Kjærringa96
Elsker forumet
Noen andre som ikke har noe/veldig veldig lite ligamentsmerte/ømhet/sårhet/ol. i livmorområdet/der egget har festet seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det samme! Pumpene har gått fra tomme teposer til litt mer boil in bagNå begynner puppene å kjennes litt mindre ømme, men synes pinadø jeg kjenner at magen liksom presser på buksa. Som om den har vokst allerede. Men det er jo alt for tidlig!!! 7+ 4

Hahah, samme her, i forrige svangerskap varte leamus i øyet tre hele ukerJeg holder på å klikke - helt siden jeg testa positivt for over en uke siden har jeg hatt leamus i leppa haha
Jeg har googlet og sett ar det ikke er uvanlig å få leamus i graviditet, men herregud jeg har helt elvisleppe, i går varte det i sånn tre timer![]()

Har kjent veldig lite til noe som helst i livmor så langt. Har vel vært ett og annet «knip» et øyeblikk, men veldig sjelden.Noen andre som ikke har noe/veldig veldig lite ligamentsmerte/ømhet/sårhet/ol. i livmorområdet/der egget har festet seg?
Samme her, all ære til den stakkars mannen jeg lever medKjenner litt på ekstra hormoner. Er litt ekstra følsom og kan bli litt ekstra irritert

Én fordel med å være alene : går ikke utover så mangeSamme her, all ære til den stakkars mannen jeg lever med![]()

Så i går kom mannen hjem med sjøsykearmbånd, de hjalp litt sist. Da var jeg kvalm og uggen til uke 16-17
Er også veldig trøtt, og sliter med å holde øynene åpne etter kl 19. Så jeg er nok kul å leve med om dagen 
«Altfor tidlig» tenker jeg, «neeeeida», sier tydeligvis hormonene
og luktesansen! Wow! Kan ikke huske å ha lagt merke til den de andre svangerskapene, men nå… jeg lukter ALT!
Holdt på å bekke meg når jeg skrelte poteter over matavfallet nå, så måtte bare sette bøtten tilbake i skapet så får vi håpe noen andre rydder benken etterpå
Jeg har hatt leamus på øyet i lengre perioder, ganske slitsomt det ogJeg holder på å klikke - helt siden jeg testa positivt for over en uke siden har jeg hatt leamus i leppa haha
Jeg har googlet og sett ar det ikke er uvanlig å få leamus i graviditet, men herregud jeg har helt elvisleppe, i går varte det i sånn tre timer![]()
Jeg har leamus på øyet som kommer og gårHahah, samme her, i forrige svangerskap varte leamus i øyet tre hele uker![]()