Våre symptomer

Fram til mandag har jeg vært så kvalm å uggen, nå ingenting annet enn murringer i livmor
 
Korsryggen krangler og puppene er vonde. Kvalmen kommer og går. Men føler meg egentlig ganske ok i formen.
Men i går kveld følte jeg noe som jeg ikke kan kalle annet enn kynnere. Kjente det stramme seg noen ganger før jeg sovnet. Kjente det såklart ikke på utsiden. Var heller ikke smertefult. Bare tenkte: shit! Det var tidlig. Er 6+4 i dag og dette er fjerde barn.
Jeg er 5+ 4 og kjenner også kynnere!!!
Mitt fjerde barn og er ganske sikker på at det er kynnere jeg har. I ganske store mengder.
 
Har også kjent på mensen murringer i dag og stikkinger oppi ved livmortappen, altså i skjeden ikke livmor. Ikke noe blødning men kanskje litt økt utflod etterpå. Er 8+5. Vanlig?
 
Har null symptomer, noe som stresser meg litt. Pleier å bli SINNSYKT dårlig når jeg er preggo, men merker ingenting til det. Husker heller ikke når det kom ved de andre graviditetene, så mulig det var senere i forløpet. Men stressa okke som:arghh:
 
Er bare 6+4 nå, mitt 7 barn (!) men attpåklatt… så.. jeg er så oppblåst jeg, at jeg ser ut som jeg har pleid å vært mellom 4-5 mnd.. må gå i skikkelig posete klær,ønsker ikke å fortelle enda. Våkner 2 gabger på natten å må tisse, er ekstremt trøtt, merker jeg ikke klarer å presterte 100 på jobb å blir andpusten noe annet å være gravid i «voksen alder» er også små kvalm til tider, og stikking oppi der. I går begynte jeg å kjenne på ømme bryster
 
Har null symptomer, noe som stresser meg litt. Pleier å bli SINNSYKT dårlig når jeg er preggo, men merker ingenting til det. Husker heller ikke når det kom ved de andre graviditetene, så mulig det var senere i forløpet. Men stressa okke som:arghh:
Er heller ikke noe særlig dårlig. Hatt morgen kvalme så vidt det var én morgen fordi jeg spiste litt seint. Er også stressa pga det, siden jeg også var sinnsykt dårlig på denne tiden sist. Så skjønner deg godt.
 
Back
Topp