Jeg har hatt leamus på øyet i lengre perioder, ganske slitsomt det og![]()
Hæ? Er det også en ting? Jeg har hatt leamus på ene øyet i to dager nå, holder på å klikke for megJeg har leamus på øyet som kommer og går

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt leamus på øyet i lengre perioder, ganske slitsomt det og![]()
Hæ? Er det også en ting? Jeg har hatt leamus på ene øyet i to dager nå, holder på å klikke for megJeg har leamus på øyet som kommer og går

Tydeligvis, jeg var ikke klar over at det kunne være gravidrelatert før jeg leste om det her. Jeg satt på kontoret en dag med leamus på øyet og blinkende lysrør, da holdt det på å rable for megHæ? Er det også en ting? Jeg har hatt leamus på ene øyet i to dager nå, holder på å klikke for meg![]()

). MEN i dag var puppene skikkelig ømme når jeg våknet og ble overlykkelig over et skikkelig klart og tydelig graviditets-symptom! 
vært litt stressa over å ha følt meg i så god form
Ah men det er faktisk den beste følelsen når man får sånne klassiske gravid-symptomer! Gratts med ømme pupper hahaSynes jeg har hatt så lite symptomer, bortsett fra øm i korsryggen, ekstrem luktesans, veldig oppblåst, forstoppet, mere trøtt og fortere sliten (ok så det er litt ja.. ser det nå når jeg lister det opp). MEN i dag var puppene skikkelig ømme når jeg våknet og ble overlykkelig over et skikkelig klart og tydelig graviditets-symptom!

Jeg har ikke hatt ømme pupper i noen av mine graviditeter så det må ikke være et tydelig tegnSynes jeg har hatt så lite symptomer, bortsett fra øm i korsryggen, ekstrem luktesans, veldig oppblåst, forstoppet, mere trøtt og fortere sliten (ok så det er litt ja.. ser det nå når jeg lister det opp). MEN i dag var puppene skikkelig ømme når jeg våknet og ble overlykkelig over et skikkelig klart og tydelig graviditets-symptom!
Jeg kan bli rørt til vanlig også, men dette er helt kykkeliko! I tillegg så synes jeg mange mennesker både lukter ille og er ekle (jeg vet, føler meg helt forferdelig!). Holdt på å spy da jeg satt ovenfor en fyr på bussen i dag som hadde langt, fettete hår, lange negler som han klødde seg i ørene med og så på etterpå og i tillegg hadde han en ånde som nådde frem til meg. Hjelp. Jeg vil ikke være et ondt menneske bare fordi jeg er gravid!Jepp samme her, tror det er livmora som vokser/ligamentene som strekkes. Hørtes slitsomt ut å sitte lenge i bil sånn. Håper du får en veldig fin hyttetur daI dag føles det litt rart i livmora. Eneste jeg kan sammenligne med er om du holder deg skikkelig lenge med å tisse, så går du å tisser, men etterpå har litt sånn vondt/strekk aktig der nede. Gir det mening? Andre som har følt noe sånt? Er det et dårlig tegn? Kjenner det ekstra når jeg beveger meg/strammer magen. Er 5+4 i dag.
Skal på hyttetur i dag og kjenner det blir litt slitsomt å sitte så lenge i en bil med det haha. Foreløpig må jeg tisse ganske ofte også så det kan jo bli spennende.![]()

Hvis noen lurte - det har fortsatt ikke gitt seg, livet er herlig haha. Ellers er puppene mine ganske ømme. De er ikke så ille når jeg står opp, men blir verre og verre utover dagen.Jeg holder på å klikke - helt siden jeg testa positivt for over en uke siden har jeg hatt leamus i leppa haha
Jeg har googlet og sett ar det ikke er uvanlig å få leamus i graviditet, men herregud jeg har helt elvisleppe, i går varte det i sånn tre timer![]()
Ah så godt å høre at det bare er det og at jeg ikke er alene! Det gir jo mening! Haha ja det blir en lang tur- men blir nok verdt det når vi først er fremme. Tusen takkJepp samme her, tror det er livmora som vokser/ligamentene som strekkes. Hørtes slitsomt ut å sitte lenge i bil sånn. Håper du får en veldig fin hyttetur da![]()
![]()

Ikke jeg hellerJeg har ikke hatt ømme pupper i noen av mine graviditeter så det må ikke være et tydelig tegn![]()

Tror ikke man trenger å være gravid for å nesten spy av detJeg er lettrørt og sensitiv! Gråter når jeg tenker på hundene mine, når jeg tenker på at kjæresten min skal bli pappa til mitt barn, når jeg ser eldre, når jeg tenker på barn som blir født inn i fattigdom, vanskeligheter og dårlige familier… AltJeg kan bli rørt til vanlig også, men dette er helt kykkeliko! I tillegg så synes jeg mange mennesker både lukter ille og er ekle (jeg vet, føler meg helt forferdelig!). Holdt på å spy da jeg satt ovenfor en fyr på bussen i dag som hadde langt, fettete hår, lange negler som han klødde seg i ørene med og så på etterpå og i tillegg hadde han en ånde som nådde frem til meg. Hjelp. Jeg vil ikke være et ondt menneske bare fordi jeg er gravid!

Håpte å slippe unna denne gangen...