:) Utstyrstråd - bilder

Så fin vognleke! Er den fra Sebra? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei faktisk ikke, den er fra kjopbarnevogn.no. Hmm husker ikke merke men betalte 276kr inkludert frakt og moms. Virkelig verdt d! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen har fått en oppgave av meg før termin, og det var å kjøpe et antrekk helt alene uten min hjelp- som han syntes var fint :)

Dette kom han hjem med i dag:love017
Jeg synes det er helt nydelig!
(Det skal sies at han er litt lei av alt det rosa....)

image.jpg
 
Mannen har fått en oppgave av meg før termin, og det var å kjøpe et antrekk helt alene uten min hjelp- som han syntes var fint :)

Dette kom han hjem med i dag:love017
Jeg synes det er helt nydelig!
(Det skal sies at han er litt lei av alt det rosa....)

Vis vedlegget 57140
Aaawww, så flink han er! Så dumt at vi har så mye klær, dette skulle mannen min gjort også..!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aaawww, så flink han er! Så dumt at vi har så mye klær, dette skulle mannen min gjort også..!


Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke sant? Ble ganske imponert av han:)
Synes det er gøy å involvere han litt i sånne ting også:)
Er jo stort sett jeg som har hersja og regjert med klærne hennes.
Er nok hyggelig for han å kunne delta litt:)
 
Vis vedlegget 57184 Da er vogna i hus :) Veldig fornøyd. Nå må jeg bare vaske dyna og sy nytt sengetøy. Strikketeppe er ferdig. Hekler en vognrangle m ugler som snart er ferdig.
Vil du legge ut ugle-prosjektet ditt i hobbytråden? Snart ferdig med babyteppet vårt og jeg trenger et nytt tidsfordriv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var flinke mannen sin det! Syns det han var litt koselig eller?
Ja ikke sant:)
Det virket som han storkoste seg der han gikk i babyavdelingen og bladde i dukkeklær:)
Haha, kan absolutt bli vandt til det.
Han var LITT stolt når han kom ut å viste meg hva han hadde kjøpt:Heartred
 
ImageUploadedByBV Forum1397658193.126339.jpg Nest siste handelen overstått :) Kun igjen å hente vognen og en utstyrspakke som ligger klart sammen med den. DEILIG!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Setebeskytter til bilen er også anskaffet. Kjempefint til myke skinnseter, både for bilen og sikkerheten :) Fra Prince Lionheart ImageUploadedByBV Forum1397731661.502052.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Setebeskytter til bilen er også anskaffet. Kjempefint til myke skinnseter, både for bilen og sikkerheten :) Fra Prince Lionheart Vis vedlegget 57699


Sent from my iPhone using BV Forum
Hm, dette er noe jeg ikke har tenkt på..er dette noe en trenger med en gang, eller er det helst for litt senere når ungen blir litt større og en bruker neste str i bilstol??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hm, dette er noe jeg ikke har tenkt på..er dette noe en trenger med en gang, eller er det helst for litt senere når ungen blir litt større og en bruker neste str i bilstol??


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har myke skinnseter i bilen min og en bilstol skal strammes skikkelig. Jeg har ikke isofix, derfor blir det lett stygge strekkmerker i skinnet etter de få gangene jeg har hatt med barnesete. For å skåne setene og lage stødigere underlag til bilstolen så var valget enkelt. Senere kjøper jeg sparketrekk til setene foran når barnet er større og har annen stol :) I mitt tilfelle er dette noe jeg trenger med en gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp