:) Utstyrstråd - bilder

Takk for det :) Du har god tid på deg enda til å kose deg med handling :) Jeg kommer til å savne den, men jeg ser jeg har altfor mye klær, det er jeg sikker på :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Nå har vi endelig fått noen ting i hus vi og :)
Først og fremst vogn, kjøpt brukt, som denne, med bag-del også.

http://www.barnashus.no/brio-happy-classic-sittedelstekstil-black.html

Også fikk vi vugge i hus i dag, med sprinkelbeskyttere. Madrass og dyne kjøper vi nytt, himmel og dynetrekk skal jeg sy selv :)
Nysgjerrig katt... glad senga skal på soverommet der han ikke har adgang.

Vedlegg

• IMG_153146554934615.jpeg
    IMG_153146554934615.jpeg
    46,6 KB · Visninger: 32
Og bilstol med base, fikk brukt fra min bestevenninne, så jeg vet hvordan den brukes ;)

Vedlegg

• maxi-cosi-cabriofix-carseat-with-easyfix-base-isofix.jpg
    maxi-cosi-cabriofix-carseat-with-easyfix-base-isofix.jpg
    29,6 KB · Visninger: 68
Så mye fint dere har handlet! Jeg har ikke begyndt enda, men har en del fra storesøster da :)) Tror jeg skal vente til permisjonen, den ventetiden blir ofte laaaang og tenker det kan være greit å ha noe koslig å fylle dagene med :)

Jaja Spent-mamma, jeg handlet aaaaltfor mye til tutta mi. Gikk gjennom klærne hennes i går å da var det 5 stapp FULLE 50liters kasser som jeg hadde fra 50-74(80) å det var masse unødvendig og som nesten ikke var brukt. Fikk så masse å handlet masse så du trenger ikke altfor mye. Men greit med litt med tanke på hvis du får en liten gulpebaby :)

Men greit med litt med tanke på hvis du får en liten gulpebaby :)

Er det jeg også tenker, begge mine barn var ekstrem gulpere, så godt å vere forsikret, da det er stor sannsynlighet for at denne sikkert også blir det :( *vil ikke*

♧ Sendt fra app'en ♧

Hvordan er det med gulpe smekker, er der bare tull??

Jeg hadde ikke klart meg uten gulpe smekker til mine, men de må såklart ha slik plast bakside/vannfaste, ellers er de til ingen nytte :) Jeg har ikke kjøpt noen slike enda, bare "pynte" smekker

Bestilte dette i dag :)

$T2eC16F,!w0E9szNW4)7BR7(oLON2!~~60_12.JPG

$T2eC16J,!wsE9suw)0cPBR6QlWDggg~~60_12.JPG

Burt_s_Bees_Baby_Bee_Getting_Started_Kit_1366213274.png

Last edited:
Vi har alle de store tingene fra før, slik som seng, vugge, vogn, vippestol, reiseseng ol. Men det blir ikke satt opp før ut i april. Har ikke kjøpt så mye klær enda, har to gutter fra før og fått høre at det er jente nå. Men tør ikke helt tro på det, så skal på 3D ul om to uker. Er det fortsatt jente, blir det da innkjøp av jente klær!!!!

Vi får da en brio sing vogn og ikke smile.. Gubben er på utsalg med svigers så det er jo greit nok det, og den skal være ganske lik :) må bare omstille hodet til det positive, og at dette er nok også en kjempefin vogn! :p bilde kommer senere når jeg er hjemme fra jobb :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte prøve vognteppet i vogna, og det ble absolutt ikke så verst. Planen er ikke å bruke det før ut på høsten, det var planlagt til en baby'n som skulle ankommet desember 2013, men jeg kan vente med å bruke det jeg.

Ååh da FIKK vi vogn med liggedel + sportsdel, stolen der også kjøpte samboer bilstolen og den er skikkelig smart :D alt var halv pris på, føler oss veldig heldige som har fått såppass allerede! Min mor ønsker å gi oss seng + madrass også, så da mangler vi stellebord da :') <3 slenger ved bilde :)
ImageUploadedByBV Forum1390377589.860458.jpg

Ååh da FIKK vi vogn med liggedel + sportsdel, stolen der også kjøpte samboer bilstolen og den er skikkelig smart :D alt var halv pris på, føler oss veldig heldige som har fått såppass allerede! Min mor ønsker å gi oss seng + madrass også, så da mangler vi stellebord da :') <3 slenger ved bilde :)
Vis vedlegget 47915

Jeg har kjøpt samme barnevogn:) Veldig fornøyd med hvor enkel den er å styre. Syntes baggen på min vogn ikke ligger helt vannrett, men det blir kanskje ikke noe problem uansett. Gratulerer med så mye fint

Back
Topp