:) Utstyrstråd - bilder

Vis vedlegget 46691
Klær fra Kapphal i str 68 (kremt) 1/2 pris av 1/2 pris :D
Madrassbeskytter i 45x90 til vuggen
Strekkmerkekrem :p

Vis vedlegget 46693
Liten tøff sak fra Lindex. 30,-

Vis vedlegget 46694
Newbie jakke til sensommeren 1/2 pris av 1/2 pris
Name It body med vest og ullbody med traktorer
:)

Kjøpte himmelstativ og himmel i dag. Litt usikker på stativet...
Jeg hadde egentlig tenkt et frittstående stativ slik at jeg kunne bruke den til både vuggen og sprinkelseng.
Barnebutikken var tom, men de hadde stativ jeg kan montere på sengen.

Kjenner jeg meg selv rett så blir det ikke til at jeg drar med det stativet mellom 1. og 2. etasje uansett.
Kanskje likegreit å beholde det og heller kjøpe et til..?

Jeg kjøpte stativ på Barnashus i dag, en måtte kjøpe gulvdelen seperat. Øvre delen var lagt til å feste i sengen og så kjøpte en en seperat fot som passet til, dermed ble det en frittstående himmling. Kanskje det samme gjelder for din også??

Jeg kjøpte stativ på Barnashus i dag, en måtte kjøpe gulvdelen seperat. Øvre delen var lagt til å feste i sengen og så kjøpte en en seperat fot som passet til, dermed ble det en frittstående himmling. Kanskje det samme gjelder for din også??
Min overdel er fra BabyDan hvertfall, hadde vært genialt hvis dette gikk omhverandre :)

Ingen bilder ennå, men fineste svigerinnen var innom i går med 6 store sekker fulle av stæsj etter hennes lille jente, skulle nesten tro vi hadde bestilt å få jente på samme årstid, to år etter den eldre kusina ;)
Så nå har jeg litt rydding og sortering å gjøre. Tenker det blir å sortere ull / bomull / syntetisk, så på størrelser og type plagg.

Ingen bilder ennå, men fineste svigerinnen var innom i går med 6 store sekker fulle av stæsj etter hennes lille jente, skulle nesten tro vi hadde bestilt å få jente på samme årstid, to år etter den eldre kusina ;)
Så nå har jeg litt rydding og sortering å gjøre. Tenker det blir å sortere ull / bomull / syntetisk, så på størrelser og type plagg.
Så heldig du er! Jeg har ingen å arve av og vi trenger så mye da dette er vår første. Snille, snille svigermor har vært på shopping og kjøpt 2 poser med klær til lillemann. Helt herlig da jeg er grønn på barneklær, får heller ta meg av suppleringen :)

Du må få tatt bilder og legge ut stæsjet ditt :D :D

Så kjekt! Husk å legg ut bilder når du får anledning ;)

Den så jeg da vi var på Barnas Hus, dumme meg trodde det bare var utstilling. (Slå hodet i veggen)
Jaja, nå har jeg spart såpass mye penger på smarte løsninger ellers så jeg kan unne meg et stativ til :p
Takk for tipset, da vet jeg at dem har <3

Uff da! Ja, det er ikke lett! Jeg så en på utstilling hos Babyshop, men kunne ikke for livet finne ut hvor og om de solgte den, ingen pris eller lapp, og ingen ledig til å spør om hjelp. Samme på Barnashus, bare at der fant jeg den sengehengte og fikk spurt ei om hjelp :)
Synes det er bra at du unner deg en til ;) da kan du både ha kort (til vugge) og langt (til sprinkelseng) :)

Vis vedlegget 46879
Da har vi endelig fått bestilt bilsete. :) sjekket grundig og dette skal ha fått bra i test:) flere her som har erfaring ??
Har ingen erfaring, men spurte ei på Babyshop, hun sa at BeSafe var den tryggeste med at den hadde flere "støtposer" rundt i setet som absorbere i motsetning til MaxiCosi som hadde to (tror det var to hun sa) hvor det var mest kritisk. Siden MaxiCosi ikke er norsk og har vært lengre på markedet så var det mange som kjøpte den fordi de kjente merket og at de er lettere i vekt. :)

Dere som har stellebord uten skuffer, type hyller/eller korger inni; hvordan får dere plass til alle klærne der? Har dere andre steder til å ha klærne? Syns det ser ut til å vere veldig liten plass til alt, vertfall de stellebordene med hyller, blir fort rotete (tenker jeg? )

Dere som har stellebord uten skuffer, type hyller/eller korger inni; hvordan får dere plass til alle klærne der? Har dere andre steder til å ha klærne? Syns det ser ut til å vere veldig liten plass til alt, vertfall de stellebordene med hyller, blir fort rotete (tenker jeg? )

Jeg har tenkt å kjøpe bokser til å ha under, blir på en måte litt pynt ;) maler stellebordet hvitt og så skal boksene være rosa :)
Dessuten så kommer stellebordet med første omgang i hvertfall til å stå på badet, tror jeg. Klærne har jeg i en kommode på soverommet hvor hun skal sove. Tror jeg kun kommer til å ha body'er, strømpebukser og slikt undertøy ved stellebordet. Men så er jo soverommet og badet vegg i vegg, så det er ikke lange biten å gå ;)

Last edited:
Den var jo artig! Genialt å ha barnet så nærme :) Bare synd at vi har allerede kjøpt og montert seng og utstyr til den og vuggen...

Men har du regnet med porto og toll da? Tror faktisk det går opp i opp å bestille det her hjemme siden den danske krona er sterkere enn den norske. :)

Ja, med toll og porto kom det på 3500 NOK :) og på den norske nettsiden var det pakkepris med madrass og beskyttelseskant på 2293 NOK uten frakt, da kommer sengekanten, hjul og diverse utenom :)

Back
Topp