Våre symptomer

Kvalmen slo inn i uke 8 her. I tillegg til bekken-/korsryggsmerter, en del hodepine og trøtthet/slapphet. Nå er livet en fest. :p
 
Kvalmen kommer og går. Nå har jeg hatt to dager med konstant uggen følelse. Heldigvis sluppet unna oppkast. Og mildere kvalme nå enn forrige graviditet :)
 
Korsryggen krangler og puppene er vonde. Kvalmen kommer og går. Men føler meg egentlig ganske ok i formen.
Men i går kveld følte jeg noe som jeg ikke kan kalle annet enn kynnere. Kjente det stramme seg noen ganger før jeg sovnet. Kjente det såklart ikke på utsiden. Var heller ikke smertefult. Bare tenkte: shit! Det var tidlig. Er 6+4 i dag og dette er fjerde barn.
 
Symptomer nå er ekstrem vond korsrygg, kvalme som kommer og går, og en lammende trøtthet. Og så er jeg så oppblåst at det føles umulig å skjule magen uten å gå i skjorter som er fire størrelser for store :facepalm:
 
Symptomer nå er ekstrem vond korsrygg, kvalme som kommer og går, og en lammende trøtthet. Og så er jeg så oppblåst at det føles umulig å skjule magen uten å gå i skjorter som er fire størrelser for store :facepalm:
Kjenner meg igjen med oppblåst mage. Skulle på cafe med mamma i dag, men måtte skifte tre ganger før jeg ble fornøyd. Vill jo ikke at magen skal avsløre noe :hilarious:
 
jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg:mad:
 
jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg:mad:
Klem til deg :Heartpink
 
jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg:mad:
Så forferdelig. :(
 
jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg:mad:
Uff! Håper dette blir bedre etterhvert ❤️
 
Ekstrem trøtthet, treg mage og oppblåsthet sliter jeg med nå:( Hver morgen går jeg rundt og brekker meg, men heldigvis gir det seg på starten av jobbdagen og jeg kaster ikke opp.
 
Er 5+6 i dag og sliter med utmattelse og trøtthet -noe jeg har gjort siden 3+3 egentlig, men de siste dagene har også forsterket luktesans slått til!

Jeg sliter ikke noe særlig med kvalmeKVALME, men kan føle meg uvel og «småkvalm» til tider, litt sammen med aversjon for forskjellig type mat -så går det 1 time så har jeg veldig lyst på det jeg ble småkvalm av tanken på for bare litt siden :smiley-bounce022
 
Nå har den oppblåste magen kommet for fullt her og :laughing001 Kjæresten kom hjem i går etter å ha vært borte i 2 uker.. og det første han sa var bare: oi! Det var mage det! :bag: Han begynte å snakke til magen :laughing001 måtte minne han på at babyen ligger helt nede under trusekanten og at han snakket til dagens middag...
 
jeg er så kvalm og kaster opp hele tiden at legen vurderer innleggelse. Jeg får ikke i meg noen ting. Klarer ikke å se lyset. Jeg brekker meg hele tiden. Klarer ikke å svelge min egen spytt og jeg har sånn metal smak i munnen. Jeg er bra i uke 7. dette kommer til å bli vanskelig ser jeg:mad:
Uff, håper det går over
 
Back
Topp