Våre symptomer

Fikk plutselig sykt ømt tannkjøtt da jeg pusset tennene i dag. Visste ikke at det var et symptom, men etter et google-søk viste det seg å være veldig vanlig.

4+6 Kvalme og løs i magen, og begynner å bli trøtt. Litt ømme pupper, mest sensitive nipler.

Sykt trett om dagen, skulle helst hatt en powernap eller to i løpet av dagen. Kvalmen er ikke så ille lenger, den kommer og går litt, men er heldigvis ikke så ille.

Sliter veldig med korsryggen. Hadde vondt i korsryggen forrige svangerskap også men da begynte det ikke før uke 16-18 ca. Nå er jeg 4+4 og har hatt vondt i flere dager. Har perioder hatt vondt i korsryggen etter forrige graviditet ved mye stå/gå/tunge løft på jobb men nå er det nesten uten at jeg har gjort noe. Skal ringe fysio i morgen for å få øvelser osv. Noen med erfaring? Må være hormonelt påvirket men veldig slitsomt å få vondt så tidlig..

Sliter veldig med korsryggen. Hadde vondt i korsryggen forrige svangerskap også men da begynte det ikke før uke 16-18 ca. Nå er jeg 4+4 og har hatt vondt i flere dager. Har perioder hatt vondt i korsryggen etter forrige graviditet ved mye stå/gå/tunge løft på jobb men nå er det nesten uten at jeg har gjort noe. Skal ringe fysio i morgen for å få øvelser osv. Noen med erfaring? Må være hormonelt påvirket men veldig slitsomt å få vondt så tidlig..
Jeg fikk tidlig vondt i korsryggen/bekkenet i forrige svangerskap. Gikk til fysio og fikk øvelser. I 2. trimester forsvant det helt! Håper du opplever det samme :Heartred

sååå mye trøtt, urolig i beina, rare drømmer, kvalme, løs mage, ømme bryster, ryggsmerter...
Tenkte i sta at jeg har så lite symptomer, men når jeg ramser opp nå, så ser jeg jo det er en del:hilarious:
5+4 i dag =)

I dag har kvalmen slått skikkelig inn! Ikke sånn at jeg må spy, men konstant uvel. Å spise hjelper i ca 15 min. Jeg er sjeleglad for alle symptomer ♥️

Så trøtt og ukonsentrert på jobb.. og hodepine og løs/urolig i magen. :dead:

Har nå kastet opp hver dag i over en uke :depressed:sover dårlig til tross for at jeg er sykelig trøtt, er oppblåst og må tisse konstant. Spesielt på natten :shifty:

Flere som har kort lunte nå for tida? Er så innmari irritert på alt og alle om dagen, er så slitsomt at alle er idioter :p:dance008 stakkars kjæresten min som det faktisk går utover:Heartred Håper det går over snart:laughing002

Flere som har kort lunte nå for tida? Er så innmari irritert på alt og alle om dagen, er så slitsomt at alle er idioter :p:dance008 stakkars kjæresten min som det faktisk går utover:Heartred Håper det går over snart:laughing002
Har null tålmodighet, og lunten tror jeg ikke fins mer. Det er akkurat som en demon har tatt over kontrollen så jeg blir bråsint. Heldigvis går det fort over, og man kommer langt med ett lite unnskyld :laughing002 :smiley-angelic001

Har null tålmodighet, og lunten tror jeg ikke fins mer. Det er akkurat som en demon har tatt over kontrollen så jeg blir bråsint. Heldigvis går det fort over, og man kommer langt med ett lite unnskyld :laughing002 :smiley-angelic001
:laughing002 veldig godt beskrevet! Har ikke klart å si unnskyld enda, men må vel det etterhvert.:smiley-angelic002 Men er dét, ømme pupper og konstant trøtt som rår her. Enda værre for deg som kaster opp i tillegg:Heartred

:laughing002 veldig godt beskrevet! Har ikke klart å si unnskyld enda, men må vel det etterhvert.:smiley-angelic002 Men er dét, ømme pupper og konstant trøtt som rår her. Enda værre for deg som kaster opp i tillegg:Heartred
Haha! Er ikke så enkelt å si unnskyld, noen ganger skriker jeg det nesten for kroppen enda er sint :laughing002 Tenker de får tåle såpass :dance008
Spyingen er nesten blitt en vane om morningen, pusser tennene, gulper litt, gjør meg klar, spyr og stikker på jobb :smiley-ashamed004 Luften i magen syns jeg er verre, er så bingo om det er en smyger eller braker :laughing002

Er så sinnsykt trøtt, og immunforsvaret mitt biter på alt! Andre runde med influensa på to uker:’))

Back
Topp