:) Utstyrstråd - bilder

Må nesten legge ved bilde av gyngestolen som står på rommet også.

Denne var helt sort, slitt og nedflasset.
Og vi fant den på finn til omtrent ingenting.
Jeg hadde lenge ønsket meg en slik, og etter masse leting fant vi endelig den rette.
image.jpg
Samboeren har pusset den ned og gjort den så fin slik at jeg og lille prinsessen kan ha mange koselige stunder i den:love017

Så mye fint
0amale28-male-inlove-love-smiley-emoticon-000070-large.gif

Så nydelig, Anna1984! Vi har tydeligvis lik smak! :D Jeg liker også duse, rolige og nøytrale farger uten print. :)

Hekler tynn sommerlue, og skal begynne å strikke vognpose til våren :)
Er ikke no flink til å strikke, men med gode oppskrifter fra garnstudio, satser jeg på jeg skal klare det allikevel :p

Sånn skal de tilslutt se ut:

6-2.jpg

10-2.jpg

Jeg har kjøpt lammeskinn til senga i dag. Er veldig spent på det. Jeg har alltid kjøpt Nøstebarn til seng/vugge, men denne gangen kom jeg over dette lammeskinnet fra Bowron.

Bowron Babylammeskinn, super soft, uklippet, men ikke langhåret soveskinn for babyer.
På uklipte korthårete lammeskinn vil urolige babyer ligge i ro og ikke bevege seg med pelsen slik som de kan gjøre på klipte lammeskinn.
Mange foreldre finner babyen under dynene eller oppe i hodeenden av sengen om morgenen. Det er fordi at pelsen på lammeskinnet er klipt å ligger litt skrått. Urolige babyer vil da bevege seg med pelsen.
økotech standard klasse 100 1-4
Det mest slånsomme mot sart barnehud.
Antibakteriell, vaskbart/QUOTE]

Det ser veldig ut som det er veldig mykt og deilig. :)

45_91411463_zps090ab4d7.jpg

45_1474615705_zpscf830a21.jpg

Har kjøpt to mindre lammeskinn til (kremt) begge vognene på Barnas Hus som jeg tror vil passe bedre i bagen.

Last edited:
Veldig fin vogn! Er det virkelig så dyrt med alt utstyret? Nå følte jeg meg skikkelig blond, men aldri brukt så mye penger jeg. Bilsete vårt kjøpte vi på salg til 2500kr, vogna kjøpt brukt(hun hadde trillet med den tre ganger) for 3500kr og stellebord laget jegvselv ved å pusse opp en gammel kommode med nye knotter og farger.
Men likte vogna veldig godt. Spennende å høre hva slags tilbud du får i Norge da

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig fin vogn! Er det virkelig så dyrt med alt utstyret? Nå følte jeg meg skikkelig blond, men aldri brukt så mye penger jeg. Bilsete vårt kjøpte vi på salg til 2500kr, vogna kjøpt brukt(hun hadde trillet med den tre ganger) for 3500kr og stellebord laget jegvselv ved å pusse opp en gammel kommode med nye knotter og farger.
Men likte vogna veldig godt. Spennende å høre hva slags tilbud du får i Norge da

Sent from my iPhone using BV Forum

Babyutstyr er kjempedyrt! Det lønner seg virkelig å handle på salg. Jeg tror ikke jeg har betalt fullpris på noe. Alt er kjøpt på salg eller samtidig. Fikk da 10% på hele kjøpet.

Må derfor bare samle tankene og str litt og prøve å fylle hullene i garderoben.
Har også fått noen plagg enkeltvis fra familie og venner, ikke alt er typisk smaken til mor :p
Skulle virkelig ønske vi hadde noen å arve fine gutteklær etter, vanskelig å velge ut all basisplaggene selv :(

str_50.jpg str_56.jpg str_62_1.jpg str_62_2.jpg str_62_3.jpg str_68_1.jpg str_68_2.jpg

Last edited:
Må derfor bare samle tankene og str litt og prøve å fylle hullene i garderoben.
Har også fått noen plagg enkeltvis fra familie og venner, ikke alt er typisk smaken til mor :p
Skulle virkelig ønske vi hadde noen å arve fine gutteklær etter, vanskelig å velge ut all basisplaggene selv :(

Vis vedlegget 49012 Vis vedlegget 49013 Vis vedlegget 49014 Vis vedlegget 49015 Vis vedlegget 49016 Vis vedlegget 49017 Vis vedlegget 49018
Det var mye fint :) du har vært flink å se det ut i de forskjellige str :) lurer på hvor flink jeg har vært, kanskje lurt å gå igjennom å sjekke :P

Vis vedlegget 48944 Vis vedlegget 48948 Vis vedlegget 48945 Litt forskjellig utstyr her:smiley-chores011
Gleder meg til å begynne å vaske å gjøre i stand klærne hennes:smiley-chores007

Ser ut som flere har vært på salg på ikea ;) Her er vår kommode. Har brukt dagen på redebygging, vaska ned barnerommet, skrudd kommode og lagt på plass klærne. Ser at vi nok må handle litt, ja, de sekkene vi har fått hadde ikke mye sommerklær til baby.

Aner jo ikke hva vi trenger til en mai-baby???
peqe3amy.jpg

upe8yruq.jpg

image.jpg Tenker du på kommoden?:dance008
Den har vi hatt i to år og står bare midlertidig inne på rommet .
Den skal ut da vi skal inn med et helskap på andre veggen:)

Det prosjektet holder vi på med nå, og det ser ut at det kan ta litt tid, for vi mangler en del til stammen .
De skulle visst få inn siste delen på onsdag.
Legger ved bilde så kan du se:smiley-chores011

Back
Topp