Våre symptomer

Her har det også vært veldig rare og livaktige drømmer i natt :p
Jeg har drømt sinnsykt mye siden jeg ble gravid! Av og til så ekte og "aktuelt" at jeg blir litt forvirret når jeg våkner :think005
Ellers så vokser puppene stadig vekk og er superømme! Er vondt å gå uten BH og alle bevegelser som får de til å deise opp og ned:smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Jeg drømmer ikke så mye, men sover generelt dårlig og våkner ofte med vondt i ryggen :dead:
 
Haha! Er ikke så enkelt å si unnskyld, noen ganger skriker jeg det nesten for kroppen enda er sint :laughing002 Tenker de får tåle såpass :dance008
Spyingen er nesten blitt en vane om morningen, pusser tennene, gulper litt, gjør meg klar, spyr og stikker på jobb :smiley-ashamed004 Luften i magen syns jeg er verre, er så bingo om det er en smyger eller braker :laughing002
Haha, nå fikk du hvertfall opp humøret mitt!:laughing002 Luft her også, kunne ikke vært sagt bedre:laughing002:laughing002
 
Jeg har drømt sinnsykt mye siden jeg ble gravid! Av og til så ekte og "aktuelt" at jeg blir litt forvirret når jeg våkner :think005
Ellers så vokser puppene stadig vekk og er superømme! Er vondt å gå uten BH og alle bevegelser som får de til å deise opp og ned:smiley-bounce012:smiley-bounce012

Drømmer har alltid vært et gravidtegn hos meg. Denne gangen begynte det før testen var positiv.
Opplever det akkurat som deg. At de er veldig ekte og aktuelle.
 
Ah, jeg har også veldig mange livaktige drømmer og i natt hadde jeg skikkelig mareritt og våknet i svette og distress. Så utrolig slitsomt når det blir sånn. Sliter med å sovne igjen. Kommer liksom rett tilbake i marerittet når jeg lukker øynene :sad010
 
5+5 idag å jeg er umenneskelig kvalm, puppene mine brenner å null energi.
 
Er det noen som har hatt graviditeter uten kvalme i 1. trimester? Jeg er overhodet ikke kvalm, jeg er bare trøtt og har ømme pupper av og på. Jeg er nå 8+1, jeg er litt nervøs siden jeg hadde en MA sist :nailbiting: Har sett bankende hjerte i uke 7.
 
Er det noen som har hatt graviditeter uten kvalme i 1. trimester? Jeg er overhodet ikke kvalm, jeg er bare trøtt og har ømme pupper av og på. Jeg er nå 8+1, jeg er litt nervøs siden jeg hadde en MA sist :nailbiting: Har sett bankende hjerte i uke 7.
Jeg er 7+3 og har ikke vært kvalm i det hele tatt! Har vært bekymret selv på om det er dårlig tegn men så også bankende hjerte 6+(ett eller annet). Jeg skal tilbake om en uke for å ta ny ultralyd. Noen er bare heldige og slipper kvalme :) så håper vi er dem uten at det er noe galt. Moren min var heller aldri kvalm i begge sine svangerskap. Det har betrygget meg noe. Jeg er også trøtt og har ømme pupper av og på.
 
Jeg er 7+3 og har ikke vært kvalm i det hele tatt! Har vært bekymret selv på om det er dårlig tegn men så også bankende hjerte 6+(ett eller annet). Jeg skal tilbake om en uke for å ta ny ultralyd. Noen er bare heldige og slipper kvalme :) så håper vi er dem uten at det er noe galt. Moren min var heller aldri kvalm i begge sine svangerskap. Det har betrygget meg noe. Jeg er også trøtt og har ømme pupper av og på.
Så godt å høre! Håper bare vi er veldig heldig som slipper unna kvalme :joyful: Har generelt lite symptomer og føler meg ganske frisk og rask!
Jeg var på UL forrige uke og har allerede lyst til å gjøre det igjen bare for å forsikre meg om at alt står bra til :love017
 
Her slo kvalmen skikkelig inn i dag nå etter lunsj. Ganske uventa. Skikkelig uggen og sliter med konsentrasjonen på jobb.
Har heldigvis mulighet til å gi meg litt tidlig.
 
Vært litt småuggen i dag, og hatt første kvalmen nå i kveld. Heldigvis mild og overkommelig. Fryser også en del.
 
Back
Topp