Våre symptomer

Jeg er heller ikke kvalm, kanskje vært kvalm før leggetid et par ganger hvis jeg kjenner veldig godt etter, og jeg er 9+4 nå :love017
Har vært på 2 ultralyder allerede pga. bekymring over lite symptomer :hilarious:
Ja okei, godt vi er flere:joyful: ja det skjønner jeg så godt! Bare hørte i en podkast at det er større sannsynlighet med et sunt foster når kvalme er et symptom, og da begynner jo hodet å spinne…:facepalm:
 
Ja okei, godt vi er flere:joyful: ja det skjønner jeg så godt! Bare hørte i en podkast at det er større sannsynlighet med et sunt foster når kvalme er et symptom, og da begynner jo hodet å spinne…:facepalm:
Skjønner veldig godt følelsen, jeg er evig nervøs! Var på ultralyd i dag og ble målt til 10+0. Hvis alt går som det skal for oss kan vi jo se tilbake å tenke på hvor heldige vi var som slapp kvalme :joyful:
 
Har hatt kvalme og oppkast, ømme bryst, murringer, sær matlyst, trøtt/fatigue og humørsvingninger siden uke 5-6. Er nå i uke 9+3 og har mistet symptomer som oppkast, delvis kvalmen og mindre ømme bryst. Lurer på om alt er ok. Har ikke time på TUL før om 3 uker..
 
Har hatt kvalme og oppkast, ømme bryst, murringer, sær matlyst, trøtt/fatigue og humørsvingninger siden uke 5-6. Er nå i uke 9+3 og har mistet symptomer som oppkast, delvis kvalmen og mindre ømme bryst. Lurer på om alt er ok. Har ikke time på TUL før om 3 uker..
Jeg hadde også mye symptomer fra uke 3+noe og frem til ca uke 9+0. Nå er jeg 10+4 og jeg er i så fin form(hadde en ul sjekk 9+6 hvor alt var iorden og jordmora betrygget meg veldig). Så nå nyter jeg bare lite symptomer :)
 
Fortsatt null symptomer her (bortsett fra mensen som ikke kommer). Blir SÅÅÅ stressa av det!! Har kun hatt én annen graviditet med så lite symptomer, og den endte i MA i uke 12:banghead:
Bare uke 7+2 i dag, men har vanligvis spydd i to gode uker på denne tiden :hungover:
Har også svakere symptomer denne gangen, barn nr 3. Har vært kjempedårlig med mine to forrige barn i første trimester, et av begge kjønn. Stresser meg litt også nå :banghead: Men er faktisk ikke stort å gjøre enn å prøve å være positiv og håpe man bare heldig:smiley-angelic001:Heartred lettere sagt enn gjort såklart…
 
Har hatt kvalme og oppkast, ømme bryst, murringer, sær matlyst, trøtt/fatigue og humørsvingninger siden uke 5-6. Er nå i uke 9+3 og har mistet symptomer som oppkast, delvis kvalmen og mindre ømme bryst. Lurer på om alt er ok. Har ikke time på TUL før om 3 uker..
Ville forresten bare si at det kan være normalt at det plutselig blir lite symptomer, men jeg har full forståelse for at du stresser :Heartred
 
Helt fin i formen, bare trøtt nå :p har ikke kjent murringer på en uke ish men nå begynner det sånn smått å murre igjen :D
 
Jeg er så sjukt trøtt! Er omkring uke 10 og trenger så mye søvn. Er også veldig kvalm om jeg blir sulten og iblant når jeg spiser også. Ømme bryster og litt svimmel. Pluss hodepine, men det ser ut til at det bare er når jeg ikke drikker kaffe!
 
Back
Topp