Fikk plutselig sykt ømt tannkjøtt da jeg pusset tennene i dag. Visste ikke at det var et symptom, men etter et google-søk viste det seg å være veldig vanlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk tidlig vondt i korsryggen/bekkenet i forrige svangerskap. Gikk til fysio og fikk øvelser. I 2. trimester forsvant det helt! Håper du opplever det sammeSliter veldig med korsryggen. Hadde vondt i korsryggen forrige svangerskap også men da begynte det ikke før uke 16-18 ca. Nå er jeg 4+4 og har hatt vondt i flere dager. Har perioder hatt vondt i korsryggen etter forrige graviditet ved mye stå/gå/tunge løft på jobb men nå er det nesten uten at jeg har gjort noe. Skal ringe fysio i morgen for å få øvelser osv. Noen med erfaring? Må være hormonelt påvirket men veldig slitsomt å få vondt så tidlig..
Håper det! Kjedelig å skulle gå med dette i 9 mndJeg fikk tidlig vondt i korsryggen/bekkenet i forrige svangerskap. Gikk til fysio og fikk øvelser. I 2. trimester forsvant det helt! Håper du opplever det samme
Samme her!Hjelp, nå er jeg så innmari trøtt HELE tiden
Samme her!! Kollapset på sofaen når jeg kom hjem fra jobb, helt utslittHjelp, nå er jeg så innmari trøtt HELE tiden
Føles ut som jeg kan sovne stående ca 5 uker nå.Samme her!
Har null tålmodighet, og lunten tror jeg ikke fins mer. Det er akkurat som en demon har tatt over kontrollen så jeg blir bråsint. Heldigvis går det fort over, og man kommer langt med ett lite unnskyldFlere som har kort lunte nå for tida? Er så innmari irritert på alt og alle om dagen, er så slitsomt at alle er idioter stakkars kjæresten min som det faktisk går utover Håper det går over snart
veldig godt beskrevet! Har ikke klart å si unnskyld enda, men må vel det etterhvert. Men er dét, ømme pupper og konstant trøtt som rår her. Enda værre for deg som kaster opp i tilleggHar null tålmodighet, og lunten tror jeg ikke fins mer. Det er akkurat som en demon har tatt over kontrollen så jeg blir bråsint. Heldigvis går det fort over, og man kommer langt med ett lite unnskyld
Haha! Er ikke så enkelt å si unnskyld, noen ganger skriker jeg det nesten for kroppen enda er sint Tenker de får tåle såpassveldig godt beskrevet! Har ikke klart å si unnskyld enda, men må vel det etterhvert. Men er dét, ømme pupper og konstant trøtt som rår her. Enda værre for deg som kaster opp i tillegg