Våre symptomer

5+2 idag ca. Litt småkvalm men kan være placebo! Vært veldig trøtt i i ca. en uke nå, og oppblåst. Ikke noe ømme bryst enda. Kaffen smakte veldig rart idag og jeg elsker kaffe til vanlig o_O
Jeg elsker kaffe, men har ikke drukket eller hatt lyst på på en uke

Ikke merket noen symptomer enda annet enn tørrhoste. Trøtt, men det er jeg jo fra før også :p Slapp unna kvalme og oppkast sist gang, håper virkelig det denne gangen også. Besvimer alltid ved oppkast :/

Jeg klarer/trenger fortsatt morgenkaffen, men det blir med den ene koppen. Ellers er jeg sykt trøtt, og har begynt å våkne i 5-tida hver morgen. Litt i tidligste laget, spør du meg.. Kjenner ellers litt murringer, stikkinger av og til, litt ømme pupper og bittelitt kvalme som kommer og går. Har forresten også leamus på øyet nesten daglig, og det pleier jeg ikke å ha.

Merker allerede kroppen slite med hektiske dager på jobb som sykepleier. Det går i ett og jeg har knapt nok pustet siden jeg startet 07.30 i dag. Må bli flinkere til å jobbe i roligere tempo for mini i magen sin del. Det blir kanskje lettere når graviditeten offentliggjøres.

Merker allerede kroppen slite med hektiske dager på jobb som sykepleier. Det går i ett og jeg har knapt nok pustet siden jeg startet 07.30 i dag. Må bli flinkere til å jobbe i roligere tempo for mini i magen sin del. Det blir kanskje lettere når graviditeten offentliggjøres.
Samme her. Jeg prøver å tenke at jeg gjør så godt jeg kan og at alt ikke blir bedre av å jobbe raskere. Det er ikke til å stikke under en stol at jobben er tung og tøff i perioder, til vanlig. Håper du klarer å ta vare på deg selv :Heartred

Veldig trøtt, høy puls og vondt i korsryggen. Helt annerledes enn ved de to andre graviditetene, men de gikk mot abort/kjemisk veldig tidlig, så sånn sett er det kanskje like greit at det er annerledes denne gangen.

Samme her. Jeg prøver å tenke at jeg gjør så godt jeg kan og at alt ikke blir bedre av å jobbe raskere. Det er ikke til å stikke under en stol at jobben er tung og tøff i perioder, til vanlig. Håper du klarer å ta vare på deg selv :Heartred

Vil jo så gjerne hjelpe alle best mulig uten at de slipper å vente, men må nok innse at ingen har noe igjen for at jeg glemmer å ta vare på meg selv. :) Håper du også klarer å ta vare på deg selv! :love7

Småkvalm, spesielt på ettermiddagen. Trøtt og sover fryktelig dårlig, drømmer rart og våkner mye. 5+2

Noen flere som føler på svimmelhet?

Back
Topp