:) Utstyrstråd - bilder

Lille engelen: den er bare aldeles nydelig! Skulle absolutt kjøpt den, men vet av erfaring at april til september blir uten pose, og etter det blir sannsynligvis sportsdelen brukt, så da utgår den. Men helt nydelig!!

Lille engelen: den er bare aldeles nydelig! Skulle absolutt kjøpt den, men vet av erfaring at april til september blir uten pose, og etter det blir sannsynligvis sportsdelen brukt, så da utgår den. Men helt nydelig!!
Du kan ha posen i sportsdelen også , hvis man ønsker det ;)

Jeg skjønner det. ;) men min erfaring tilsier at det blir trangt. Jeg foretrekker en pose med bedre plass til babyen. Men hadde jeg fått høstbaby hadde jeg definitiv kjøpt både den posen og bilstolpose. Der har jeg hatt til de andre fem. Genialt!

Nå har vi kjøpt ny vogn med rett farge, hvit Stokke tripp trapp med et newborn sete med et rosa og hvitt trekk, pluss rosa bokser til oppbevaring under stellebordet og i hyllen på soverommet :) kjempe happy!!! <3
Nå mangles det bare å kjøpe inn lys rosa maling til soverommet :)

Nå har vi kjøpt ny vogn med rett farge, hvit Stokke tripp trapp med et newborn sete med et rosa og hvitt trekk, pluss rosa bokser til oppbevaring under stellebordet og i hyllen på soverommet :) kjempe happy!!! <3
Nå mangles det bare å kjøpe inn lys rosa maling til soverommet :)

Grattis!! Bilder er påkrevd! :D

Får ta bilde når alt er pakket ut og montert :) kan vær det tar en stund med at jeg har lyst å få rommet malt før vi åpner flere esker ;)
Men nå sier ma'en at vi ikke kan kjøpe mer med mindre vi kaster noe, han føler vi drukner i stuff nå og sier bare fordi det er søtt eller rosa så betyr det ikke at jeg må kjøpe det for det :P

Vært stille fra denne kanten i noen dager, har ikke handlet noe siden lørdag.
Vi kikker febrilsk etter vogn men vi blir ikke sikre på noen.

Har i hvertfall fått tak i himmel og stativ, men dette er bare prøvemontering. Jeg må ha et frittstående stativ til vuggen pga utskjæringene. Spørsmålet er om jeg trenger himmel til både sprinkelseng og vuggen (dagseng?)
vuggehimmell.jpg
Beklager retursjering men orket ikke fjerne bildet fra veggen :p

Edge duo har jeg og. Allerede tatt den på en testdrive uti skogen her :P Bare for å sjekke at "sportsunderstellet" lever opp til fjæringskrav og fremkommelighet ;) GLEDER meg til å trille rundt på den <3

Fiiiiine, synd den er blitt pakket fint ned igjen for oppbevaring på loftet sammen med basen, tripp trapp stolen og newborn setet :p

1389996263759.jpg

♧ Sendt fra app'en ♧

Så mye fint du har kjøpt :) ser at jeg har alt for lite babyklær...har et par body'er, et par kjoler, et par sokker, to jakker og en varm bukse til når hun kommer, that's it! :P

Back
Topp