Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt balje!! Hvor er den fra ??Vi fikk vite at vi venter en liten gutt i går <3
Etter OUL i går tok vi oss en tur innom flere babybutikker for å kikke på vogn, snarere finne ut hvilken farge og modell fra Emmaljunga vi liker begge to. Jeg vil ha en litt snerten, lett vogn (City dou) og min samboer en "skikkelig" Mondial med det tyngste understellet Så vogn fikk vi ikke kjøpt som planlagt men pga bestillingstid må vi snart bestemme oss.
Men litt shopping ble det selvsagt allikevel da vi var i storbyen. Selv om jeg feiget ut da vi så på babyklær, den delen blir
vanskelig tror jeg
Vis vedlegget 46092
Vi også har tenkt og fra pris på emmajunga vogn i Sverige veldig spent på om det er mye å spareDe sender ikke emmaljunga vogner i posten, så må kjøre til Sverige for å hente Babyproffsen Karlstad
Vi også har tenkt og fra pris på emmajunga vogn i Sverige veldig spent på om det er mye å spare
jeg savner faktisk en app som har oversikt over utstyr man trenger til babyen, som man kan huke av og notere hva man har kjøpt ol... Hvorfor har ingen tenkt på det før?
Du finner mangen nettsider hvor det står de mest nødvendige tingene og klærne, så kan du bare skrive ned å huke av i en bok/lapp
Den kjøpte vi på Barnevognhuset Rudo avd. StrømmenSå søt balje!! Hvor er den fra ??
Ohlala, det var veeeeldig lekkert daDa har jeg fått tilbudet fra Sverige, dette kan jeg få for 17 000 + at vi får en gratis overnatting på hotell, the big questions is; go for it or not?
Nå koster jo vogna ca 9000 alene, synes du får mye for pengene jegLekkert ja, men mye penger
Nå koster jo vogna ca 9000 alene, synes du får mye for pengene jeg
Vil bare si at emmaljunga sitt sete er veldig bra. Vi har det. Lite og fint. Barnet "knekker" heller ikke nakken oppi der. (Altså at hode virker litt fremmover bøyd.) noe bekjente har opplevd med maxi cosi.Lekkert ja, men mye penger
Vil bare si at emmaljunga sitt sete er veldig bra. Vi har det. Lite og fint. Barnet "knekker" heller ikke nakken oppi der. (Altså at hode virker litt fremmover bøyd.) noe bekjente har opplevd med maxi cosi.
Synes det var masse for 16000kr, masse dyre ting. Barnevogn, stelleveske og bilstoler er dyrt. Synes du skal gå for det, er jo også kjekt å få en kjærestetur med på kjøpet. Er jo litt viktig med litt kjærestetid også før det kommer en liten til