:) Utstyrstråd - bilder

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Inspirert av februarjentenes fine tråd:

Vis meg bilde av babyutstyr etterhvert som det kommer i hus! :)
Vogn, seng, bilstol, vugge, lekegrind, babycall, stellebord osv...

Sikkert mye fint vi maidamene har kommet over på salg også?

:D
 
Her er i hvertfall ukens siste innkjøp fra vår kant:
011.JPG
Sengetøy og laken fra Jysk. Tror jeg 50 og 65,- for hvert av sengetøyet. Helt nøytralt og passer både i vogna, stua og soverommet :)

12.jpg
Stokke TrippTrapp kom rett før jul, desembertilbud på BabyShop. 30% avslag på alt :D

08.jpg
Kurver i gave fra kommende bestemor :)

6.jpg
Liten sniktitt i senga til minien <3 Hvitt sengesett med små blonder som også er fra Jysk. Dynen ligger her i påvent av vuggen som er på vei inn i huset.

14.jpg
Vi har en håndlaget vugge som er 45x90, helt håpløst å få tak i ferdig madrass. Den skal brukes som dagseng og spesialmadrasser i denne str ligger på 750,- og oppover. Vi fant ut at vi kan skjære til denne madrassen i stedet :p . Det blir mitt søndagsprosjekt, skal godt å bli ferdig med vuggen..!

Til uken blir det jakt etter sengehimmel og stativ til sengen.
 
Da var søndagsprosjektet i havn :D

Jeg gruet meg litt til å skjære opp madrassen da jeg forestilte meg de gamle typene som bare røsset utover. Jeg ble veldig overrasket over hvor lett og pent det det ble, hun på Jysk sa det var kjempeenkelt hvis man hadde spesialverktøy (?). Valgte å ta sjansen på enten en stor kniv med mange tagger (orket ikke å lete i garasjen etter baufil..) eller en stor saks. Kniven skar som smør og endene ble så rette og fine. Etter mye skepsis i begynnelsen ble jeg veldig fornøyd med resultatet.
madrass_1.jpg
Dagsengen er FERDIG! :D
vugg_1.jpg
 
Vi har stellekomode i hus. :) ImageUploadedByBV Forum1388927125.141270.jpg

Den er fylt med litt tøy og sengetrekk. :)
 
Er denne fra IKEA?? Vet du målene på denne ??:))
Jeg vet ikke hvor Lilleanda har kjøpt denne herligheten, men BarnasHus har den til 3999 (modell Sun) og en som er ganske lik til 2999. De er kjempefine...!

Og mens jeg er i gang med innlegget så kom sambo hjem fra byen med en liten ting til...:oops:
En stakkars venn av oss dro på jakt etter dette settet til 999,- på Barnas Hus, jeg har LITT dårlig samvittighet må jeg si :p

seat_1.jpg
 
Last edited:
Ja vi har også kjøpt det settet med bilstol og stelleveske :) fikk det for 949kr, det slo inn feil på kassen og ingen i kassen viste hvordan de kunne endre det, så jeg fikk den prisen :) elsker gode salg og kupp :)
 
Ja vi har også kjøpt det settet med bilstol og stelleveske :) fikk det for 949kr, det slo inn feil på kassen og ingen i kassen viste hvordan de kunne endre det, så jeg fikk den prisen :) elsker gode salg og kupp :)
Så på kvitteringen vår at setet var til 949,- og stellevesken til 50,-. Helt tullete for et så fint sett..! :D
Gratulerer så mye til deg med kuppet også :D
 
.
 
Last edited:
Jeg har kjøpt så mye fiiiint!! Skal se om jeg får lagt ut bilder fra pcen senere i dag! :)
 
Vi har mye etter storebror! Strikker små kjoler og noen nye jakker nå siden vi venter jente.
I februar skal jeg på sykurs så da skal jeg sy litt barneklær også håper jeg.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp