Veldig rart at de ikke vil undersøke. Du har vel også tatt kurset Positiv Fødsel? Hun snakker jo om at man skal stille spørsmål til helsevesenet. Vet ikke om du har spurt dem, men de burde jo komme med en skikkelig begrunnelse for hvorfor de ikke vil undersøke deg. Kanskje det er en helt saklig og grei begrunnelse, men da må de kommunisere dette bedre til deg. Slik jeg skjønner situasjonen nå, blir du sittende igjen som et spørsmålstegn samtidig som du opplever situasjonen som ugrei. Det synes jeg ikke du fortjener. Du skal bruke disse ukene og dagene på å fokusere på deg selv og den lille, slappe av og forberede deg fysisk og mentalt. Og det er jo ikke så lett å gjøre for deg slik situasjonen er nå.34+4: Murringer, murringer, murringer og mer av slimproppen
Herregud som det murrer! I dag har det vært voldsomt. Skikkelige mensensmerter. Fikk noen gode tak tidligere idag. Det er såpass at jeg blir litt satt ut av det, og de er ikke mulige å ignorere. Nå har det murret sånn i dag, at jeg kjenner det ned i lårene. Har også vært veeeeldig mange ganger på do idag (nr.2). Og det er nok tmi, men da jeg tisset nå nettopp kunne jeg kjenne en stor klump med slim. Var også mer slim på papiret. Det er noe heeelt annet enn den økte utfloden jeg har hatt tidligere i svangerskapet.
Har fått to tak på murringene nå den siste halvtimen, og jeg blir nesten skjelven av dem. Skal ta meg en varm dusj nå, forsøke å få litt søvn og så får vi se om dette betyr noe eller om det bare er kroppen som tuller.
Håper det går bra med deg.