Våre symptomer

Nå begynner puppene å kjennes litt mindre ømme, men synes pinadø jeg kjenner at magen liksom presser på buksa. Som om den har vokst allerede. Men det er jo alt for tidlig!!! 7+ 4

Jeg holder på å klikke - helt siden jeg testa positivt for over en uke siden har jeg hatt leamus i leppa haha

Jeg har googlet og sett ar det ikke er uvanlig å få leamus i graviditet, men herregud jeg har helt elvisleppe, i går varte det i sånn tre timer laughing6

Jeg elsker å lage ørret til middag. Mannen kjøpte en hel fryst vakumpakket fisk med hode og hale, skulle vaske den og krydre den, jeg brakk meg 7 ganger. Det var ville brekninger haha. Brakk meg til en hodepine kjenner jeg nå…

Jeg holder på å klikke - helt siden jeg testa positivt for over en uke siden har jeg hatt leamus i leppa haha

Jeg har googlet og sett ar det ikke er uvanlig å få leamus i graviditet, men herregud jeg har helt elvisleppe, i går varte det i sånn tre timer laughing6
Hahah, samme her, i forrige svangerskap varte leamus i øyet tre hele uker :hilarious:

Jeg har endelig begynt å få litt ordentlig ømme pupper og i går satte kvalmen inn for fullt! Så nå er det kvalmestillende opptil to ganger daglig - så jeg må gå til butikk for man kan jo i ikke kjøre på de medisinene. Kjenner så vidt at det er noe nederst i magen, veldig lite strekk eller ømhet.

Men her om dagen hadde jeg det som må ha vært leamus i livmoren! Rareste jeg har kjent. 4+6 i dag.

Ikke følt like mye på trøttheten denne gangen, men med en 1,5 åring er man jo allerede trøtt hele tiden :p så merker ikke forskjellen. Luft i magen er tilbake, spent på om bekkenet blir trøblete igjen denne gangen også. Kom ganske tidlig i korsryggen sist. Heldigvis jobbpendler jeg ikke denne gangen. 4 timer i bil var er mareritt

Jeg har vært småkvalm i en ukes tid, litt sånn av og på, men det kan også skyldes alle bekymringene og tankene som svirrer rundt hele tiden. Trøtthet og søvnløshet om hverandre, begge gangene jeg har vært gravid slet jeg veldig med insomnia. Men det mest fremtredende er jo at jeg er helt sykt emosjonell. Kan begynne å gråte av ingenting liksom :hilarious:

Hei, jeg er helt ny her. Er 4+0 i dag <3 Har vært skikkelig forstoppa i dagene før positiv test, en del utflod, kaldsvette, hodepine.

Her startet det med litt tørr/dårlig smak i munnen, og nå er jeg SÅ uggen, kald og alt lukter forferdelig. Kan brekke meg av tanken på ting jeg egentlig elsker, ost eller kaffe for eksempel :hilarious: Så i går kom mannen hjem med sjøsykearmbånd, de hjalp litt sist. Da var jeg kvalm og uggen til uke 16-17 :wacky: Er også veldig trøtt, og sliter med å holde øynene åpne etter kl 19. Så jeg er nok kul å leve med om dagen :laughing021

Sliten, åååh så sliten, og andpusten av nesten ingenting :hilarious: «Altfor tidlig» tenker jeg, «neeeeida», sier tydeligvis hormonene:hilarious: og luktesansen! Wow! Kan ikke huske å ha lagt merke til den de andre svangerskapene, men nå… jeg lukter ALT! :hilarious: Holdt på å bekke meg når jeg skrelte poteter over matavfallet nå, så måtte bare sette bøtten tilbake i skapet så får vi håpe noen andre rydder benken etterpå:angelic:

Jeg har hatt leamus på øyet i lengre perioder, ganske slitsomt det og :rolleyes:

Back
Topp