Våre symptomer

Trøtthet er kommet, men ikke i noen alvorlig grad, klarer å holde meg våken. Det som er nytt er kvalmen, jeg har overhodet ikke vært kvalm i mine to forrige svangerskap (jente og gutt), har kun kastet opp hvis jeg har vært superstresset på morningen og var aldri kvalm. Mens nå er jeg jevnt kvalm hele dagen, men noen bølger som er verre enn andre. Håper det gir seg snart :sorry:

Uke 6+1. Uvel i bølger stort sett hver dag, hjelper veldig med frisk luft og frisk drikke. Puppene er harde og ømme noen dager, men andre dager bare større enn vanlig. I dag vonde og alle klær strammer over. Jeg er såå trøtt hele tiden, føles ut som det er fredag hele dagen - hele uka!! Ikke noe murringer eller stikking i magen. Normal utflod. Føler også at nesen min er blitt større, og hevelser i beina. Får diabetesspor av sokker og bukse. Er slank. Blæ. Måtte det ikke bli verre.

Enda lite/få symptomer kontra de to andre graviditetene jeg har hatt. Enda ikke hatt kraftige blødninger (rundt uke 4) slik jeg har hatt de andre gangene, noe som jeg tar som et godt tegn. Mistet i uke 5 (SA) og 6 (MA konstatert i uke 9). Jeg er 5+1 i dag.
- Periodevis ømme brystvorter
- Litt mer trøtt
- Kjenner av og til noe ømhet/sårhet i høyre side embryoet har festet seg i
- Kan være litt uggen/uvel i bølger, men ikke spykvalm

En stor del av meg benekter graviditeten, og en del av meg har troa på at det skal gå bra denne gangen. Jeg er veldig spent på priv UL om 1,5 uker til. Da er jeg 6+4 :)

Lite symptomer, akkurat som sist. Men er syyykt trøtt, har hard mage og kjenner bittelitt i puppene (men helt marginalt). Skulle gjerne ha hatt litt mer symptomer:shy: Føler det er en bekreftelse.. Sist gang følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt før magen kom!

Et symptom jeg har er hormoner! Tar til tårene for alt og ingenting, så frustrerende :p
Blir også kvalm om det går for lang tid mellom måltider, uvant å måtte spise så ofte. Men sånn var det med de to forrige også, så er litt betryggende.

Her går det i trøtthet, kvalme/brekninger hele dagen, svimmelhet, hyppige doturer og økt sensitivitet for ulike lukter. Er nå 6+4 på vei, og har måttet begynne på Xonvea mot kvalmen. Kan ikke si jeg merker store forskjellen helt enda (begynte på Xonvea i går), men må fort gi det noen dager. Syns også enkelte typer mat har begynt å smake litt annerledes, så spent på om jeg får like kraftige mataversjoner som forrige gang...

Da har kvalmen begynt å komme her også! :hungover: Tar det jo som et godt tegn, men har jo så absolutt ikke lyst å være kvalm.. blir så akutt sulten og kvalm samtidig.. heldigvis blir det bedre av å spise! Hva er trikset da, spise noe lite hele tiden, for å holde det i sjakk?:facepalm:

Da har kvalmen og ømme bryster meldt sin ankomst her og! Som @Tilli1 sier, tar det som et godt tegn. Har ingen appetitt og blir heller ikke bedre av å spise. Blir enda mer kvalm av å tenke på mat
(6+1)

Enda lite/få symptomer kontra de to andre graviditetene jeg har hatt. Enda ikke hatt kraftige blødninger (rundt uke 4) slik jeg har hatt de andre gangene, noe som jeg tar som et godt tegn. Mistet i uke 5 (SA) og 6 (MA konstatert i uke 9). Jeg er 5+1 i dag.
- Periodevis ømme brystvorter
- Litt mer trøtt
- Kjenner av og til noe ømhet/sårhet i høyre side embryoet har festet seg i
- Kan være litt uggen/uvel i bølger, men ikke spykvalm

En stor del av meg benekter graviditeten, og en del av meg har troa på at det skal gå bra denne gangen. Jeg er veldig spent på priv UL om 1,5 uker til. Da er jeg 6+4 :)
Hei! Jeg har det ganske likt som deg! Og hadde MA som ble oppdaget i uke 9, men sluttet å utvikle seg i uke 6. Med den graviditeten så var jeg kjempedårlig! 100% sykemeldt fra 3,5 uke.

Denne gangen var jeg veldig trøtt og litt uggen frem til uke 4. Nå er puppene litt ømme, kan kjenne det i livmoren av og til, og jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Men kvalmen er ikke der og heller ikke den ekstreme trøttheten! Jeg har faktisk mer energi enn på lenge!

Jeg er bare 4+3 i dag.

Man blir jo stressa. Burde det være mer symptomer, slik som sist gang? Men da gikk det jo ikke bra, så kanskje dette er bedre? Men man vet jo ikke. Jeg har de samme tankene som deg. Og forventer blod hver dag, men det kommer ikke - heldig vis!

Da har kvalmen og ømme bryster meldt sin ankomst her og! Som @Tilli1 sier, tar det som et godt tegn. Har ingen appetitt og blir heller ikke bedre av å spise. Blir enda mer kvalm av å tenke på mat
(6+1)
Ikke kjekt å verken ha matlyst eller bli bedre av å spise :( håper du finner noe som funker, og får matlysten tilbake ❤️

Hvordan føler dere med barn nr3 i magen dere? Jeg føler at jeg ikke klarer å holde magen inne overhodet.. helt tåpelig så tidlig! Har slapp mage fra før da og det er jo «bare» luft, men jeg bytter klær på jobb.. har masse symptomer som jeg aldri har hatt før. Oftere hodepine, kvalm av og på hele dagen og kaster opp litt hver-annenhver dag (aldri vært kvalm de to forrige svangerskapene), vondt i korsryggen når jeg står lenge eller er i samme stilling lenge, sykt ømme nipler og hjernen fungerer jo dårligere enn en bomullsdott allerede:hungover:jaja, dette kan bli spennende:hilarious:
Løs i magen og omtrent lik tretthetsgrad er vel nesten det eneste som er likt de andre gangene. Spennende med ultralyd i morgen, kanskje kroppen og hodet overdriver symptomene for å bidra med håpet om at det er noen der inne:hilarious:

Jeg er 6+1 i dag, og begynte å bli kvalm fra rundt uke 5. Går også på lutinus (startet med det 3+6). Er så usikker på om kvalmen er graviditetssymptomer eller om det er bivirkninger fra lutinus :dead: Ellers har jeg ømme pupper (som også kan være bivirkning fra lutinus?) og litt halsbrann.

4+6, hatt ømme pupper i ca. en uke, ufattelig trøtt, og merker at jeg er litt ekstra følsom, skal ikke så mye til før jeg tar til tårene, eller blir irritabel

Er 6+3 :Heartred Ømme bryst helst siden før IKM og pos test. Gode murringer og ligamentsmerter. Først trøtt og smått uggen/uvel i forrige uke, men kun ettermiddag /kveld :)

6+4 i dag og kvalmen er helt forferdelig :depressed:
Kvalm store deler av dagen, har kastet opp 3 ganger i dag. Gruer meg til fortsettelsen! Dette er nr 3 og jeg har vært veldig dårlig med de to andre også..

Hei! Jeg har det ganske likt som deg! Og hadde MA som ble oppdaget i uke 9, men sluttet å utvikle seg i uke 6. Med den graviditeten så var jeg kjempedårlig! 100% sykemeldt fra 3,5 uke.

Denne gangen var jeg veldig trøtt og litt uggen frem til uke 4. Nå er puppene litt ømme, kan kjenne det i livmoren av og til, og jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Men kvalmen er ikke der og heller ikke den ekstreme trøttheten! Jeg har faktisk mer energi enn på lenge!

Jeg er bare 4+3 i dag.

Man blir jo stressa. Burde det være mer symptomer, slik som sist gang? Men da gikk det jo ikke bra, så kanskje dette er bedre? Men man vet jo ikke. Jeg har de samme tankene som deg. Og forventer blod hver dag, men det kommer ikke - heldig vis!
Huff, ja, det er krevende! Tålmodighet er ikke alltid like enkelt :smiley-ashamed004 :Heartred

Sovet dårlig i natt. Så sykt trøtt for tiden. Føler jeg ikke har gjort annet enn å sove fre-søn! Kort lunte på jobben idag (!) Kaffen på jobb og middagen hjemme smakte heller ikke godt (spiste litt) og altfor trøtt til å spise. I’m out :angry3 :sleep011

5+2 idag ca. Litt småkvalm men kan være placebo! Vært veldig trøtt i i ca. en uke nå, og oppblåst. Ikke noe ømme bryst enda. Kaffen smakte veldig rart idag og jeg elsker kaffe til vanlig o_O

Litt kvalm av og på på morgen, murringer i korsryggen, mer trøtt, men ellers føler jeg meg veldig normal :Heartpink 7+4

Ømme pupper, litt murringer, trøtt ☺️ Jeg er 5+5. Ikke noe særlig kvalm ennå.

Back
Topp