Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen med oppblåst mage. Skulle på cafe med mamma i dag, men måtte skifte tre ganger før jeg ble fornøyd. Vill jo ikke at magen skal avsløre noeSymptomer nå er ekstrem vond korsrygg, kvalme som kommer og går, og en lammende trøtthet. Og så er jeg så oppblåst at det føles umulig å skjule magen uten å gå i skjorter som er fire størrelser for store
Jeg har ca ingen klær som passer nå, så skjønner problemetKjenner meg igjen med oppblåst mage. Skulle på cafe med mamma i dag, men måtte skifte tre ganger før jeg ble fornøyd. Vill jo ikke at magen skal avsløre noe
Klem til degjeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg
Så forferdelig.jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg
Uff! Håper dette blir bedre etterhvertjeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg
Tusen takk. Jeg føler meg helt grusomKlem til deg
Det håper jeg også. Klarer ikke å føle noe for den lille i magen. Har ikke lyst til å forholde meg til den. Sa til legen at jeg nesten angrer på babyen og hun sa at hun forstår det godt og at jeg får lov til å føle sånt. Nå er jeg innlagt og får veske intravenøst.Uff! Håper dette blir bedre etterhvert
Uff, håper det går overjeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg