Skravletråd

Ja, jeg har forelsket meg helt i elefanter:) Kjenner at vi må kjøpe hus i nærmeste fremtid :p
 
Lunsjtid. og matlysten den er det så som så med i dag.
Gråvær ute, lett hodepine på grunn av nevnte gråvær.
Spiste en skive med leverpostei til frokost og et glass appelsinjuice til vitaminene.
Ble 4 godisbiter etterpå for de frista mer :p

Nå tok jeg litt i og laget helet TO skiver *ler* ble ferdig med den første og bare skuler på den andre.
*sukk*
 
Ja, jeg har forelsket meg helt i elefanter:) Kjenner at vi må kjøpe hus i nærmeste fremtid :p
Jeg vil bygge! Har planene klare, men mangler tomt og litt kapital haha
 
Jeg vil bygge! Har planene klare, men mangler tomt og litt kapital haha
Her vi vil bo fins det nesten ikke tomter, og her er nesten aldri hus for salg... Blir irritert! :p Vil også aller helst bygge selv å få det akkurat sånn som jeg vil :D
 
Lunsjtid. og matlysten den er det så som så med i dag.
Gråvær ute, lett hodepine på grunn av nevnte gråvær.
Spiste en skive med leverpostei til frokost og et glass appelsinjuice til vitaminene.
Ble 4 godisbiter etterpå for de frista mer :p

Nå tok jeg litt i og laget helet TO skiver *ler* ble ferdig med den første og bare skuler på den andre.
*sukk*
Jeg har ikke kommet meg så langt at jeg har spist mat enda jeg.... Har ikke matlyst.. :( Kanskje blir det en smoothie, det glir alltid ned :p
 
Ja, jeg har forelsket meg helt i elefanter:) Kjenner at vi må kjøpe hus i nærmeste fremtid :p
Da er vi to :) Og det kom bare helt plutselig og!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Sist var jeg veldig glad i Tarok fra BabyDan. :)

Men nå har jeg ikke helt sett for meg noe spesielt, men jeg tror det kommer av at jeg ikke vet kjønn :p
 
Sist var jeg veldig glad i Tarok fra BabyDan. :)

Men nå har jeg ikke helt sett for meg noe spesielt, men jeg tror det kommer av at jeg ikke vet kjønn :p
Ja, det er en hesten det? :) Den og er fin! :) Sikkert lettere å se for seg når man vet kjønn :) Selv prøver jeg å finne mest mulig som passer til begge kjønn :) Jeg synes det er veldig dumt at så mye er kjønnsbestemt..
 
Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt :) Kan sitte på YouTube i flere timer!

Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang :)

http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt :) Kan sitte på YouTube i flere timer!

Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang :)

http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
:O 4 minutter med konstant gåsehud! For en fantastisk tolkning av en fantastisk låt <3
 
:O 4 minutter med konstant gåsehud! For en fantastisk tolkning av en fantastisk låt <3
Ja, den er bare helt fantastisk! For en mann :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, den er bare helt fantastisk! For en mann :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Har faktisk vært på konsert med Dance With A Stranger :p De varmet opp for ToTo en gang for mange år siden :p
 
Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt :) Kan sitte på YouTube i flere timer!

Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang :)

http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ja den var flott. Hjernen er alene er mannen min sin absolutte favorittsang. Han liker seigmenn sin verson veldig godt.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp