Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker kaffe, men har ikke drukket eller hatt lyst på på en uke5+2 idag ca. Litt småkvalm men kan være placebo! Vært veldig trøtt i i ca. en uke nå, og oppblåst. Ikke noe ømme bryst enda. Kaffen smakte veldig rart idag og jeg elsker kaffe til vanlig![]()
Er så rart! Men sikkert for det besteJeg elsker kaffe, men har ikke drukket eller hatt lyst på på en uke

Er jo en fin forsvarsmekanisme for oss kaffelskere daEr så rart! Men sikkert for det beste![]()

Tenker også detEr jo en fin forsvarsmekanisme for oss kaffelskere da![]()

Samme her. Elsker den koppen med kaffi når jeg står opp, meeen ikke nå lenger.Jeg elsker kaffe, men har ikke drukket eller hatt lyst på på en uke
Synes morningene er blitt litt mer stusseligeSamme her. Elsker den koppen med kaffi når jeg står opp, meeen ikke nå lenger.
Det har skjedd hver gang jeg har vært gravid.

Samme her. Jeg prøver å tenke at jeg gjør så godt jeg kan og at alt ikke blir bedre av å jobbe raskere. Det er ikke til å stikke under en stol at jobben er tung og tøff i perioder, til vanlig. Håper du klarer å ta vare på deg selvMerker allerede kroppen slite med hektiske dager på jobb som sykepleier. Det går i ett og jeg har knapt nok pustet siden jeg startet 07.30 i dag. Må bli flinkere til å jobbe i roligere tempo for mini i magen sin del. Det blir kanskje lettere når graviditeten offentliggjøres.

4+1Samme her. Jeg prøver å tenke at jeg gjør så godt jeg kan og at alt ikke blir bedre av å jobbe raskere. Det er ikke til å stikke under en stol at jobben er tung og tøff i perioder, til vanlig. Håper du klarer å ta vare på deg selv![]()

Ja, får blodtrykksfall hver gang jeg reiser meg. Har litt lavt BT til vanligNoen flere som føler på svimmelhet?
Vanligvis helt fint blodtrykk, men mye svimmel nå om dagenNoen flere som føler på svimmelhet?