Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LekkertVis vedlegget 56386
Laget babynest selv, gleder meg til frøkna ligger her og koser seg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig! Fikk lyst til å sove der selvSenga på plass nærmer seg ferdig babyrom nåVis vedlegget 56132
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Så flink du er! Det var et søtt nest Går å venter på at mitt skal komme i posten!Vis vedlegget 56386
Laget babynest selv, gleder meg til frøkna ligger her og koser seg!
Må bare skryte litt. Fikk bleiebagen i posten, og har pakka den. Skikkelig mamma-øyeblikk å fylle lommene med bleiet, ammeinnlegg, kremer, kluter og små små klær
Stolen har fått nytt fjæroppheng og ammekroken er klar
Og i garderoben henger antrekkene klare til diverse runddager og cateringoppdrag
Sikkert et rart spm. Men har sånn sengehimmel noe funksjon annet enn dekorativt?
Vi har valgt å ha det denne gangen grunnet at hun skal dele rom med oss. Forige gang hadde snuppa eget rom, men nå føler vi at vi har behov for å "skjerme" både bebis og oss selv. Så hun får det lunt og godt i det store soverommet vårt! Pluss at jeg syntes det er veldig fint/koselig med sengehimmelSikkert et rart spm. Men har sånn sengehimmel noe funksjon annet enn dekorativt?
Sååååååå tøff den kokke-outfitenMå bare skryte litt. Fikk bleiebagen i posten, og har pakka den. Skikkelig mamma-øyeblikk å fylle lommene med bleiet, ammeinnlegg, kremer, kluter og små små klær
Stolen har fått nytt fjæroppheng og ammekroken er klar
Og i garderoben henger antrekkene klare til diverse runddager og cateringoppdrag
Nydelig!! Kunne tenkt meg akkurat et sånt et Supersøtt stoffVis vedlegget 56512
Her er mitt babynest. Ei venninne som har laga, jeg bestemte stoff.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app