Våre symptomer

Mye mer kvalme nå! 7+0 i dag. Og blir så raskt sliten. Klarer ikke jobbe lengre, er sykepleier på sykehjem, som krever en del fysisk arbeid. Hadde jeg jobba på kontor så kunne jeg ha klart meg litt lengre
 
7+2. er 40 år, har 6 barn, aldri vært så sliten som nå. Er sliten oppblåst, konstant kveld, ømme pupper og svimmel. Tok blodprøver i dag, skal til jordmor om noen dager. Jobber 100 i butikk men kjent den siste uken at jeg ikke er like rask å effektiv, blir tung pustet, og melder meg til kassa oppgaver så sant det går. Ikke alltid det går, da jeg har litt ansvar.
 
Kvalmen og trøttheten har nå gått opp et hakk:sleep011 Hadde lenge «behagelig» morgenkvalme men nå er det mer konstant og det er blitt mer utfordrende å få i seg mat. Heldigvis ikke kastet opp enda men er nok ikke langt i fra at det vil skje også.:yuck:
 
Er det noen som har erfaring med å ikke være kvalm? Blir litt bekymret, er 7+3 har vært bittelitt kvalm to ganger uten at det er noe nevneverdig. Kan kvalmen melde seg senere også kanskje?
 
Jeg er veldig trøtt/fatigued, litt svimmel (spesielt på jobb/ved anstrengelse) og kvalm nesten konstant. Har i tillegg blitt forkjølet eller fått influensa. Hjemme fra jobb og vurderer å be om sykemelding for neste uke også
 
Jeg er veldig trøtt/fatigued, litt svimmel (spesielt på jobb/ved anstrengelse) og kvalm nesten konstant. Har i tillegg blitt forkjølet eller fått influensa. Hjemme fra jobb og vurderer å be om sykemelding for neste uke også
Høres fornuftig ut å få en sykemelding :Heartred Er ikke verdt det å pushe seg selv når man er så sliten og kvalm. Er selv blitt gradert sykemeldt og skal begynne på Xonvena. Merker det hjelper veldig å kunne hvile på dagtid!
 
Er det noen som har erfaring med å ikke være kvalm? Blir litt bekymret, er 7+3 har vært bittelitt kvalm to ganger uten at det er noe nevneverdig. Kan kvalmen melde seg senere også kanskje?
Jeg er heller ikke kvalm, kanskje vært kvalm før leggetid et par ganger hvis jeg kjenner veldig godt etter, og jeg er 9+4 nå :love017
Har vært på 2 ultralyder allerede pga. bekymring over lite symptomer :hilarious:
 
Høres fornuftig ut å få en sykemelding :Heartred Er ikke verdt det å pushe seg selv når man er så sliten og kvalm. Er selv blitt gradert sykemeldt og skal begynne på Xonvena. Merker det hjelper veldig å kunne hvile på dagtid!
Nei, sant.. håper medisinen hjelper for deg! :Heartred Gradert sykemelding kan være aktuelt i mitt tilfelle også, men syns det er vanskelig å vite hva jeg skal si til kolleger da.. ønsker å holde det hemmelig til uke 12. hva gjør du?
 
Nei, sant.. håper medisinen hjelper for deg! :Heartred Gradert sykemelding kan være aktuelt i mitt tilfelle også, men syns det er vanskelig å vite hva jeg skal si til kolleger da.. ønsker å holde det hemmelig til uke 12. hva gjør du?
Enig, det er veldig vanskelig! Har heldigvis fleksibel jobb med mulighet for hjemmekontor. Også skylder jeg på barnehagestart for 1 åringen/sykt barn for hvorfor jeg er litt fraværende. Men tror folk lurer litt allikevel. Tenker at de bare får mistenke noe, så lenge de ikke spør meg rett ut:angelic:
 
Enig, det er veldig vanskelig! Har heldigvis fleksibel jobb med mulighet for hjemmekontor. Også skylder jeg på barnehagestart for 1 åringen/sykt barn for hvorfor jeg er litt fraværende. Men tror folk lurer litt allikevel. Tenker at de bare får mistenke noe, så lenge de ikke spør meg rett ut:angelic:
Åå, så greit! Og lurt å skylde på barnehagestart :hello2 Hehe, ja, mine kommer nok til å mistenke noe om jeg blir sykemeldt også uansett. Men har gledet meg til å overraske dem med det, men men
 
Fortsatt null symptomer her (bortsett fra mensen som ikke kommer). Blir SÅÅÅ stressa av det!! Har kun hatt én annen graviditet med så lite symptomer, og den endte i MA i uke 12:banghead:
Bare uke 7+2 i dag, men har vanligvis spydd i to gode uker på denne tiden :hungover:
 
Oida.. i dag har jeg hatt sterke «menssmerter» nederst i magen og i korsryggen gjennom hele dagen, og nå når jeg tisset var det gammelt blod i utfloden.. kjenner jeg blir skikkelig stresset :pale Bør jeg kontakte lege eller er det flere som har opplevd det samme uten at det var noe å bekymre seg for?
 
Oida.. i dag har jeg hatt sterke «menssmerter» nederst i magen og i korsryggen gjennom hele dagen, og nå når jeg tisset var det gammelt blod i utfloden.. kjenner jeg blir skikkelig stresset :pale Bør jeg kontakte lege eller er det flere som har opplevd det samme uten at det var noe å bekymre seg for?
Snakk med legen, men tror gammelt blod er ok så lenge det ikke er friskt. Uansett snakk med lege! Lykke til!
 
Back
Topp