❤️Jubel-tråd❤️

Hope90

Pergo baby??
VIP
For alle desember damene så må man ha en jubeltråd der man kan juble for alle flotte og fantastiske ting man opplever gjennom svangerkapet :)




Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jubler for en mulig spire :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jubler for sterkere tester i dag :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jubler for 5 fullgåtte uker :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg jubler for at også i dette svangerskapet har jeg blitt uvenn med min tidligere bestevenn SJOKOLADEN.
Det eneste jeg har lyst på er frukt og grønt og det gjør det så innmari mye lettere å passe vekta.

Har 6 kr for mye fra før og benbygningen min vil ikke være med på flere kilo.
Sist svangerskap la jeg bare på meg 6 kilo så jeg håper jeg klarer å holde meg innenfor det.
 
Jubler for at jeg endelig at en CB digital og + i hus!


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jubler for positiv utvikling på testene og at det dermed kan se ut til at det går veien denne gangen. ❤️️ alle gode ting er 3.

ImageUploadedByBV Forum1396030554.997159.jpg
(For de som ikke har sett den i "testene våre" tråden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå synes jeg vi skal juble for at dager i terminlisten begynner å fylles mer :D
 
Jippi ønsket mitt oppfylt:DPluss tegnet kom opp før kontroll strek bare etter 9 sekunder å så sterk og klar..D jubler jeg for i dag:) 17dpo tror jeg om noen lurer på ettermiddagsurin;)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    653,1 KB · Visninger: 49
Jubler for 4+0 :) Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet allerede :p Blir lange, bekymringsfulle dager når man tester positivt allerede 3+1 :/




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jubler over positiv test <3
 
Jeg jubler samtidig for at jeg snart har vært røykfri i 11 dager. Tok min siste røyk da jeg var 3dpo så håper lille spira mi ikke tar noen skade av det :)
1396174327668.jpg



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jubler for 2 svakt positive rsfu tester :D og det som kan se ut spotting og at spiren vår er i ferd med å feste seg ennå bedre :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Back
Topp