Presentasjonstråd :-)

Sunny8787

Forelsket i forumet
Kjekt å lære dere bedre å kjenne:)
Jeg starter: 26år, pp2, førstegangsgravid, Samboer i 3 år. Termin 2.desember.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 26 år, blir 27 i år..! Dette var en koselig overraskelse, minstemann blir 1 år om en uke så det blir en ny erfaring å gå gravid med en som i tillegg skal bæres, våkner om nettene osv. Eldste er 6 år i år, fra et tidligere forhold, men det er god hjelp i han da :) så er jeg rimelig sikker på at det er enda en gutt, men eldstemann ønsker seg en lillesøster, så da må vi jo håpe litt på det :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
34år, vente nr.2, mini er 4,5år, og han har mast leeeenge om å bli storebror ❤️ men pga bekkenet mitt har jeg ikke turt før nå! Så spent på om jeg blir lenket til soffa og krykker snart eller om jeg blir bedre av hormonene nå.

Bor på Vestlandet men flyttet til Trondheim i mai. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 32..Mitt 5., men sambos 4. Jeg har en sønn fra tidligere forhold..Så dette er ikke akkurat ferskt for meg, men Gud så fort man glemmer div;) Nr 5 var ikke planlagt..Jeg hadde nok m 4, men da jeg ble gravid og d endte m kjemisk (at jeg hadde gått på p-piller kan være årsak) ble jeg plutselig lett å overtale til en til som var sambos ønske;)
 
Eg e 25 år blir 26 i år, pp2, vært samboere i 6 år, gift 1,5 av de. Har ei datter på snart 8 mndr og har termin 4 desember :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg er 27 år og har vært sammen med kjæresten i 5 år. Det her blir begges første :). Nå har vi prøvd i 8 pp, og vært borti SA og kjemiske, så nå håper vi det er en frisk spire som blir til termin :). Termin 5.desember.
 
Last edited:
Jeg er 26, vært sammen med samboeren i 3 år. Kasta p-pillene i slutten av desember, og ble gravid mye raskere enn jeg trodde jeg skulle bli gravid :) Nå krysser jeg bare alt jeg har for at spira skal klore seg fast! Termin rundt 6.desember vil jeg tro. CBD med 1-2 i dag, så enten er den feil (i utgangspunktet skulle jeg vært 5 uker på vei om jeg regner ut fra siste mens), eller så hadde jeg EL en uke senere enn "normalt".


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kanskje jeg skulle presentere meg selv. :)

Jeg er 32 år, lykkelig gift med drømmeprinsen, bosatt i Nord og jeg venter nummer to. :)
Fra tidligere forhold har jeg en fantastisk datter som blir 6 år til sommeren :)
 
Jeg er 26 år, vært sammen med min kjære i 9 år og vært gift i snart 3. Har ei datter på 2 som ble unnfanget like etter et mislykket prøverørsforsøk. Denne gangen ble det også prøverør etter nesten to års prøving, så nå blir det spennende å se om begge eggene vi har satt inn har festa seg :)
 
Jeg er 23 år, vært sammen med samboeren i ca 3 år. Dette blir hans første :)
Har ei datter fra tidligere forhold som straks blir 4 år:)
 
Hei hei flytter litt inn her jeg og da;)
Håper dette lille nurket våres fester seg godt♡
Jeg er 26 år Pp6 og har vært gift i snart 5 år. Våres første♡ og sårt ønsket:):) tror termin blir 5 des. Vilde2015 når ble ditt under unfanget tror du?;) mitt ble 10 tror jeg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei. Jeg er 30 år, min samboer blir 30 neste måned. Vi venter vårt første barn ca 5 desember. Som også er min bursdag. Kan ikke ønske meg bedre bursdagsgave. Så håper alt går bra fremover.
 
26 år, bosatt på Vestlandet. Førstegangsgravid etter 7 pp. Samboer som jeg har vært sammen med i 2 år. Foreløpig termin 3.des.
 
24 år (25 i april), giftet meg med drømmemannen juli '13, begge sitt første barn, vi har en pus, Vestfold, termin 12 desember :)
 
Jeg har visst ikke presentert meg. 27 år, 28 før babyen blir født. Bosatt på østlandet. Første barnet mitt, prøvd siden juli 13. ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
33 år, gift på andre året, venter vårt absolutt siste barn :)
Prøvd i 10pp. Blitt gravid i 4 av de (med denne), men mista i juli, oktober og februar. Denne skal sitte :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
23 år, 4pp, men første pp der vi faktisk har fått prøvd pga reising og jobb :) Første barn for oss begge :) Hadde en sa i fjor, det og skulle bli desemberbaby så håper denne sitter :) Har vært sammen i 4 år, samboere i 3,5 av de :)
 
26 år. Dette blir 2. Mann. Har en liten gutt på 18 mnd fra før.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
29 år (og kommer fortsatt til å være det når baby blir født) Samboer i 9 år :) Kasta p-pillene allerede i 2012 men eggløsningene kom aldri i gang :( Mye legebesøk, undersøkelser og bekymringer, til sammen tre pergokurer! Den siste gjorde susen <3

Én ting er sikkert, dette barnet er veldig etterlengtet :)

Termin ca. 4. desember!
 
29 år (og kommer fortsatt til å være det når baby blir født) Samboer i 9 år :) Kasta p-pillene allerede i 2012 men eggløsningene kom aldri i gang :( Mye legebesøk, undersøkelser og bekymringer, til sammen tre pergokurer! Den siste gjorde susen <3

Én ting er sikkert, dette barnet er veldig etterlengtet :)

Termin ca. 4. desember!

Måtte også ha pergo. Men veldig overasket av at d gikk på første forsøk. Så håper resten av graviditet
blir like "lett". For har ikke bare vært lett fram til nå.
 
Back
Topp