:) Utstyrstråd - bilder

Tenker å dra inn på den lokale butikken her som selger Emmaljunga slik at jeg får et prisoverslag fra de, i tillegg til at vi har funnet stellekommoden vi likte der, om det er mulig med et kupp :)
Høres lurt ut ;) men hvis du ikke får det billigere, så ville jeg tatt turen ;) hadde egentlig planer om det samme, bare at tenkte å dra til et tidligere "østblokk-land", men så fikk vi et bra tilbud på en vogn som vi gikk for, og da var det ikke så mye å spare på en utenlandstur allikevel... :(

Ja, har lurt på erfaringer om setet. Når jeg googler så finner jeg bare noe gammel fra 2009, blant annet en test der den fikk trykkarakter??
Så rart. Syns det er helt perfekt. Liker at det er så lite. Men jeg har ikke hatt det i kollisjon.... også liker jeg veldig godt at det er 5 pungt sele, ikke 3 pungt.

Men de sender kanskje til Strømstad/omegn, eller gjelder det at de ikke sender innad i Sverige? Har venner som bor i Strømstad nemlig... ;)

Nei, er ingen forhandlere som sender emmaljunga vogner i posten desverre :/

Selve vogna med understellet koster 9290 SEK. Spm. er jo om det er verdt turen. Tenker at finner jeg stellebord osv så er jo det også billigere i sverige å kan spare på det, pluss at jeg og mannen får oss en tur vekk. Nå har jeg ikke funnet ut hvor mye alt dette koster i Norge...

Edit: slik jeg har reknet det ut å følgt emmaljunga`s prisliste, sparer vi knappe 1000 spenn....koster jo mye mer i reise

Jeg har lyst på samme vogn som deg og vil selvfølgelig ha den til lavest mulig pris.
Men nå følger garantien den butikken den er kjøpt i, hvis noe skulle skje er jeg lite lysten på turen til Sverige igjen.
Tipper det blir kjøp i den lokale BabyCare butikken på oss :)

Fikk pakke i posten i dag slik at klesskapet endelig fikk alle skuffene :D
skaap.jpg

Har ikke handlet noen klær enda. Feiget helt ut selv om vi vet sikkert at det er en gutt.... :eek:
Eneste som har flyttet inn i skapet er disse gavene fra kommende Onkel, from Britain with love <3
pingviin.jpg

Selve vogna med understellet koster 9290 SEK. Spm. er jo om det er verdt turen. Tenker at finner jeg stellebord osv så er jo det også billigere i sverige å kan spare på det, pluss at jeg og mannen får oss en tur vekk. Nå har jeg ikke funnet ut hvor mye alt dette koster i Norge...

Edit: slik jeg har reknet det ut å følgt emmaljunga`s prisliste, sparer vi knappe 1000 spenn....koster jo mye mer i reise

Jeg synes ikke tilbudet var såå mye å rope hurra for. Jeg har fått nesten ALT jeg har kjøpt på salg. Fikk voksiposen med vogna fordi den kostet over 6000, salg på madrass, seng, sengetøy. Kjøpte stelleveske fra ebay og sparte der. Fikk 10% på resterende da vi kjøpte vogna pga over 10000 kr. Fikk MB vogna på 25%. Jeg ville tatt med meg tilbudet du har fått til en forhandler i Norge og spurt om de kan matche. :) Dessuten kan det være kjekt å bryte opp vogna med litt annet stæsj enn alt fra samme merke og farge! :D

Men de sender kanskje til Strømstad/omegn, eller gjelder det at de ikke sender innad i Sverige? Har venner som bor i Strømstad nemlig... ;)
Kattis babyshop i Strømstad ga oss en bra deal på vogn, bilsete og mye mer når vi fikk sønnen vår. Send den en mail, så får dere helt sikkert et bra tilbud også. Mange jeg kjenner handler emmaljungavognene sine der:-)

Merker at jeg fikk shoppinglyst nå!! Men her kan lillebror arve omtrent alt etter storebror, økonomisk, men kjedelig ;) Tror allikevel jeg må ha meg en tur til Kappahl på Newbie-shopping :)

Jeg var på forhandleren i dag, og det er knapp 1500-2000 kr å spare + at jeg fant fort ut at jeg skifter fra emmaljunga stolen til Besafe izi Go da den er billigere og bedre :)

På Kattis babyshop så fikk vi pakke tilbud, men vi fikk velge bilsete selv, så vi kjøpte maxi cosi. Også kjøpte vi vogna pluss adapter og litt til. Men vi sparte over 2000 kr.

Kattis babyshop i Strømstad ga oss en bra deal på vogn, bilsete og mye mer når vi fikk sønnen vår. Send den en mail, så får dere helt sikkert et bra tilbud også. Mange jeg kjenner handler emmaljungavognene sine der:)

Ja, fikk bedre pakkepris hos de enn hos den andre butikken, der fikk jeg alt ovenfor til 15120 SEK (14239 NOK)

Glemte visst disse dressene i ull fra MiniMe

Har kjøpt litt sengetøy til sprinkelsenga og til vogn, dundyner til senga og vogn. Stellematte og hvit sengekant til senga.

Stokke Flexi Bath med spedbarnsstøtte

stokke-baljer-flexibath-hvit-miljo_2_zps3a4691ca.png

stokke-badeutstyr-flexibath-support_zps90b74a09.png

Den flexi bath had jeg også kjøpt! Kjempe kjekt siden den kan slås sammen og passer fint på et lite bad. Gleder meg til å bruke den!

Tror det er på tide å få stellekommoden i hus :p NÅ MÅ jeg gi meg :p 1389342663887.jpg

♧ Sendt fra app'en ♧

ååååh, jeg er forelsket!
92114-302-1.jpg
92114-302.jpg

Back
Topp