Her har det også vært veldig rare og livaktige drømmer i nattVanligvis drømmer jeg aldri, men i natt har jeg drømt de sykeste, rareste drømmene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det også vært veldig rare og livaktige drømmer i nattVanligvis drømmer jeg aldri, men i natt har jeg drømt de sykeste, rareste drømmene![]()
Jeg har drømt sinnsykt mye siden jeg ble gravid! Av og til så ekte og "aktuelt" at jeg blir litt forvirret når jeg våknerHer har det også vært veldig rare og livaktige drømmer i natt![]()

Jeg hadde også det inattHer har det også vært veldig rare og livaktige drømmer i natt![]()

Haha, nå fikk du hvertfall opp humøret mitt!Haha! Er ikke så enkelt å si unnskyld, noen ganger skriker jeg det nesten for kroppen enda er sintTenker de får tåle såpass
Spyingen er nesten blitt en vane om morningen, pusser tennene, gulper litt, gjør meg klar, spyr og stikker på jobbLuften i magen syns jeg er verre, er så bingo om det er en smyger eller braker
![]()
Luft her også, kunne ikke vært sagt bedre

Jeg har drømt sinnsykt mye siden jeg ble gravid! Av og til så ekte og "aktuelt" at jeg blir litt forvirret når jeg våkner
Ellers så vokser puppene stadig vekk og er superømme! Er vondt å gå uten BH og alle bevegelser som får de til å deise opp og ned![]()
Kjenner på det selv nå. Tungt i lengden med natt etter natt med dårlig søvn.Har en del smerter i korsryggen og bekkenet. Sov så dårlig i natt. Tungt å ikke få sove så bra.
Jeg har faktisk startet med fysio nå, anbefales! Godt å få hjelp med smerter i kroppen og hjelp til øvelser hvis man trenger detHar en del smerter i korsryggen og bekkenet. Sov så dårlig i natt. Tungt å ikke få sove så bra.
Det beste tipset hittil er å gjøre mer av alt som gjør godt (tøying, avspenning osv)
Føler med deg. Det blir tunge dager slik.Kjenner på det selv nå. Tungt i lengden med natt etter natt med dårlig søvn.
Takk for tips.Jeg har faktisk startet med fysio nå, anbefales! Godt å få hjelp med smerter i kroppen og hjelp til øvelser hvis man trenger detDet beste tipset hittil er å gjøre mer av alt som gjør godt (tøying, avspenning osv)
![]()

Samme her… Og idag har jeg såvidt litt brunt utflod og blir såå bekymra, selv om det kan være normalt…Synes symptomene svinger så. En dag har jeg masse, neste dagen kunne jeg løpt maraton![]()
Jeg er 7+3 og har ikke vært kvalm i det hele tatt! Har vært bekymret selv på om det er dårlig tegn men så også bankende hjerte 6+(ett eller annet). Jeg skal tilbake om en uke for å ta ny ultralyd. Noen er bare heldige og slipper kvalmeEr det noen som har hatt graviditeter uten kvalme i 1. trimester? Jeg er overhodet ikke kvalm, jeg er bare trøtt og har ømme pupper av og på. Jeg er nå 8+1, jeg er litt nervøs siden jeg hadde en MA sistHar sett bankende hjerte i uke 7.
Så godt å høre! Håper bare vi er veldig heldig som slipper unna kvalmeJeg er 7+3 og har ikke vært kvalm i det hele tatt! Har vært bekymret selv på om det er dårlig tegn men så også bankende hjerte 6+(ett eller annet). Jeg skal tilbake om en uke for å ta ny ultralyd. Noen er bare heldige og slipper kvalmeså håper vi er dem uten at det er noe galt. Moren min var heller aldri kvalm i begge sine svangerskap. Det har betrygget meg noe. Jeg er også trøtt og har ømme pupper av og på.
Har generelt lite symptomer og føler meg ganske frisk og rask!