:) Utstyrstråd - bilder

Jeg har myke skinnseter i bilen min og en bilstol skal strammes skikkelig. Jeg har ikke isofix, derfor blir det lett stygge strekkmerker i skinnet etter de få gangene jeg har hatt med barnesete. For å skåne setene og lage stødigere underlag til bilstolen så var valget enkelt. Senere kjøper jeg sparketrekk til setene foran når barnet er større og har annen stol :) I mitt tilfelle er dette noe jeg trenger med en gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, takk for info :)
Da ser det ut som om jeg ikke trenger med at vi har isofix og tøytrekk i bilen ;)

Så mye fint som er kjøpt inn her, veldig koselig tråd å lese igjennom altså. Denne gangen har jeg ikke kjøpt så mye selv- en body og vogn. Ellers arvet alt av klær eller har ting i hus. Men sydd og Strikket mye fint til jenta i magen da.
Snart er de her- rart å tenke på!

Åååh, pakke på døren i dag :D er det rart jeg eeeelsker Next sine klær? :D <3 Er begynt som smått å bestille klær i litt større str, har jo kun 50 og 56 :p

Vedlegg

• 1398165119513.jpg
    1398165119513.jpg
    60,7 KB · Visninger: 76
Åååh, pakke på døren i dag :D er det rart jeg eeeelsker Next sine klær? :D <3 Er begynt som smått å bestille klær i litt større str, har jo kun 50 og 56 :p
Hvor har du fått tak i de hen? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 58406
Kommende oldemor (min side av familien) tok på seg å hekle vognteppe til veslegutt da det tydeligvis har gått i glemmeboken til min mor/kommende mormor..
Men, syns det er så fint dette teppet her, hun har også ordna med perler i midten på blomstene så dette blir skikkelig fint <3

Kjempe fint!! :love017

Såååå mye fint!!! Må man betale toll her eller?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er en utelandsk nettside, så ja :-) Men jeg bestiller i flere omganger, slik at det alltid er under 200 kr (er jo fri frakt) men desse to plaggene kom på litt over 200 kr, men måtte ikke betale noe ekstra da "bud"-bilen kom med pakken

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gikk på en skikkelig smell når jeg handlet på next. La inn to separate bestillinger, begge under 200kr. Disse la jeg inn etter hverandre samme dag, og next sendte begge bestillingene i en. Så noen dager etter jeg mottok pakke. Fikk jeg faktura fra dhl på nesten 700kr i toll!! Aldri mer....

Jeg gikk på en skikkelig smell når jeg handlet på next. La inn to separate bestillinger, begge under 200kr. Disse la jeg inn etter hverandre samme dag, og next sendte begge bestillingene i en. Så noen dager etter jeg mottok pakke. Fikk jeg faktura fra dhl på nesten 700kr i toll!! Aldri mer....

Nei, å legge inn 2 bestillinger samme dag er ikke lurt. Jeg har alltid ventet til jeg har fått bekreftelse på mail om at pakken er sendt, før jeg har lagt inn ny bestilling :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp