PrøverLykkenIgjen
Betatt av forumet
Kunne kanskje vært lurt å redusert noe ja, det var en god ide.Jeg hadde ikke vært redd for å drøfte det med legen.. evt gå 50% for å redusere mengden stress en periode?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne kanskje vært lurt å redusert noe ja, det var en god ide.Jeg hadde ikke vært redd for å drøfte det med legen.. evt gå 50% for å redusere mengden stress en periode?
Tror du det? Jeg vet jo egentlig ikke hvordan det skal kjennes ut. Kunne kanskje tatt det med gynekolog? Skal dit på onsdag for tidlig UL.Høres ut som du har kynnere allerede? Ville absolutt tatt en prat med legen iallefall.
Jeg har jo ikke så mye direkte skadelig sånn egentlig kanskje hos meg, bare disse tunge løftene.. det å gå 8 timer på hardt flisegulv er jo kanskje vanlig, jeg veit ikke står jo bak blandingsdisken også selvfølgelig som jeg også føler litt på, men det mener de er helt trygt visstnok.Jeg ville snakket med legen din. Jeg går ut i svangerskapspenger nå (5+6 idag) grunnet fare for vold på arbeidsplassen. Gravide har rett til å bli beskyttet fra det som kan være skadelig for fosteret. Omplassering kan også skje, men det får de dessverre ikke til i mitt tilfelle..
Hvis jobb ikke kan tilby andre oppgaver så tror jeg du har rett på svangerskapspenger jaJeg har jo ikke så mye direkte skadelig sånn egentlig kanskje hos meg, bare disse tunge løftene.. det å gå 8 timer på hardt flisegulv er jo kanskje vanlig, jeg veit ikke står jo bak blandingsdisken også selvfølgelig som jeg også føler litt på, men det mener de er helt trygt visstnok.
Jeg hadde kynnere så og si fra positiv test ved forrige vellykkede graviditet. Det er jo ikke farlig i seg selv, men kan være ubehagelig der og da og hvis man trener hardt bør man kanskje ta det litt med ro.Tror du det? Jeg vet jo egentlig ikke hvordan det skal kjennes ut. Kunne kanskje tatt det med gynekolog? Skal dit på onsdag for tidlig UL.
Eneste er vel da at sjefen må godkjenne sånt? Og han kan si at han kan tilby meg andre oppgaver i et annet «hjørne.» Men i vår byggevare så følger vi kunden fra a-å. Hvilket betyr tunge løft til syvende og sist uansett. Kjenner jeg blir frustrert av detta.Hvis jobb ikke kan tilby andre oppgaver så tror jeg du har rett på svangerskapspenger ja
Ja er noe med det der å ta det med ro. Er ikke lett hos oss når man ikke kan velge arbeidsmengden selv, man må ta det som kommer. Jeg blir som sagt rådvill og føler det er veldig drastisk med sykemelding, men jeg vil skikkelig ikke miste enda en gang. Og jeg kjenner de samme tegna dukke opp etter en heftig arbeidsdag.Jeg hadde kynnere så og si fra positiv test ved forrige vellykkede graviditet. Det er jo ikke farlig i seg selv, men kan være ubehagelig der og da og hvis man trener hardt bør man kanskje ta det litt med ro.
Kan det hjelpe å tenke at du gjør det for spiren og ikke for deg selv? Altså at du blir sykemeldt for å ta best mulig vare på lille spiren?Ja er noe med det der å ta det med ro. Er ikke lett hos oss når man ikke kan velge arbeidsmengden selv, man må ta det som kommer. Jeg blir som sagt rådvill og føler det er veldig drastisk med sykemelding, men jeg vil skikkelig ikke miste enda en gang. Og jeg kjenner de samme tegna dukke opp etter en heftig arbeidsdag.
Ja dei må si at di ikke har mulighet til å tilrettelegge for deg.. så i førsteomgang hadde jeg prøvd redusert å etterhvert full sykemelding om det ikke kommer seg. Så ta en prat med sjefen.. er ikke verdt å slite seg ut..Eneste er vel da at sjefen må godkjenne sånt? Og han kan si at han kan tilby meg andre oppgaver i et annet «hjørne.» Men i vår byggevare så følger vi kunden fra a-å. Hvilket betyr tunge løft til syvende og sist uansett. Kjenner jeg blir frustrert av detta.
Samme her! Evig glad jeg tok på meg en kjole som skjulte magen litt i dagEr så andpusten av ingenting! Og oppblåst - i dag tror jeg flere på jobb tenkte sitt, haha!
Jeg hadde strekksmerter forrige svangerskap (resulterte i et friskt barn). Det gjorde såå vondt! Måtte ligge med varmepute på magen for å lindre. Håper ikke jeg får det denne gangen ogsåJeg er så oppblåst, og har mye luftsmerter virker det som. Er det flere som har det? Kommer i bolker på 10 min ca., ikke verre enn vanlig menssmerter. Hver gang jeg får det er jeg kjemperedd for å gå på do etterpå, hadde SA i februar. Noe kjennes også ut som strekksmerter, disse er kanskje verst. Vært hos gyn. og sett at alt ser bra ut og utvikler seg riktig både på ultralyd og hcg-måling. Hatt disse smertene av og på i 3 uker snart, rimelig sliten…
Selvfølgelig, lille bønna jeg har bestemt meg for å ringe fastlegen i dag også får vi se hva hun sier, tipper det blir reduksjon.Kan det hjelpe å tenke at du gjør det for spiren og ikke for deg selv? Altså at du blir sykemeldt for å ta best mulig vare på lille spiren?
Masse lykke til, viktig å ta vare på bønna og for å kunne ta vare på bønna må man ta vare på mor i første omgang. Håper du har en god fastlege.Selvfølgelig, lille bønna jeg har bestemt meg for å ringe fastlegen i dag også får vi se hva hun sier, tipper det blir reduksjon.
Tok en prat med han i går. Ja han er en HAN, så det er ikke så lett for han å forstå Men vi kom til enighet, han kjenner jo historien min med flere aborter som har vært både tidlig og ganske seint så det gikk nå greit til slutt.Ja dei må si at di ikke har mulighet til å tilrettelegge for deg.. så i førsteomgang hadde jeg prøvd redusert å etterhvert full sykemelding om det ikke kommer seg. Så ta en prat med sjefen.. er ikke verdt å slite seg ut..