:) Utstyrstråd - bilder

Så mye fint, Moshi! :)

Jeg gikk på en smell i dag. :p Det er jo salg overalt! Kjøpte en kjole i ull i str 92 ( i know - crazy!) fra norske Molo og en body fra Petite Bateu. Mye dusere i fargen irl.

ImageUploadedByBV Forum1389378781.685424.jpgImageUploadedByBV Forum1389378789.734514.jpg

It's just coming and coming :p 1389455287281.jpg1389455297772.jpg1389455309653.jpg

♧ Sendt fra app'en ♧

BabyDan Alfred sprinkelseng med DryKid madrass og overmadrass

e4a713bc728605a6536825130e3047f7ef52ac09_zps70af260b.jpg

dry-barnemadrass-55x115x10-cm-1_zpscd6699e7.jpg

dry-sengetekstiler-overmadrass_zpsad59de8e.jpg

Stokke Daybed. Babyen kommer nok til å sove i denne det første halve året, tenker jeg. :)

bouncer_dagseng_zps6d5b5f89.jpg

Har kjøpt denne sengehimmelen og det frittstående stativet slik at den kan brukes til både Stokke senga og sprinkelsenga når det blir. :)

255-12-36-4206-00-000_sengehimmel_hoppekids_transparent_hvit-01_zps3a2af97c.png

0002099_zps56be6de2.jpeg

Hvor er sengehimmel stativet kjøpt? :) Masse nydelige ting du har kjøpt inn til baby:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble visst litt shopping i dag. Bekkenet verker men uroen i sjela var enda verre :p Nå har jeg vagget som ei gås i mitt eget tempo og fikk unna litt:
shoppping.jpg

Tok litt av når det kom til forberedelser i dag, blir litt flau av meg selv... :p
boxbaby1.jpg

Trenger litt råd fra dere andre!
Er denne stellematten for liten?!

stelleboord.jpg

Ble visst litt shopping i dag. Bekkenet verker men uroen i sjela var enda verre :p Nå har jeg vagget som ei gås i mitt eget tempo og fikk unna litt:
Vis vedlegget 46659

Tok litt av når det kom til forberedelser i dag, blir litt flau av meg selv... :p
Vis vedlegget 46661

Trenger litt råd fra dere andre!
Er denne stellematten for liten?!

Vis vedlegget 46658

Jeg synes det er greit at ikke stellematten dekker hele lengden, for da kan en ha de mer kritiske tingene veldig lett tilgjengelig, som f.eks. en leke hvis barnet blir urolig og våtservietter ;)

Tjah, ville nok hatt den heldekkende, men passet veldig bra til kurvene! :D
Jeg vet Barnas Hus har en som er lenger som er veldig fin. Problemet er bare at nærmeste B.H er 2 timer unna og sist vi var der var dem utsolgt.

Tok sjansen og deponerte på denne, ser flere med samme stellebord som har denne str.
Litt praktisk med litt avlastningsplass på toppen til kluter, kremer ol når man skifter. Men vil ikke at halve ungen henger utenfor heller :p

Ble så usikker :confused:

Men digget utseende på alt :D

Jeg vet Barnas Hus har en som er lenger som er veldig fin. Problemet er bare at nærmeste B.H er 2 timer unna og sist vi var der var dem utsolgt.

Tok sjansen og deponerte på denne, ser flere med samme stellebord som har denne str.
Litt praktisk med litt avlastningsplass på toppen til kluter, kremer ol når man skifter. Men vil ikke at halve ungen henger utenfor heller :p

Ja, smart tankegang med å ha diverse på kanten. Vet ikke hva "standar str" er på stellebord pute, de lager vell de ikke så små at ungen henger dinglende uttenfor :p

Syntes det såg veldig fint ut :)
Trodde at stellemattene skulle ha en lengde som dekket de fleste barna...men så er dette mitt første barn, så jeg har ingen erfaring :P

Syntes det såg veldig fint ut :)
Trodde at stellemattene skulle ha en lengde som dekket de fleste barna...men så er dette mitt første barn, så jeg har ingen erfaring :p
Jeg syntes den så litt liten ut i butikken, men det er jo BabyDan og dem har jo et stort sortiment som har vært i flere år, skulle tro dem visste hva dem gjorde...? :p

Min første også og alt av shopping tar så langt tid, må lure og undre så mye på hver ting :D

Uææh!
Har mest lyst til å hoppe oppi de posene :D
Regner med det kommer close-up bilder etterhvert?
:D

Skal prøve på det ;)
Ble veldig fornøyd med at jeg fikk beige/brunt trekk til barnevognen, selv om jeg har rødt og blått fra før av, for det var dette trekket jeg egentlig ville ha :) og nå har jeg matchende paraply til også :) bare synd at vognposen ikke finnes i den fargen, så da ble det svart...

oransjee.jpg
Klær fra Kapphal i str 68 (kremt) 1/2 pris av 1/2 pris :D
Madrassbeskytter i 45x90 til vuggen
Strekkmerkekrem :p

striiper.jpg
Liten tøff sak fra Lindex. 30,-

bluue.jpg
Newbie jakke til sensommeren 1/2 pris av 1/2 pris
Name It body med vest og ullbody med traktorer
:)

Kjøpte himmelstativ og himmel i dag. Litt usikker på stativet...
Jeg hadde egentlig tenkt et frittstående stativ slik at jeg kunne bruke den til både vuggen og sprinkelseng.
Barnebutikken var tom, men de hadde stativ jeg kan montere på sengen.

Kjenner jeg meg selv rett så blir det ikke til at jeg drar med det stativet mellom 1. og 2. etasje uansett.
Kanskje likegreit å beholde det og heller kjøpe et til..?

Nita84: får ikke til å qoute meldingen din fra appen, men mener å huske at stativet er kjøpt på mimmis.no eller babybanden.no. :)

Back
Topp