Klagetråd

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi har skravletråd og jubeltråd så tenkte vi kunne trenge en klagetråd også, så kan vi samle alt på en plass:)

I dag klager jeg over at jeg fortsatt har masse blødninger (men er ikke redd da jeg så et bankende hjerte tidligere i dag).


27.12.14
02.06.10
 
Er så lei av å være kvalm, og brekke meg av mat samtidig som jeg blir helt skjelven hvis jeg ikke spiser. Men er virkelig verdt det allikevel. Er bare en veldig tøft når det står på...
 
Kan jo klage litt hær også, siden samboeren sikkert begynner å bli lei av at jeg klager på hvor sagte tiden går hele tiden. Tiden går så sakte. 10+1 i dag. Og virker som en evighet til jeg er 12 uker(selv om det egentlig ikke er lenge igjen nå). Flere som syns tiden beveger seg ekstra sakte for tiden?
 
Jeg vil klage på guttungen som spiste opp gulrot muffinsen min som mannen min hadde kjøpt med hjem til MEG som jeg hadde ønska meg nå en uke;)
 
Jeg vil klage på guttungen som spiste opp gulrot muffinsen min som mannen min hadde kjøpt med hjem til MEG som jeg hadde ønska meg nå en uke;)
Det var dårlig gjort! Med hormonene mine om dagen hadde jeg vel begynt å hylgrine av noe sånt!


27.12.14
02.06.10
 
Å ja la meg få det ut! Gravid+kjøkkenoppussing+skulle vært ferdig i forrige uke=bo to uker hos svigermor mens mannen bor hjemme og jeg i praksis er alenemamma og samtidig forsøke å SKJULE at jeg et gravid!!! PS: ga opp skjulinga en uke inn i samboerskapet


❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️
 
Passende tråd for en megasur hormonell gravid! (Les: meg). Da vi fortalte svigermor og mannen hennes at vi skulle bli foreldre la vi selfølgelig til at dette ønsket vi at ble holdt skjul en god stund enda og at de ikke skulle si noe til noen. Det var de helt klart med på. Da.. Sjokket og skuffelsen var derfor stor når jeg noen uker etterpå var på besøk og fikk gratulasjoner av et søsken til samboer. Da hadde altså svigermor fortalt svigerinner + svoger om dette! Som om ikke vi ville og hadde planer om å si det selv når tiden var rett for oss? Har ikke hørt et kvekk av gratulasjoner fra svoger og hans samboer, men forventet det forsåvidt ikke heller over sms, da vi har relativt lite å gjøre med de. Men i dag får alså samboer melding fra en nær kompis med spørsmål om vi venter barn. Da har alså svoger vært ute å slengt med kjeften og jungeltelegrafen er begynt å gå!! Før vi har fått sagt det til våre nærmeste venner selv (og visse familiemedlemmer)!! Er så skuffa jeg holder på å klikke!! At noen kan være så respektløse. Min samboer er for snill til å si noe til sin bror, så den biffen ordna jeg kan du si. Og det ble ikke på en forsiktig måte.. Han fikk høre akkurat hva jeg mente. "Trodde ikke det var så farlig.." og fremdeles ingen gratulasjon!! Hrmf!!!! Svigermor skal nok også få høre følgene av at vi ikke fikk informere selv.. På toppen av det hele synes samboer at: "nå overdriver du vel litt for me, dette er da ingenting å gråte over!"
&#%£$€%#!?%# sympati mottas med stor takk..
 
Passende tråd for en megasur hormonell gravid! (Les: meg). Da vi fortalte svigermor og mannen hennes at vi skulle bli foreldre la vi selfølgelig til at dette ønsket vi at ble holdt skjul en god stund enda og at de ikke skulle si noe til noen. Det var de helt klart med på. Da.. Sjokket og skuffelsen var derfor stor når jeg noen uker etterpå var på besøk og fikk gratulasjoner av et søsken til samboer. Da hadde altså svigermor fortalt svigerinner + svoger om dette! Som om ikke vi ville og hadde planer om å si det selv når tiden var rett for oss? Har ikke hørt et kvekk av gratulasjoner fra svoger og hans samboer, men forventet det forsåvidt ikke heller over sms, da vi har relativt lite å gjøre med de. Men i dag får alså samboer melding fra en nær kompis med spørsmål om vi venter barn. Da har alså svoger vært ute å slengt med kjeften og jungeltelegrafen er begynt å gå!! Før vi har fått sagt det til våre nærmeste venner selv (og visse familiemedlemmer)!! Er så skuffa jeg holder på å klikke!! At noen kan være så respektløse. Min samboer er for snill til å si noe til sin bror, så den biffen ordna jeg kan du si. Og det ble ikke på en forsiktig måte.. Han fikk høre akkurat hva jeg mente. "Trodde ikke det var så farlig.." og fremdeles ingen gratulasjon!! Hrmf!!!! Svigermor skal nok også få høre følgene av at vi ikke fikk informere selv.. På toppen av det hele synes samboer at: "nå overdriver du vel litt for me, dette er da ingenting å gråte over!"
&#%£$€%#!?%# sympati mottas med stor takk..
Å fy f!! Da hadde det klikka for meg og!! Du har min fulle sympati!


27.12.14
02.06.10
 
Passende tråd for en megasur hormonell gravid! (Les: meg). Da vi fortalte svigermor og mannen hennes at vi skulle bli foreldre la vi selfølgelig til at dette ønsket vi at ble holdt skjul en god stund enda og at de ikke skulle si noe til noen. Det var de helt klart med på. Da.. Sjokket og skuffelsen var derfor stor når jeg noen uker etterpå var på besøk og fikk gratulasjoner av et søsken til samboer. Da hadde altså svigermor fortalt svigerinner + svoger om dette! Som om ikke vi ville og hadde planer om å si det selv når tiden var rett for oss? Har ikke hørt et kvekk av gratulasjoner fra svoger og hans samboer, men forventet det forsåvidt ikke heller over sms, da vi har relativt lite å gjøre med de. Men i dag får alså samboer melding fra en nær kompis med spørsmål om vi venter barn. Da har alså svoger vært ute å slengt med kjeften og jungeltelegrafen er begynt å gå!! Før vi har fått sagt det til våre nærmeste venner selv (og visse familiemedlemmer)!! Er så skuffa jeg holder på å klikke!! At noen kan være så respektløse. Min samboer er for snill til å si noe til sin bror, så den biffen ordna jeg kan du si. Og det ble ikke på en forsiktig måte.. Han fikk høre akkurat hva jeg mente. "Trodde ikke det var så farlig.." og fremdeles ingen gratulasjon!! Hrmf!!!! Svigermor skal nok også få høre følgene av at vi ikke fikk informere selv.. På toppen av det hele synes samboer at: "nå overdriver du vel litt for me, dette er da ingenting å gråte over!"
&#%£$€%#!?%# sympati mottas med stor takk..
Sender deg sympati. Det er jo helst noe man vil dele selv da :)
 
Passende tråd for en megasur hormonell gravid! (Les: meg). Da vi fortalte svigermor og mannen hennes at vi skulle bli foreldre la vi selfølgelig til at dette ønsket vi at ble holdt skjul en god stund enda og at de ikke skulle si noe til noen. Det var de helt klart med på. Da.. Sjokket og skuffelsen var derfor stor når jeg noen uker etterpå var på besøk og fikk gratulasjoner av et søsken til samboer. Da hadde altså svigermor fortalt svigerinner + svoger om dette! Som om ikke vi ville og hadde planer om å si det selv når tiden var rett for oss? Har ikke hørt et kvekk av gratulasjoner fra svoger og hans samboer, men forventet det forsåvidt ikke heller over sms, da vi har relativt lite å gjøre med de. Men i dag får alså samboer melding fra en nær kompis med spørsmål om vi venter barn. Da har alså svoger vært ute å slengt med kjeften og jungeltelegrafen er begynt å gå!! Før vi har fått sagt det til våre nærmeste venner selv (og visse familiemedlemmer)!! Er så skuffa jeg holder på å klikke!! At noen kan være så respektløse. Min samboer er for snill til å si noe til sin bror, så den biffen ordna jeg kan du si. Og det ble ikke på en forsiktig måte.. Han fikk høre akkurat hva jeg mente. "Trodde ikke det var så farlig.." og fremdeles ingen gratulasjon!! Hrmf!!!! Svigermor skal nok også få høre følgene av at vi ikke fikk informere selv.. På toppen av det hele synes samboer at: "nå overdriver du vel litt for me, dette er da ingenting å gråte over!"
&#%£$€%#!?%# sympati mottas med stor takk..
Jeg hadde klikket!
 
Sur
Lei meg
Kvalm
Syns alt er ekkelt
Ikke lyst på kos
Ikke lyst på nuss
Orker ingenting
Prøver bare å overleve

Dette er mye tyngre enn jeg hadde trodd :( heldigvis snakka med flere som sier det er normalt å føle det sånn!!

Satt å gråt og hulka i en time i strekk i går. Følte meg så mislykka som er så sliten og dårlig. Fungerer jo ikke til noenenting :(


Desember 2014

Bruker App
 
Sur
Lei meg
Kvalm
Syns alt er ekkelt
Ikke lyst på kos
Ikke lyst på nuss
Orker ingenting
Prøver bare å overleve

Dette er mye tyngre enn jeg hadde trodd :( heldigvis snakka med flere som sier det er normalt å føle det sånn!!

Satt å gråt og hulka i en time i strekk i går. Følte meg så mislykka som er så sliten og dårlig. Fungerer jo ikke til noenenting :(


Desember 2014

Bruker App
Hold ut:)
 
6 timer på jobb= forferdelig vondt bekken :(
 
Føler meg helt tussete. Hadde aldri trodd jeg kom til å ta så på vei som jeg faktisk gjør pga blødninger i uke 7. Føler jeg går igjennom hele følelsesspekteret på bare et par timer. Har null kontroll og hylskriker hvor enn det skulle være, passe flaut på jobb for eksempel. Etterpå kan jeg le ukontrollert av en dårlig vits? Skjønner ingenting. Slitsomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vondt i hodet.
Vondt i ryggen.
Ekstremt trøtt.

Har kjempelyst til å lese flerdimensjonal analyse da...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blæh! Kvalm, ingen matlyst, blødninger, en mann som har skadet foten og en masete 4 åring... Hurra...


27.12.14
02.06.10
 
Ekstremt svimmel og migrenedunkinh på ei side av hodet :-( Og nå skal vi på åpen gård - det blir en fryd for luktesansen! Hurra
 
Lei av å være uvel, trøtt, svimmel og rett og slett utrolig sliten... Lei av å ikke kunne være den mammaen jeg ønsker å være om dagen for 2,5 åringen min :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp