:) Utstyrstråd - bilder

Det er en skuff der, ja. Jeg kjøpte en lilla skuffdeler på Ikea som jeg har plassert ting og tang i. Den passet akkurat. :)

Hm, likte dette stellebordet! :) Kanskjd jeg kjøper ett sånt jeg og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det

er det i vårt også. Deres respons på det var at så små barn ikke plasker og dermed ikke søler vann. Dårlige bilder, men slik ser vårt stellebord nr 2 ut etter halvannet års bruk. Det er mellom to skuffer
Oi :/// dårlig av produsenten :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hm, likte dette stellebordet! :) Kanskjd jeg kjøper ett sånt jeg og :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig fornøyd med valget. Jeg vil stelle babyen forfra, ikke fra siden. Greit med en liten skuff til småting, og romslige hyller under til alt annet. :)
 
Idag fikk vi denne i posten :D (Med vuggestativ, men ellers lik ) <3 Ille søøøt ^^ ImageUploadedByBV Forum1394574803.347139.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk denne tilsendt i posten i dag:)
Bestilt fra coverbrands.
Har hørt at denne ammesalven er fantastisk , så jeg gleder meg til å teste den.

image.jpg
 
Da var de siste tingene på plass, som jeg tror vi trenger. Vis vedlegget 53501


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Samme babycall som vi har kjøpt :) gleder meg til å bruke den;p
*elsker elektriske duppeditter* hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
tripp-trapp-european-oak.jpg

babybjorn_babysitter_balance_svart_-_silver-17117601-2086075290-.jpg

Jeg var så heldig å få arve disse to. Dette var det siste utstyret jeg maglet på listen:D
 
Vis vedlegget 52955
Hei alle sammen, jeg er ny i forumet. Var så gøy å se på bildene av alt utstyret dere har kjøpt inn.
Vi har kjøpt inn denne Emmaljunga vogna <3 Falt helt pladask for skyene og sauene inni :)

Ellers har vi allerede altfor mye klær, vanskelig å styre seg!! Når det er den første så vil man jo kjøpe alt :p
Vis vedlegget 52956

Jeg har bestilt slike skyer på ebay til å lime på veggen bak sengen, veldig spent på å motta det. Håper det blir like fint som på bildet. Alltid litt usikker når jeg bestiller slike ting på ebay, vet aldri hva man får :p
Jeg såg selv på den tapeten :) bestemte meg for å kjøpe den hvis jeg får en gutt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var i dåp til min nevø i går, og da jeg skulle dra igjen, fikk jeg en artig og fantastisk gave fra søsteren min: "bleiekake"! Med tilbehør.

I tillegg til en del bleier, er det en startpakke tåteflaske-sett fra Brio-butikken på Lillehammer, der det er med tåteflasker og smokker + steriliseringseske, også fikk jeg noen søte små strikkede tøfler som står på toppen :)

2014-03-24 14.08.25.jpg
 
Back
Topp