Våre symptomer

…og da har kvalmen satt inn for fullt, med oppkast og alt. :hungover: Trøttheten er også ganske brutal. Om det varer like lenge og er like ille som med førstemann blir det tre laaaange måneder fremover, med mindre jeg kan få kvalmestillende som faktisk funker.

…og da har kvalmen satt inn for fullt, med oppkast og alt. :hungover: Trøttheten er også ganske brutal. Om det varer like lenge og er like ille som med førstemann blir det tre laaaange måneder fremover, med mindre jeg kan få kvalmestillende som faktisk funker.
Uff, det er trått. Det har vel kommet en ny kvalmestillende nå?

Uff, det er trått. Det har vel kommet en ny kvalmestillende nå?
Ja, Xonvea heter den, tenkte å spørre legen om resept, men har også skjønt at den er veldig dyr og at man kan bli skikkelig trøtt og sløv av den. Forrige gang bruke jeg «bare» Postafen, med ganske grei effekt (annet enn at jeg ble enda mer trøtt enn vanlig), så mulig jeg forsøker den først. Har alt en pakke liggende klar :laughing002

Ja, Xonvea heter den, tenkte å spørre legen om resept, men har også skjønt at den er veldig dyr og at man kan bli skikkelig trøtt og sløv av den. Forrige gang bruke jeg «bare» Postafen, med ganske grei effekt (annet enn at jeg ble enda mer trøtt enn vanlig), så mulig jeg forsøker den først. Har alt en pakke liggende klar :laughing002
Jeg har forsøkt den, koster 299 for 20 tabletter. Og på makedose kan man ta 4 tabletter, så der blir dyrt ja. Den funket greit på meg, men jeg ble så utrolig trøtt, sov 15 timer i døgnet :confused: Nå tar jeg 1 afipran om dagen, kan ta inntil 3, men tørr liksom ikke helt :hilarious:

Jeg har forsøkt den, koster 299 for 20 tabletter. Og på makedose kan man ta 4 tabletter, så der blir dyrt ja. Den funket greit på meg, men jeg ble så utrolig trøtt, sov 15 timer i døgnet :confused: Nå tar jeg 1 afipran om dagen, kan ta inntil 3, men tørr liksom ikke helt :hilarious:
15 timer soving i døgnet med full jobb og en 2-åring hjemme funker dårlig, as :nailbiting: Hvordan går det med afipran, syns du?

Ja jeg brukte også postafen sist, fikk det ikke før uke 15 men... ble så trøtt av å være kvalm, men er jo ikke så mye liv med så mye soving. Spent på hvordan det går nå. Håper på jente, tror jeg blir mindre kvalm da.

Så sykt trøtto_O Får fortere vondt i hodet enn vanlig også, og kvalm når det er lenge siden mat. Og kanskje litt ekstra sulten? Men det kan være at mini vil ha enda mer pupp enn vanlig om dagen også

Så sykt trøtto_O Får fortere vondt i hodet enn vanlig også, og kvalm når det er lenge siden mat. Og kanskje litt ekstra sulten? Men det kan være at mini vil ha enda mer pupp enn vanlig om dagen også
Jeg får også vondt i hodet ofte, nesten hver dag. Har «aldri» vondt i hodet ellers, så dette er uvant

Jeg får også vondt i hodet ofte, nesten hver dag. Har «aldri» vondt i hodet ellers, så dette er uvant
Det skjønner jeg! Kjedelig symptom. Jeg får sykt hodepine rundt mensen også, så får det veldig lett av hormoner. Andre trimester med første var helt forferdelig. Måtte ligge inne i et mørkt rom store deler av tiden :sorry: Håper jeg slipper det nå, starter i ny jobb rundt den tiden, og har ikke rett på sykepenger (ulønnet perm), før jeg har jobbet i en mnd

Uff da er vi to! Sist graviditet holdt kvalmen på i 27 uker, er så redd for at det skal bli like ille denne gangen her….. håper den nye kvalmestillende funker for oss begge, er så vondt å være kvalm :crybaby2

Det skjønner jeg! Kjedelig symptom. Jeg får sykt hodepine rundt mensen også, så får det veldig lett av hormoner. Andre trimester med første var helt forferdelig. Måtte ligge inne i et mørkt rom store deler av tiden :sorry: Håper jeg slipper det nå, starter i ny jobb rundt den tiden, og har ikke rett på sykepenger (ulønnet perm), før jeg har jobbet i en mnd
Håper du slipper det så ille denne gangen!

Da har uggenheten, trøttheten og kvalmen meldt seg allerede her. Og puppene begynner å bli veldig ømme. Er bare 3+5, men pga PMDD så er jeg veldig sensitiv på hormonendringer...

Uff det hørtes tøff ut.. håper du får en fin graviditet :Heartred
Takk! Graviditet utelukker jo pms, så det stabiliserer vanvittig bra! Takler kvalme og trøtthet helt ok og har en veldig flink fastlege som har fulgt meg lenge. Og håper det ikke blir like ille som første gang - tror hormonene ble nullstilt da vi mistet i høst. De siste syklusene har kun vært normal pms, så det kan peke i retning av at alt ble ristet på plass og at jeg kanskje ble kvitt det! Krysse fingrene.

Føler jeg har så lite symptomer at jeg ikke tror jeg er gravid :wtf: Er trøtt og har ømme nipler, kan bli noe uggen ila dagen, men ellers kjenner jeg nesten så og si ingenting nedentil. 4+5 i dag.

Trøtt, kald, stikkende smerter i én pupp av gangen men veksler mellom de to til forskjellige tidspunkt :hilarious: murrer/svir i magen i ny og ne, litt sånn at jeg føler for å gå og holde på den hele tiden :p:hilarious:

Back
Topp