Skikkelig søt, passer perfekt for ei lita prinsesse
Ja, men kanskje den blir FOR søt
De har den i hvitt og blått også Blått er uaktuelt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig søt, passer perfekt for ei lita prinsesse
Hvitt høres bra ut, blir fremdeles veldig søtt, men ikke sukkerspinnsøttJa, men kanskje den blir FOR søt
De har den i hvitt og blått også Blått er uaktuelt da
BabyDan Alfred sprinkelseng med DryKid madrass og overmadrass
Stokke Daybed. Babyen kommer nok til å sove i denne det første halve året, tenker jeg.
Har kjøpt denne sengehimmelen og det frittstående stativet slik at den kan brukes til både Stokke senga og sprinkelsenga når det blir.
Ble visst litt shopping i dag. Bekkenet verker men uroen i sjela var enda verre Nå har jeg vagget som ei gås i mitt eget tempo og fikk unna litt:
Vis vedlegget 46659
Tok litt av når det kom til forberedelser i dag, blir litt flau av meg selv...
Vis vedlegget 46661
Trenger litt råd fra dere andre!
Er denne stellematten for liten?!
Vis vedlegget 46658
Ble visst litt shopping i dag. Bekkenet verker men uroen i sjela var enda verre Nå har jeg vagget som ei gås i mitt eget tempo og fikk unna litt:
Vis vedlegget 46659
Tok litt av når det kom til forberedelser i dag, blir litt flau av meg selv...
Vis vedlegget 46661
Trenger litt råd fra dere andre!
Er denne stellematten for liten?!
Vis vedlegget 46658
Jeg vet Barnas Hus har en som er lenger som er veldig fin. Problemet er bare at nærmeste B.H er 2 timer unna og sist vi var der var dem utsolgt.Tjah, ville nok hatt den heldekkende, men passet veldig bra til kurvene!
Jeg vet Barnas Hus har en som er lenger som er veldig fin. Problemet er bare at nærmeste B.H er 2 timer unna og sist vi var der var dem utsolgt.
Tok sjansen og deponerte på denne, ser flere med samme stellebord som har denne str.
Litt praktisk med litt avlastningsplass på toppen til kluter, kremer ol når man skifter. Men vil ikke at halve ungen henger utenfor heller
Ble så usikker
Men digget utseende på alt
Jeg vet Barnas Hus har en som er lenger som er veldig fin. Problemet er bare at nærmeste B.H er 2 timer unna og sist vi var der var dem utsolgt.
Tok sjansen og deponerte på denne, ser flere med samme stellebord som har denne str.
Litt praktisk med litt avlastningsplass på toppen til kluter, kremer ol når man skifter. Men vil ikke at halve ungen henger utenfor heller
Ble så usikker
Men digget utseende på alt
Jeg syntes den så litt liten ut i butikken, men det er jo BabyDan og dem har jo et stort sortiment som har vært i flere år, skulle tro dem visste hva dem gjorde...?Syntes det såg veldig fint ut
Trodde at stellemattene skulle ha en lengde som dekket de fleste barna...men så er dette mitt første barn, så jeg har ingen erfaring
Uææh!Vis vedlegget 46667
Såg de hadde 10% på Barnashus for kjøp over 10 000, så det ble litt shopping i dag
Håper alt er i hus nå, med at vi kjøpte de store tingene for lengst
Uææh!
Har mest lyst til å hoppe oppi de posene
Regner med det kommer close-up bilder etterhvert?
Ok Sjekke der daNita84: får ikke til å qoute meldingen din fra appen, men mener å huske at stativet er kjøpt på mimmis.no eller babybanden.no.