Samme her assFlere som er sykt oppblåste? Ser ut som jeg er 20-25 uker på vei, og ikke 7. Det er skikkelig ubehagelig å trekke inn magen. Vet magen kan komme tidligere siden det er baby nr 2. men den er bare helt myk, så er vel ikke det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her assFlere som er sykt oppblåste? Ser ut som jeg er 20-25 uker på vei, og ikke 7. Det er skikkelig ubehagelig å trekke inn magen. Vet magen kan komme tidligere siden det er baby nr 2. men den er bare helt myk, så er vel ikke det da
Samme her! Har brukt gravidbukser et par uker allerede, klarer ikke gå med mine vanlige bukserFlere som er sykt oppblåste? Ser ut som jeg er 20-25 uker på vei, og ikke 7. Det er skikkelig ubehagelig å trekke inn magen. Vet magen kan komme tidligere siden det er baby nr 2. men den er bare helt myk, så er vel ikke det da
Måtte også finne frem gravidbuksene nå!Samme her! Har brukt gravidbukser et par uker allerede, klarer ikke gå med mine vanlige bukser
Om det også lukter kan det være bakteriell vaginoseJeg har plutselig fått så vanndig utflod! Er det fler?
Kjenner det kommer, og får jo panikk hver gang for at det er blod, men det er helt blankt, men veldig rennende.
Er sånn selv. Uke 8+1 sliter med å skjule dwt, må gå i baggy klær. Mitt 7 barn så er litt mage å, mwn merker på morgen at magen er flatere. Med en gang jeg står opp å får i mwg litt mat å drikke er den stor resten av dagenSamme her ass
Ja, samme her! Dro til legen og testet for bakteriell vaginose og sopp, men var ikke noe. Er visst normalt.Jeg har plutselig fått så vanndig utflod! Er det fler?
Kjenner det kommer, og får jo panikk hver gang for at det er blod, men det er helt blankt, men veldig rennende.
Om det også lukter kan det være bakteriell vaginose
Jeg har ikke hatt så mye symptomer frem til nå og er like langt som deg. Hatt ømme bryster, litt uggenhet, en del svimmel i starten pluss noe murringer her og der. Frem til for et par dager siden, og nå har det også hos meg blitt enda mindre enn det lille jeg hadde. Kjenner litt på bekymring selv, men har lest at det også kan være normalt at det avtar litt på denne tiden. Eneste symptom jeg har nå er den lille kulen pluss litt ømme bryster..Jeg har hatt en del symptomer gjennom det hele. Vært kvalm (ikke spydd), veldig ømme bryster og ekstremt trøtt, før det nå har avtatt litt de siste to dagene. Er ikke like øm i brystene og ikke opplevd noe særlig kvalme, men er fortsatt litt trøtt. Har fortsatt litt murringer i magen her og der, men ikke like mye som før. Førstegangsgravid og stresset. Er dette normalt? Er 10+5 i dag.
Ja, har lest det samme - men klarer ikke helt å legge bekymringen bort. Har heldigvis time til privat ultralyd i morgen, så da får jeg kanskje roet meg ned da!Jeg har ikke hatt så mye symptomer frem til nå og er like langt som deg. Hatt ømme bryster, litt uggenhet, en del svimmel i starten pluss noe murringer her og der. Frem til for et par dager siden, og nå har det også hos meg blitt enda mindre enn det lille jeg hadde. Kjenner litt på bekymring selv, men har lest at det også kan være normalt at det avtar litt på denne tiden. Eneste symptom jeg har nå er den lille kulen pluss litt ømme bryster..
Ja det pleier jo å hjelpe. Jeg har ikke før på tirsdag. Du får si hvordan det gikkJa, har lest det samme - men klarer ikke helt å legge bekymringen bort. Har heldigvis time til privat ultralyd i morgen, så da får jeg kanskje roet meg ned da!
Alt sto bra til med lille! Så en liten kropp som ristet på rumpaJa det pleier jo å hjelpe. Jeg har ikke før på tirsdag. Du får si hvordan det gikk
Åå så bra! Ristet på rompa ja Men det var betryggende å høreAlt sto bra til med lille! Så en liten kropp som ristet på rumpa