Er det en skuff der, eller bare ser det sånn ut
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en skuff der, ja. Jeg kjøpte en lilla skuffdeler på Ikea som jeg har plassert ting og tang i. Den passet akkurat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en skuff der, eller bare ser det sånn ut
Det er en skuff der, ja. Jeg kjøpte en lilla skuffdeler på Ikea som jeg har plassert ting og tang i. Den passet akkurat.
Oi :/// dårlig av produsenten :/Det
er det i vårt også. Deres respons på det var at så små barn ikke plasker og dermed ikke søler vann. Dårlige bilder, men slik ser vårt stellebord nr 2 ut etter halvannet års bruk. Det er mellom to skuffer
Hm, likte dette stellebordet! Kanskjd jeg kjøper ett sånt jeg og
For såre bryst eller?Fikk denne tilsendt i posten i dag
Bestilt fra coverbrands.
Har hørt at denne ammesalven er fantastisk , så jeg gleder meg til å teste den.
Vis vedlegget 53543
Samme babycall som vi har kjøpt gleder meg til å bruke den;pDa var de siste tingene på plass, som jeg tror vi trenger. Vis vedlegget 53501
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja for å unngå såre brystvorter under ammingFor såre bryst eller?
Åh, så søtt! Hvor kjøpte du det??Vis vedlegget 52155 Det første plagget vi kjøpte etter at ultralyd viste at det ble jente<3 Dette er bildet vi brukte da vi "offentliggjorde" kjønnet på fb
Jeg såg selv på den tapeten bestemte meg for å kjøpe den hvis jeg får en guttVis vedlegget 52955
Hei alle sammen, jeg er ny i forumet. Var så gøy å se på bildene av alt utstyret dere har kjøpt inn.
Vi har kjøpt inn denne Emmaljunga vogna <3 Falt helt pladask for skyene og sauene inni
Ellers har vi allerede altfor mye klær, vanskelig å styre seg!! Når det er den første så vil man jo kjøpe alt
Vis vedlegget 52956
Jeg har bestilt slike skyer på ebay til å lime på veggen bak sengen, veldig spent på å motta det. Håper det blir like fint som på bildet. Alltid litt usikker når jeg bestiller slike ting på ebay, vet aldri hva man får
Åh, det er så kjekt med hjemmelaget klær!Vis vedlegget 53188
Kommende oldemor på min side har strikket teppe, bukse, jakke, lue, dress og tøfler til veslegutt <3 er så fint, gleder meg til å hente det <3
Fikk denne tilsendt i posten i dag
Bestilt fra coverbrands.
Har hørt at denne ammesalven er fantastisk , så jeg gleder meg til å teste den.
Vis vedlegget 53543
Sorry for kjempeseint svar!Åh, så søtt! Hvor kjøpte du det??