Jaa hun er fantastisk, ikke så mye eldre enn meg selv og det hjelper ganske myeMasse lykke til, viktig å ta vare på bønnaog for å kunne ta vare på bønna må man ta vare på mor i første omgang. Håper du har en god fastlege.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa hun er fantastisk, ikke så mye eldre enn meg selv og det hjelper ganske myeMasse lykke til, viktig å ta vare på bønnaog for å kunne ta vare på bønna må man ta vare på mor i første omgang. Håper du har en god fastlege.

Haha seff en HANTok en prat med han i går. Ja han er en HAN, så det er ikke så lett for han å forståMen vi kom til enighet, han kjenner jo historien min med flere aborter som har vært både tidlig og ganske seint så det gikk nå greit til slutt.

Jepp, så at det var liv i magen på UL i dagHaha seff en HAN![]()
men så bra da! Da ordner det seg
![]()
så da blei det 50% sykemelding fra i morgen. Er så glad jeg delte dette her og fikk gode svar

Våknet hver natt i 01 tiden og må tisse, det resulterer som regel i at jeg er våken en time eller to.. Er så kveldstrøtt at jeg legger meg 21.30Flere som sliter med søvnen? Jeg er stuptrøtt på dag og kveld, men våkner som regel 1-2 ganger midt på natten og er lys våken![]()
Meeen har jo også ei lillemor som også kan våkne mye på natten og liker å stå opp klokka 05.00, så hun er nok også skyld i noe av trettheten.
Ellers får jeg lettere vondt i korsryggen og kjenner mye murringer i livmor. Kan ikke huske jeg hadde noen symptomer sist før uke 5-6, men var heller ikke like bevisst så mye mulig jeg hadde noen jeg ikke tenkte overJeg også bare går å venter på den. Bank i bordet, ikke merket noe enda, selv om jeg nesten skulle ønske meg et snevI går kom plutselig kvalmen, helt ut av det blå. Føles som jeg er fyllesyk, klarer ingenting og er bare kjempekvalm hele tida
Sendt kjæresten ut å kjøpe det lille som frister, også blir det superenkel middag på oss i dag![]()

Håper du slipper, selv om jeg skjønner hva du menerJeg også bare går å venter på den. Bank i bordet, ikke merket noe enda, selv om jeg nesten skulle ønske meg et snev![]()
Men når det er på det værste vil jeg helst bare slippe det.
Det er helt vanlig med treg mage i startenAltså jeg har så sinnsykt mageknip. Er andre runden med dette nå, ca en uke i mellom. Er regne syden magen, dere vet når man ikke har vært på toalettet på en stund og det endelig løsner, da gjør det altså såå vondt. Er dette normalt på denne tiden eller er det forløp til at ting går galt?Beklager hvis det er tmi for noen
![]()
Jeg er like langt som deg og har også hatt kvalme som symptomer noen dager allerede. Mest om morgenen men noe varierende gjennom dagen også.Jeg er skikkelig uggen mange ganger for dag, faktisk rett ut kvalm. Synes det er tidlig, er bare 4+2 i dag. Begynte i går og økt på i dag. Er set ikke veldig tidlig?
Varer i 20-60 min før det gir seg. Tror jeg er 4 + 4. Ingen blødning sammen med smertene.Hehe jada, klar over det. Men dette var noe annerledes. Heldigvis ikke kommet tilbakeDet er helt vanlig med treg mage i starten![]()
Jeg hadde akkurat samme smerter rundt dagene jeg egentlig skulle fått mensen. Hadde samtidig bittelitt blod i 3 dager. Det var såpass lite at det kun gjorde utfloden litt brun, regner med det var en festeblødning. Smertene avtok etterhvert, nå er jeg 6+1 og smertene er helt borteJeg våkner hver natt med stikkende smerter i magen og ryggen, akkurat som sterke menstruasjonssmerter med krampetakVarer i 20-60 min før det gir seg. Tror jeg er 4 + 4. Ingen blødning sammen med smertene.
Normalt med sånne smerter?
Hcg har hatt god stigning denne uka.