Høres lurt utTenker å dra inn på den lokale butikken her som selger Emmaljunga slik at jeg får et prisoverslag fra de, i tillegg til at vi har funnet stellekommoden vi likte der, om det er mulig med et kupp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt utTenker å dra inn på den lokale butikken her som selger Emmaljunga slik at jeg får et prisoverslag fra de, i tillegg til at vi har funnet stellekommoden vi likte der, om det er mulig med et kupp![]()
De sender ikke emmaljunga vogner i posten, så må kjøre til Sverige for å henteBabyproffsen Karlstad
Så rart. Syns det er helt perfekt. Liker at det er så lite. Men jeg har ikke hatt det i kollisjon.... også liker jeg veldig godt at det er 5 pungt sele, ikke 3 pungt.Ja, har lurt på erfaringer om setet. Når jeg googler så finner jeg bare noe gammel fra 2009, blant annet en test der den fikk trykkarakter??
Men de sender kanskje til Strømstad/omegn, eller gjelder det at de ikke sender innad i Sverige? Har venner som bor i Strømstad nemlig...![]()
Selve vogna med understellet koster 9290 SEK. Spm. er jo om det er verdt turen. Tenker at finner jeg stellebord osv så er jo det også billigere i sverige å kan spare på det, pluss at jeg og mannen får oss en tur vekk. Nå har jeg ikke funnet ut hvor mye alt dette koster i Norge...
Edit: slik jeg har reknet det ut å følgt emmaljunga`s prisliste, sparer vi knappe 1000 spenn....koster jo mye mer i reise
Fikk pakke i posten i dag slik at klesskapet endelig fikk alle skuffene
Vis vedlegget 46222
Har ikke handlet noen klær enda. Feiget helt ut selv om vi vet sikkert at det er en gutt....
Eneste som har flyttet inn i skapet er disse gavene fra kommende Onkel, from Britain with love <3
Vis vedlegget 46223
Selve vogna med understellet koster 9290 SEK. Spm. er jo om det er verdt turen. Tenker at finner jeg stellebord osv så er jo det også billigere i sverige å kan spare på det, pluss at jeg og mannen får oss en tur vekk. Nå har jeg ikke funnet ut hvor mye alt dette koster i Norge...
Edit: slik jeg har reknet det ut å følgt emmaljunga`s prisliste, sparer vi knappe 1000 spenn....koster jo mye mer i reise
Fikk pakke i posten i dag slik at klesskapet endelig fikk alle skuffene
Vis vedlegget 46222
Har ikke handlet noen klær enda. Feiget helt ut selv om vi vet sikkert at det er en gutt....
Eneste som har flyttet inn i skapet er disse gavene fra kommende Onkel, from Britain with love <3
Vis vedlegget 46223
Kattis babyshop i Strømstad ga oss en bra deal på vogn, bilsete og mye mer når vi fikk sønnen vår. Send den en mail, så får dere helt sikkert et bra tilbud også. Mange jeg kjenner handler emmaljungavognene sine derMen de sender kanskje til Strømstad/omegn, eller gjelder det at de ikke sender innad i Sverige? Har venner som bor i Strømstad nemlig...![]()
Kattis babyshop i Strømstad ga oss en bra deal på vogn, bilsete og mye mer når vi fikk sønnen vår. Send den en mail, så får dere helt sikkert et bra tilbud også. Mange jeg kjenner handler emmaljungavognene sine der![]()
Glemte visst disse dressene i ull fra MiniMe
Har kjøpt litt sengetøy til sprinkelsenga og til vogn, dundyner til senga og vogn. Stellematte og hvit sengekant til senga.
Stokke Flexi Bath med spedbarnsstøtte
![]()
![]()
Skikkelig søt, passer perfekt for ei lita prinsesseååååh, jeg er forelsket!
![]()
![]()