Våre symptomer

Flere som er sykt oppblåste? Ser ut som jeg er 20-25 uker på vei, og ikke 7. Det er skikkelig ubehagelig å trekke inn magen. Vet magen kan komme tidligere siden det er baby nr 2. men den er bare helt myk, så er vel ikke det da :wtf:
Samme her ass :dead:

Flere som er sykt oppblåste? Ser ut som jeg er 20-25 uker på vei, og ikke 7. Det er skikkelig ubehagelig å trekke inn magen. Vet magen kan komme tidligere siden det er baby nr 2. men den er bare helt myk, så er vel ikke det da :wtf:
Samme her! Har brukt gravidbukser et par uker allerede, klarer ikke gå med mine vanlige bukser :bag:

Fått kvalmestillende hos legen nå, og brukt i et par dager. Er så mye bedre! Som i teorien er bra. Nå kommer bekymringene om at man kanskje har en MA istedet, og det er derfor kvalmen er borte. Føler meg generelt bedre i dag. MEN i går av jeg mye sliten, og slapp, så burde egentlig bare være glad jeg ikke er dårlig. Men blir nok å være bekymret for MA og spontanabort helt til tidlig ultralyd uansett hva som skjer.

Jeg har plutselig fått så vanndig utflod! Er det fler?
Kjenner det kommer, og får jo panikk hver gang for at det er blod, men det er helt blankt, men veldig rennende. :wacky:
Ja, samme her! Dro til legen og testet for bakteriell vaginose og sopp, men var ikke noe. Er visst normalt.

Har hatt lite symptomer hittil, men er tidlig enda. Litt ømme bryster og metallsmak i munnen. Trodde jeg brygget på en forkjølelse, men skjønner nå at det er vanlig med blodsmak/metallsmak :p

Jeg har hatt en del symptomer gjennom det hele. Vært kvalm (ikke spydd), veldig ømme bryster og ekstremt trøtt, før det nå har avtatt litt de siste to dagene. Er ikke like øm i brystene og ikke opplevd noe særlig kvalme, men er fortsatt litt trøtt. Har fortsatt litt murringer i magen her og der, men ikke like mye som før. Førstegangsgravid og stresset. Er dette normalt? Er 10+5 i dag.

Jeg har hatt en del symptomer gjennom det hele. Vært kvalm (ikke spydd), veldig ømme bryster og ekstremt trøtt, før det nå har avtatt litt de siste to dagene. Er ikke like øm i brystene og ikke opplevd noe særlig kvalme, men er fortsatt litt trøtt. Har fortsatt litt murringer i magen her og der, men ikke like mye som før. Førstegangsgravid og stresset. Er dette normalt? Er 10+5 i dag.
Jeg har ikke hatt så mye symptomer frem til nå og er like langt som deg. Hatt ømme bryster, litt uggenhet, en del svimmel i starten pluss noe murringer her og der. Frem til for et par dager siden, og nå har det også hos meg blitt enda mindre enn det lille jeg hadde. Kjenner litt på bekymring selv, men har lest at det også kan være normalt at det avtar litt på denne tiden. Eneste symptom jeg har nå er den lille kulen pluss litt ømme bryster..

Jeg har ikke hatt så mye symptomer frem til nå og er like langt som deg. Hatt ømme bryster, litt uggenhet, en del svimmel i starten pluss noe murringer her og der. Frem til for et par dager siden, og nå har det også hos meg blitt enda mindre enn det lille jeg hadde. Kjenner litt på bekymring selv, men har lest at det også kan være normalt at det avtar litt på denne tiden. Eneste symptom jeg har nå er den lille kulen pluss litt ømme bryster..
Ja, har lest det samme - men klarer ikke helt å legge bekymringen bort. Har heldigvis time til privat ultralyd i morgen, så da får jeg kanskje roet meg ned da!

Fremdeles fryktelig kvalm døgnet rundt, og veldig trøtt og slapp. I dag kjennes det ut som jeg holder på å få brystbetennelse i ene puppen i tillegg. Sikkert bare veldig øm i dag, men følger med på om det kommer flere symptomer enn smerte :angry3
10+4 ifølge tidlig ul, 11+0 ifølge menstermin.

Hver kveld når jeg legger meg så får jeg sånn rar følelse nede i magen. Akkurat som det ligger en liten, men skikkelig tung, ball der. Det er ikke smerte, men mere trykk og rart bare. Kan ikke huske at det var sånn sist. Bare livmor som vokser og presser på, eller noe annet skumlere? Man blir så bekymret av å være gravid altså!
Ellers så hadde jeg liiiten kul nederst på magen i mårrest, da blæra var full. Kan hende det var blæra, men den pleier ikke være så langt ut på magen, så noe vokser iallefall ❤️ 8+3 i dag

Er uggen, dårlig matlyst, svimmel, mindre ømme bryst, oppblåst som pokkern :p ikke fult så trøtt lenger men blir fort sliten. Kjenner at jeg er blitt 10 år eldre siden siste svangerskap :p det positive denne gangen er at jeg ikke henger over doet hele dagen :D

Veldig hormonell, humørsyk, ømme bryster.. i overraskende god form! I svangerskapet med min datter var jeg mye mer plaget. Alt stod bra til på privat tul til tross for lite symptomer Tar det aaaaabsolutt ikke for gitt at jeg er så heldig denne gangen.

Ømme bryst, dårligere matlyst, kviser, trøtt, ligamentsmerter og ekstremt vondt i korsryggen om jeg står i ro for lenge. Veldig deilig at kvalmen og oppkast har avtatt!

Back
Topp