:) Utstyrstråd - bilder

Nå skal det sies at dette bildet er fra hu j kjøpte d av da....:) j har ikke så orden enda nei...:-P her er barnerommet akkurat startet på, alt av panel,lister,dør osv er revet ut....så kan trygt si at j er laaaaaaaaangt fra klar!;)

Sent from my iPad using BV Forum
Det var jo betryggende for meg :P trodde at jeg lå langt etter i forberedelsene :P

I morgen skal jeg på shopping på Barnas Hus :D gleder meg, og godt å ha med samboer på shopping til babyen :) Hittil har bare jeg handlet ting, men jeg ser han blir litt mør når jeg viser han tingene, og han lot seg stolt avbilde med vogna ;)
Skal prøve å få lagt ut litt bilder etterpå ;)

Bildene på telefonen er visst for store til å ville lastes opp her... :( Har fått tak i masse fint, turte ikke se hva samboeren betalte :p

Bildene på telefonen er visst for store til å ville lastes opp her... :( Har fått tak i masse fint, turte ikke se hva samboeren betalte :p
Åh, men vi vil SEEEEE! :D
Mine tlf.bilder må alltid inn i PS eller paint da de er for store. Så det finnes jo håp :)

Har vaska klær idag og funnet ut at vi egentlig ikke hat så mye :)

4e4a6y4u.jpg

Reiser til Krakow på fredag, og håååpeer de har masse fint babytøy på Zara :D

Kjøpte denne bilstolposen i merinoull som også kan brukes i bagen. Tror den blir fin til vår/høstbaby :)

67975_SACO_CUCO_TRYCOT_ROSA1_zpsb53c5f54.jpg

36752-3_zps9bd9459a.jpg

dsc_22291_zps914fd5ad.jpg

Og en nøytral smokkesnor som ikke kræsjer med fargene på klærne :)

36761-2_zps85b08087.jpg

Last edited:
Kjøpte denne bilstolposen i merinoull som også kan brukes i bagen. Tror den blir fin til vår/høstbaby :)

67975_SACO_CUCO_TRYCOT_ROSA1_zpsb53c5f54.jpg

36752-3_zps9bd9459a.jpg

dsc_22291_zpsbba9da4a.jpg

Og en nøytral smokkesnor som ikke kræsjer med fargene på klærne :)

36761-2_zps85b08087.jpg

Åh så nyydelig! Helt etter min smak! Hvor fikk du kjøpt det? :)

ImageUploadedByBV Forum1391109592.475867.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391109675.942188.jpg

Og disse to pyjamasene til 200 kr :) var salg i butikken :D hihi
Kjøpt i litt forskjellige str uten å ha bomma helt på ting vi har en del av, og ting vi ikke har så mye av føler jeg selv i alle fall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig flotte ting i hvertfall. Jeg er ikke så glad i alle de typiske babyplaggene i bare blått på blått :p

Er helt enig, er så ensformig med baaaare blått så bestemte meg nå for å finne noe med brunt og grønt f.eks :) valgte heller det brune helseteppet fremfor det lyseblå :) men så er jeg veldig glad i brunt fra før av da :) hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp