:) Utstyrstråd - bilder

Mannen min bygget om en gammel sprinkelseng fra ikea til bedside-crib! Perfekt størrelse (40x80) og skal bli kjempe praktisk å ha lille i den første tiden. :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1396556643936.jpg
    1396556643936.jpg
    41,1 KB · Visninger: 85
Lokale barnebutikken har hatt 3 bodyer for 100kr og 2 pysjer for 150kr leeenge, og igår klarte jeg ikke gå forbi ! Min onkel er verdens snilleste og bidro med det han så fint kaller "godispenger" så da brukte jeg 250 av de på babytøy! Klarte jo ikke å la være :p
ImageUploadedByBV Forum1396597857.871326.jpg

Har og bestilt babynest fra hjertenest (søk på instagram) :) leste nøye om stoff og kvalitet og da syns jeg ikke 700 kr er så ille (det er med frakt) så da får lillegull babynest med ugler på i posten om 4 uker eller mindre <3
Slik ser det ut:
ImageUploadedByBV Forum1396597966.946587.jpg




iphonen
 
Drømte at han kom i natt. Da var det bare å skru seng i dag. ImageUploadedByBV Forum1396795669.592488.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1396803625.559358.jpg

Her er vogna klar! Med søskenbrett og det hele :) måtte kjøre prøvetur med storesøster i stua! Hun er så stolt ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1396883627.213594.jpg

Her er mitt babynest. Ei venninne som har laga, jeg bestemte stoff.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1396885379.429950.jpg
Her er mitt babynest<3
ImageUploadedByBV Forum1396885416.862591.jpg
Også har vi gjort klar sengen<3
ImageUploadedByBV Forum1396885480.562470.jpg
Også har vi fått opp komoden<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må bare skryte litt. Fikk bleiebagen i posten, og har pakka den. Skikkelig mamma-øyeblikk å fylle lommene med bleiet, ammeinnlegg, kremer, kluter og små små klær

amatutu4.jpg


Stolen har fått nytt fjæroppheng og ammekroken er klar

y6uva4ud.jpg


Og i garderoben henger antrekkene klare til diverse runddager og cateringoppdrag

ma2e2a7u.jpg


edypu8uz.jpg

Så mye fint ! :) helt herlig :)


iphonen
 
Sikkert et rart spm. Men har sånn sengehimmel noe funksjon annet enn dekorativt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sikkert et rart spm. Men har sånn sengehimmel noe funksjon annet enn dekorativt?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes at sengehimmel bidrar til å skape babyens "rede" lunt og koselig.
Samtidig er det jo med på å hindre lys i å skinne rett på babyen, samt unngå at baby får støv i ansiktet...

Også må jeg innrømme at jeg synes det er veldig dekorativt og koselig. Gir en veldig god og varm atmosfære på rommet synes jeg.
 
Sikkert et rart spm. Men har sånn sengehimmel noe funksjon annet enn dekorativt?


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har valgt å ha det denne gangen grunnet at hun skal dele rom med oss. Forige gang hadde snuppa eget rom, men nå føler vi at vi har behov for å "skjerme" både bebis og oss selv. Så hun får det lunt og godt i det store soverommet vårt!:) Pluss at jeg syntes det er veldig fint/koselig med sengehimmel:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må bare skryte litt. Fikk bleiebagen i posten, og har pakka den. Skikkelig mamma-øyeblikk å fylle lommene med bleiet, ammeinnlegg, kremer, kluter og små små klær

amatutu4.jpg


Stolen har fått nytt fjæroppheng og ammekroken er klar

y6uva4ud.jpg


Og i garderoben henger antrekkene klare til diverse runddager og cateringoppdrag

ma2e2a7u.jpg


edypu8uz.jpg
Sååååååå tøff den kokke-outfiten:dance008
 
Back
Topp