VÅRE VIKTIGSTE TRÅDER

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Siden vi allerede har fått ganske mange tråder vi vil ha festet tror jeg vi bør begynne å samle disse i en en tråd som forblir festet slik at vi ikke får en hel førsteside med tråder som er festet.

Jeg foreslår derfor at vi kommenterer og kommer med forslag i denne tråden hva vi vil ta vare på så kan jeg legge linker til disse i første innlegg. Hva er et must å ha her? :)



Terminlisten

Presentasjonstråd

Bilder av testene våre

Skravletråd

Hvilket kjønn tror du at du får?


Håndarbeid

Oversikt over tidlig UL

Tabell over vektøkning i svangerskapet

Vektøkningsestimator

Jubeltråd

Gode tilbud på utstyr

Klagetråden
 
Last edited:
Ingen av disse linkene virker. Inke fra tlf min ihvertfall..?

♡ desember 2014 ♡
 
Jeg prøvde fra pc og da virket de, men noen ser ut til å være feil :)

Terminlisten - ok
Presentasjonstråd - ok
Testene våre - ok
Skravletråd - linket til "Hvilket kjønn tror du at du får"
Hvilket kjønn tror du at du får? - linket til "Håndarbeid"
Håndarbeid - linket til "Vektøkning i svangerskapet"
Oversikt over tidlig UL - ok
Vektøkning i svangerskapet - ok
Jubel-tråd - ok
 
Det har skjedd før uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det har noe med mellomrom å gjøre.
Kodinga i forumet tuller det til innimellom og tror at noe er sammenhengende.
Skal rette på det med en gang :)
 
Da skal alle være rettet, men jeg ser at de ikke virker fra appen når man bruker Android platform. Jeg skal sjekke med moderator om det kan endres evt hvordan/hvem.
 
Det har skjedd før uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det har noe med mellomrom å gjøre.
Kodinga i forumet tuller det til innimellom og tror at noe er sammenhengende.
Skal rette på det med en gang :)
Er ikke alltid så enkelt når kodinga ikke vil sammarbeide :p
 
Er ikke alltid så enkelt når kodinga ikke vil sammarbeide :p

Nei det gjør meg litt irritert fordi jeg vet jo at den feks har slått sammen to linker når jeg vet at jeg ikke har laget det til sånn.
Jeg anser meg selv for å være oppegående på data og kan mange programmer og er over gjennomsnittet irritert. så når jeg ikke får til noe så enjkelt som å lage en link. daaah :p
Åh nå kjenner jeg hormonene komme til overflaten her. hahaha.

Og at linken ikke virker på app, det tror jeg har med å gjøre at appene må ha en foreknlet versjon av ting og det er ikke tilrettelagt for det på forumet.
 
Nei det gjør meg litt irritert fordi jeg vet jo at den feks har slått sammen to linker når jeg vet at jeg ikke har laget det til sånn.
Jeg anser meg selv for å være oppegående på data og kan mange programmer og er over gjennomsnittet irritert. så når jeg ikke får til noe så enjkelt som å lage en link. daaah :p
Åh nå kjenner jeg hormonene komme til overflaten her. hahaha.

Og at linken ikke virker på app, det tror jeg har med å gjøre at appene må ha en foreknlet versjon av ting og det er ikke tilrettelagt for det på forumet.
Hahaha, jeg kan se at du er irritert når du skriver :p :D Men er enig med deg, tror appen rett og slett ikke er smart nok :)
 
Da er klagetråden lagt inn. :)

Noe mer dere vil ha her?
 
Back
Topp