Våre symptomer

Tok en prat med han i går. Ja han er en HAN, så det er ikke så lett for han å forstå:laughing002 Men vi kom til enighet, han kjenner jo historien min med flere aborter som har vært både tidlig og ganske seint så det gikk nå greit til slutt.
Haha seff en HAN :hilarious: :p men så bra da! Da ordner det seg :Heartred

Kviser! I dag våknet jeg med 5 svæææære kviser. I tillegg har jeg svettet så sinnsykt i natt... våknet i vått sengetøy. Luften i magen har også meldt seg. Småkvalm innimellom og har kastet opp ved et par anledninger. Håper så inderlig at alt dette er gode tegn. Føler iallfall at kroppen jobber med noe.

Merker at trøttheten har meldt seg. :goodnight

I tillegg merker jeg at kondisen er dårligere. Gikk ca. 4 km tur i går, og hadde mer enn nok med å gjennomføre. Og det med ganske flatt terreng. Pleier normalt gå lenger og med mer stigning uten å merke det så godt som i går.

Blir også fort svimmel og uggen om jeg går for lenge uten mat.

Flere som sliter med søvnen? Jeg er stuptrøtt på dag og kveld, men våkner som regel 1-2 ganger midt på natten og er lys våken:singing:

Flere som sliter med søvnen? Jeg er stuptrøtt på dag og kveld, men våkner som regel 1-2 ganger midt på natten og er lys våken:singing:
Våknet hver natt i 01 tiden og må tisse, det resulterer som regel i at jeg er våken en time eller to.. Er så kveldstrøtt at jeg legger meg 21.30 :hilarious: Meeen har jo også ei lillemor som også kan våkne mye på natten og liker å stå opp klokka 05.00, så hun er nok også skyld i noe av trettheten.

I går kom plutselig kvalmen, helt ut av det blå. Føles som jeg er fyllesyk, klarer ingenting og er bare kjempekvalm hele tida :(
Sendt kjæresten ut å kjøpe det lille som frister, også blir det superenkel middag på oss i dag :p

4+0 og jeg har begynt med morgenkvalme allerede. Spent på hvor ille det blir til slutt :hungover: Ellers får jeg lettere vondt i korsryggen og kjenner mye murringer i livmor. Kan ikke huske jeg hadde noen symptomer sist før uke 5-6, men var heller ikke like bevisst så mye mulig jeg hadde noen jeg ikke tenkte over:oops:

I går kom plutselig kvalmen, helt ut av det blå. Føles som jeg er fyllesyk, klarer ingenting og er bare kjempekvalm hele tida :(
Sendt kjæresten ut å kjøpe det lille som frister, også blir det superenkel middag på oss i dag :p
Jeg også bare går å venter på den. Bank i bordet, ikke merket noe enda, selv om jeg nesten skulle ønske meg et snev :laughing002

Jeg har også superkvalme som kommer og går, nesten så jeg må ligge flatt frem til det går over igjen. Spent på hvordan det blir med jobb neste uke. Bra med symptomer, så snart det gir seg litt blir jeg jo småbekymret :nailbiting: Men når det er på det værste vil jeg helst bare slippe det.

Altså jeg har så sinnsykt mageknip. Er andre runden med dette nå, ca en uke i mellom. Er regne syden magen, dere vet når man ikke har vært på toalettet på en stund og det endelig løsner, da gjør det altså såå vondt. Er dette normalt på denne tiden eller er det forløp til at ting går galt? :rolleyes: Beklager hvis det er tmi for noen:angelic:

Jeg er skikkelig uggen mange ganger for dag, faktisk rett ut kvalm. Synes det er tidlig, er bare 4+2 i dag. Begynte i går og økt på i dag. Er set ikke veldig tidlig?

Altså jeg har så sinnsykt mageknip. Er andre runden med dette nå, ca en uke i mellom. Er regne syden magen, dere vet når man ikke har vært på toalettet på en stund og det endelig løsner, da gjør det altså såå vondt. Er dette normalt på denne tiden eller er det forløp til at ting går galt? :rolleyes: Beklager hvis det er tmi for noen:angelic:
Det er helt vanlig med treg mage i starten :)

Har litt stikkinger/ubehag på høyre side og kjenner jeg får panikk. Går hele tiden å sjekker om det er komt blod. Er IKM i dag så akkurat som underbevissthet forventer mensen. Har ikke noe sterke kramper og ingen blødning så tenker jo rasjonelt at det ikke er grunn til bekymring men psyken er nok litt kjørt etter all prøvingen. Frem til nå har jeg egentlig vært rolig og mest glad med å være gravid endelig. Men nå som jeg skulle hatt mensen og alt av planer mot IVF er avlyst kjenner jeg at panikken tar meg litt. Er så redd for å miste. «Heldigvis» er jeg kvalm og vært det hele dagen så prøver å si til meg selv at det er et godt tegn opp mot graviditet. Skulle ønske jeg var like uviten som sist jeg var gravid. Mulig at jeg begynner å få litt flere hormoner som også påvirker.
Jeg er skikkelig uggen mange ganger for dag, faktisk rett ut kvalm. Synes det er tidlig, er bare 4+2 i dag. Begynte i går og økt på i dag. Er set ikke veldig tidlig?
Jeg er like langt som deg og har også hatt kvalme som symptomer noen dager allerede. Mest om morgenen men noe varierende gjennom dagen også.

Jeg våkner hver natt med stikkende smerter i magen og ryggen, akkurat som sterke menstruasjonssmerter med krampetak :smiley-angry017 Varer i 20-60 min før det gir seg. Tror jeg er 4 + 4. Ingen blødning sammen med smertene.

Normalt med sånne smerter?
Hcg har hatt god stigning denne uka.

Jeg våkner hver natt med stikkende smerter i magen og ryggen, akkurat som sterke menstruasjonssmerter med krampetak :smiley-angry017 Varer i 20-60 min før det gir seg. Tror jeg er 4 + 4. Ingen blødning sammen med smertene.

Normalt med sånne smerter?
Hcg har hatt god stigning denne uka.
Jeg hadde akkurat samme smerter rundt dagene jeg egentlig skulle fått mensen. Hadde samtidig bittelitt blod i 3 dager. Det var såpass lite at det kun gjorde utfloden litt brun, regner med det var en festeblødning. Smertene avtok etterhvert, nå er jeg 6+1 og smertene er helt borte

Trøtt, andpusten og vondt i ryggen. Så ting skjer, men håper jeg slipper unna kvalme!

Back
Topp