:) Utstyrstråd - bilder

Hvor er den kjøpt? Har ei venninne som venter jente.
Jeg kjøpte den på finn.no
Har tittet overalt etter noe i denne sjangeren , men ikke lett å finne.
Tilslutt fant jeg denne på finn.

Det som er fint med denne er at alt kan plukkes fra hverandre og vaskes i maskinen :)

Sniker litt fra juli;)
Hvor har du kjøpt den nattlampen?? Så utrolig skjønn, og vil ha e slik en selv!:D
Den kjøpte jeg på Lucky Duck. :) kjempe fin. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

image.jpg Ble noen antrekk til i dag. :smiley-chores011
Gleder meg til permisjonen starter og jeg kan begynne å kose meg med å vaske og legge på plass alt tøyet . smiley-chores003:smiley-chores007

123143.jpg
Hei alle sammen, jeg er ny i forumet. Var så gøy å se på bildene av alt utstyret dere har kjøpt inn.
Vi har kjøpt inn denne Emmaljunga vogna <3 Falt helt pladask for skyene og sauene inni :-)

Ellers har vi allerede altfor mye klær, vanskelig å styre seg!! Når det er den første så vil man jo kjøpe alt :P
$(KGrHqYOKj!E267K-(0eBNyZGsiBc!~~0_12.JPG

Jeg har bestilt slike skyer på ebay til å lime på veggen bak sengen, veldig spent på å motta det. Håper det blir like fint som på bildet. Alltid litt usikker når jeg bestiller slike ting på ebay, vet aldri hva man får :P

Vis vedlegget 52955
Hei alle sammen, jeg er ny i forumet. Var så gøy å se på bildene av alt utstyret dere har kjøpt inn.
Vi har kjøpt inn denne Emmaljunga vogna <3 Falt helt pladask for skyene og sauene inni :-)

Ellers har vi allerede altfor mye klær, vanskelig å styre seg!! Når det er den første så vil man jo kjøpe alt :P
Vis vedlegget 52956

Jeg har bestilt slike skyer på ebay til å lime på veggen bak sengen, veldig spent på å motta det. Håper det blir like fint som på bildet. Alltid litt usikker når jeg bestiller slike ting på ebay, vet aldri hva man får :P
Hei og velkommen hit :) venter også vår første og det er lett å ta litt av :p Elsker bilder av utstyret folk har kjøpt/fått/laget - bare kom med det :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp