idag! Verre enn på lenge. 6+4 idag og håper det bare er tegn på at livmor strekker seg og ikke SA
Ah, så slitsomt med den kvalmen. Håper det bedrer seg kjapt og mirakuløst.Veldig kvalm hele tiden, hver dag! Har ikke vært så kvalm som dette i noen av mine tidligere svangerskap, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i flere uker med dette, verste fall flere mnd til (!!) vil at graviditeten skal holde hemmelig lengst mulig, til uke 12-13, til jeg har vært på TUL.. men er allerede vanskelig med denne kvalmen, kan snart ikke bli med på hverdagslige ting eller sammenkomster som jeg «må» på i nærmeste fremtid.. Konstant veldig kvalm og uvel, føler meg bilsyk/sjøsyk hele tiden