:) Utstyrstråd - bilder

Jeg har kjøpt samme barnevogn:) Veldig fornøyd med hvor enkel den er å styre. Syntes baggen på min vogn ikke ligger helt vannrett, men det blir kanskje ikke noe problem uansett. Gratulerer med så mye fint

Jeg er og fornøyd :D! Veldig godt å kunne låse hjula om man vil :)
Jeg syns liggedelen var litt lealøs om man kan si det sånn, den er jo låst fast men at den vipper litt da :p men så lenge den er låst så går det nok helt fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh da FIKK vi vogn med liggedel + sportsdel, stolen der også kjøpte samboer bilstolen og den er skikkelig smart :D alt var halv pris på, føler oss veldig heldige som har fått såppass allerede! Min mor ønsker å gi oss seng + madrass også, så da mangler vi stellebord da :') <3 slenger ved bilde :)
Vis vedlegget 47915

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvilken brio vogn er det?

Er en ting jeg ikke har kjøpt eller funnet ut av, og det er uttapå klær til den nyfødte :anyone

Jeg har to tykke jakker og en bukse, pluss vognpose. Vurderer å strikke en bilpose, men ellers så tror jeg ikke hun trenger så mye mer før hun blir aktiv og da må en vel kjøpe noe nytt i en større str. Tenker jeg venter til den tiden slik at jeg vet hva str hun trenger.

Kjempefint! Litt annerledes og nettere enn de andre jeg har sett :D Hadde passet utmerket på badet vårt ;)
At akkurat slik jeg ville ha, med både skuffer og hyller og at jeg får ha ungen mot meg:) stellebord/kommoder er vanskelig å finne slik man vil ha altså...!:-/

Sent from my iPad using BV Forum

Fint :)
Skal si at du har alt i orden og på plass :) blir litt små stressa av å se på, har ikke montert stellebordet en gang :P
Nå skal det sies at dette bildet er fra hu j kjøpte d av da....:) j har ikke så orden enda nei...:-P her er barnerommet akkurat startet på, alt av panel,lister,dør osv er revet ut....så kan trygt si at j er laaaaaaaaangt fra klar!;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp