Våre symptomer

Jeg har hatt noe kvalme og insomnia jeg også, men det har forsvunnet de siste dagene. Jeg var kjempekvalm i forrige svangerskap, så jeg bli bekymret, men prøver å holde motet oppe! 6+1 i dag.

jeg er ca i uke 5, og har en del murringer, i tillegg til bittelitt blod i utflod. Bekymret meg litt for det, men har lest at det kan være festeblødning?

Jeg har nesten ingen symptomer nå. Var oppblåst for noen uker siden, og uggen innimellom. Nå er jeg ingen av delene, har bare litt ømme bryst og murringer innimellom.

Jeg har skikkelig mensmurringer/smerter idag! Verre enn på lenge. 6+4 idag og håper det bare er tegn på at livmor strekker seg og ikke SA:dead:

Har jo hatt murringer av og på, vert trettb(muligens fordi jeg sliter med å sove) og svimler veldig! Meeeen i dag har jeg vert så vilt kvalm i tillegg... Dette har jeg ikke savnet :p og synes det var tidlig bare 4+1..

Last edited:
Jeg er så dårlig i dag, vært sengeliggende så og si hele dagen. Mini er syk og ammer heeeele tiden, så jeg tenker det har en sammenheng. Jeg er så kvalm(brekker meg mye, men ingen spying), svimmel, generelt uggen. Bare føler meg rett og slett helt elendig. Kan ikke huske at det var så ille forrige gang. Jeg er 6+3 i dag. Håper dette er noe som er forbigående nå og ikke sånn jeg kommer til å ha det fremover.

Jeg har skikkelig mensmurringer/smerter idag! Verre enn på lenge. 6+4 idag og håper det bare er tegn på at livmor strekker seg og ikke SA:dead:
Jeg har også hatt dette i dag! Stikker noe så sykt særlig på venstre side Er 6+6

Ellers blir jeg så uggen etter mat, må legge meg ned med en gang jeg har spist. Føles ut som at jeg har spist altfor mye uansett hvor mye eller lite jeg spiser. Og når jeg blir sulten er det plutselig akutt sult!

Annet enn det har jeg ingen symptomer…

Ble kvalm allerede noen dager før positiv test. Med forrige ble jeg ikke kvalm før i uke 6, så spent på hvordan det utvikler seg denne gangen. Ellers fikk jeg plutselig lyst på makrell i tomat på brødskiven, til tross for at jeg var kvalm og det er noe jeg aldri spiser

5+5 og lite symptomer. Det er egentlig veldig merkelig for de andre graviditeten har jeg merket symptomer før jeg fikk positiv test! Men, noe nattesvette og litt mer trett. Har hatt en del kvalme med de to andre, men har et håp om at kanskje det kan bli bedre denne gangen også! :smiley-angelic001

Ømme bryst, kvalme og smerter i korsryggen er kanskje det som preger mest nå. Åh jo, og så må jeg tisse hele tiden, og spiser nye oftere!!
Gruer meg til kvalmen blir verre da. De fleste to var jeg dårlig så mye og så lenge. :hungover:

Såå mye mer sliten! Hardt å starte på jobb igjen å så bli gravid samtidig :hilarious:

Mye drømmer i natt, og våknet av at jeg blødde neseblod, sovnet heldigvis fort igjen. Begynte helt tilfeldig å blø på jobb i dag også, merkelig :laughing002

Ikke så mange symptomer enn så lenge, veldig ømme pupper, utrolig trøtt, og så litt ekstra hormonell til tider :happy: Og så har luktesansen blitt ekstrem, det husker jeg fra forrige graviditet også! Her om dagen sto mannen og lagde torsk til middag når jeg kom hjem, og det var rett før jeg måtte gå ut av huset igjen pga lukten :hilarious:

Veldig kvalm hele tiden, hver dag! Har ikke vært så kvalm som dette i noen av mine tidligere svangerskap, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i flere uker med dette, verste fall flere mnd til (!!) vil at graviditeten skal holde hemmelig lengst mulig, til uke 12-13, til jeg har vært på TUL.. men er allerede vanskelig med denne kvalmen, kan snart ikke bli med på hverdagslige ting eller sammenkomster som jeg «må» på i nærmeste fremtid.. Konstant veldig kvalm og uvel, føler meg bilsyk/sjøsyk hele tiden :arghh:

Veldig kvalm hele tiden, hver dag! Har ikke vært så kvalm som dette i noen av mine tidligere svangerskap, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i flere uker med dette, verste fall flere mnd til (!!) vil at graviditeten skal holde hemmelig lengst mulig, til uke 12-13, til jeg har vært på TUL.. men er allerede vanskelig med denne kvalmen, kan snart ikke bli med på hverdagslige ting eller sammenkomster som jeg «må» på i nærmeste fremtid.. Konstant veldig kvalm og uvel, føler meg bilsyk/sjøsyk hele tiden :arghh:
Ah, så slitsomt med den kvalmen. Håper det bedrer seg kjapt og mirakuløst.

Back
Topp