Skravletråd

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Vi må jo ha en skravletråd :)

Hva har dere gjort i dag da jenter?
Siden jeg går hjemme har det blitt mye soving (kan ikke beskrive hvor trøtt jeg blir).
Og mye BV. :D
 
Går hjemme jeg også, men ikke noe søvn da jenta har fri fra barnehagen i dag..Derimot vært en del inne her på bv å tittet:p
 
jobb og legetime. nå har vi akkurat spsit middag, og skal straks fortsette styling av hus til boligfotografen kommer i morgen, :)
 
I dag har jeg vært på jobb, og ble ikke mye lei meg når jeg fikk høre det var vaffelens dag i dag og at det da ble vafler til lunsj:). Hatt så lyst på vafler de siste dagene:).
 
jobb og legetime. nå har vi akkurat spsit middag, og skal straks fortsette styling av hus til boligfotografen kommer i morgen, :)
Ooh morro. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi e på hytten med svigermor som e sjukemeldt og nyte d fine været :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Har sittet hjemme og stirret og stirret på testene mine :p Lastet ned gravidapper og drømt meg bort.
Så vat jeg å handlet og sendte avgårde gave til svigersøster som fikk baby for 2 dager siden :) Hentet mann og barn i bhg og nå har jeg stekt ett tonn vafler :)
Gledet meg til barna er i seng. Da blir det vannrett i sofaen. Er så trøtt..


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Vært på jobb og vært supertrøtt og kvalm i dag.. Blir jo morsomt dette siden sjefen er bortreist fram til neste fredag, og jeg står med alt ansvaret, og jeg er så kvalm og trøtt som jeg er..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Idag var det tidlig på an, våknet kvart på 6 av at jeg drømte jeg kastet opp, og da var jeg småkvalm og ekstremt tissetrengt! Gikk på do og tok en cb digital med ukeindikator, den viste 2-3, som jo stemmer overens med mine beregninger :) lillemann våknet selvfølgelig også så da var det bare å stå opp, vi har sett på lille Jack og nå tror jeg at jeg skal sette på noe kaffe ! Skal skrive på oppgaven min idag er planen, hvis jeg ikke må sove heller (trøtt=kvalm)! Dere må ha en fiiiin dag :) :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Søvn er oppskrytt for min del..Våkner alt mellom halv 6 og halv 7!å får ikke sove igjen..grrrr..Uansett når jeg legger meg..Hjelpte ikke på at jeg bråvåknet og trodde jeg skulle tisse på meg:pJaja..Tidlig start på dagen skader vel ikke selv om jeg kunne tenkt meg å sove lenger
 
Har seriøst drømt de villeste drømmene HVER natt siden eggeløsning! Har lest at det er et tegn. Våkner helt utslitt :p hehe. Våkner også veldig tidlig og må tisse.. Og spise ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjør meg klar for en ny dag på skolen :) deretter er det full dag på jobb :D
Sånn er det å være 100%student og jobbe 60% ved siden sv :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her våkna mini kl 6.. Så.. Trøtt.no! :p blir jo helt ødelagt av å amme flere ganger til natten når en er gravid i tilegg.. Off.. :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Her våkna mini kl 6.. Så.. Trøtt.no! :p blir jo helt ødelagt av å amme flere ganger til natten når en er gravid i tilegg.. Off.. :p

babyjente 27 Juli ♡
Oii..Blir dem så tette? Har to jenter som er tette jeg også..Ikke god sammenheng d m å amme å være gravid:pKjenner til den, men barna får jo glede av hverandre da:)
 
Oii..Blir dem så tette? Har to jenter som er tette jeg også..Ikke god sammenheng d m å amme å være gravid:pKjenner til den, men barna får jo glede av hverandre da:)

Ja ho e ikkje blitt 8 mndr ennå :p men d tok 3 år å bli gravid med ho så hadde ikkje forventa å bli gravid så kjapt kan en jo si :p hehe men kjekt e d jo :) men spørs om eg ikkje må slutte å amme for puppene gjør vondt no! :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Har sittet hjemme og stirret og stirret på testene mine :p Lastet ned gravidapper og drømt meg bort.
Så vat jeg å handlet og sendte avgårde gave til svigersøster som fikk baby for 2 dager siden :) Hentet mann og barn i bhg og nå har jeg stekt ett tonn vafler :)
Gledet meg til barna er i seng. Da blir det vannrett i sofaen. Er så trøtt..


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hehehe, jeg og sofaen er bestevenner allerede. Jeg begynner å gjespe rundt 5. og når klokka nærmer seg ti på kvelden da er det bare å finne senga. *ler*
 
Ja ho e ikkje blitt 8 mndr ennå :p men d tok 3 år å bli gravid med ho så hadde ikkje forventa å bli gravid så kjapt kan en jo si :p hehe men kjekt e d jo :) men spørs om eg ikkje må slutte å amme for puppene gjør vondt no! :p

babyjente 27 Juli ♡
Ja d er ikke behagelig:pJenta her også var 8mnd da jeg ble gravid igjen så da blir d d samme mellom dem som d blir mellom dine:)
 
Søvn er oppskrytt for min del..Våkner alt mellom halv 6 og halv 7!å får ikke sove igjen..grrrr..Uansett når jeg legger meg..Hjelpte ikke på at jeg bråvåknet og trodde jeg skulle tisse på meg:pJaja..Tidlig start på dagen skader vel ikke selv om jeg kunne tenkt meg å sove lenger
Våkner og tidlig, men i morrest tok kaka. 05.00. :eek: Normalt sett er jeg våken rundt 6
 
Har seriøst drømt de villeste drømmene HVER natt siden eggeløsning! Har lest at det er et tegn. Våkner helt utslitt :p hehe. Våkner også veldig tidlig og må tisse.. Og spise ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du er ikke alene! Haha, jeg og drømmer de merkeligste ting.
 
Våkner og tidlig, men i morrest tok kaka. 05.00. :eek: Normalt sett er jeg våken rundt 6
Godt vi er flere om å våkne tidlig;)Har på veiing 07.15 til vanlig og har da problem m å våkne, men siden først på forrige uke så har jeg våknet tidligere å får ikke sove igjen..Fattet fort misstanke da på hva som var grunn:p:D
 
Back
Topp