Utfordring!

Hvordan holder du ut? ;)
Jeg ser julebrus å det er et must å ha det:laughing025

Det er vanskelig å forklare, men jeg trenger jule spiriten i desember, og for meg ødelegges det hvis jeg begynner før :P
Desember blir best når jeg har bygget opp forventningene og gledet meg mye i forkant :D

Det er vanskelig å forklare, men jeg trenger jule spiriten i desember, og for meg ødelegges det hvis jeg begynner før [emoji14]
Desember blir best når jeg har bygget opp forventningene og gledet meg mye i forkant :D

Sånn er det for meg også, men vi oppnår følelsen på forskjellig vis. Jeg får mer julestemning av å tjuvstarte. [emoji318]

Sånn er det for meg også, men vi oppnår følelsen på forskjellig vis. Jeg får mer julestemning av å tjuvstarte. [emoji318]

Absolutt. Når jeg tjuvstartet hadde jeg julestemning i oktober og ingenting i Desember, og sånn vil man jo ikke ha det!

Men da er i alle fall ikke du en av dem som klager seg halvt ihjel over julevarer i butikkene i oktober :hilarious:

Sett film ikveld. Drifted. Anbefales!

Lenge siden vi har sett film uten en eneste avbrytelse. Haha

Jeg må egentlig si meg litt enig med Augustinaen i forhold til julestemning i desember hvis man "tjuvstarter". Men jeg begynner med julegaver og -planlegging tidlig. :-)

Det er vanskelig å forklare, men jeg trenger jule spiriten i desember, og for meg ødelegges det hvis jeg begynner før :p
Det forstår jeg veldig godt:happy:

Jeg må egentlig si meg litt enig med Augustinaen i forhold til julestemning i desember hvis man "tjuvstarter". Men jeg begynner med julegaver og -planlegging tidlig. :)

Det gjør jeg også. Både for å fordele utgiftene litt og fordi jeg hater å gå på ett stappfullt kjøpesenter... Så i desember er jeg somregel ferdig med julegavene :)

Absolutt. Når jeg tjuvstartet hadde jeg julestemning i oktober og ingenting i Desember, og sånn vil man jo ikke ha det!

Men da er i alle fall ikke du en av dem som klager seg halvt ihjel over julevarer i butikkene i oktober :hilarious:

Mens hos meg øker det julestemningen utover, den kan liksom ikke brukes opp.

Men nei, jeg klager absolutt ikke over julevarer i butikkene - jeg tripper etter julemarsipanen jeg nå. [emoji847]

Mens hos meg øker det julestemningen utover, den kan liksom ikke brukes opp.

Men nei, jeg klager absolutt ikke over julevarer i butikkene - jeg tripper etter julemarsipanen jeg nå. [emoji847]

Hehe, får håpe den kommer snart da :D
Gjør meg ingenting at det er i butikk, for jeg trenger jo ikke kjøpe det enda :)

I dag var vi tidlig på'n. Møtte opp til kontaktsamtale på barneskolen klokka 7. Tjohei, liksom. Nå har vi spist frokost, og skal snart ut igjen. 5-månederskontroll på helsestasjonen. Gruer meg! De vaksinene er litt kjipe.

I dag var vi tidlig på'n. Møtte opp til kontaktsamtale på barneskolen klokka 7. Tjohei, liksom. Nå har vi spist frokost, og skal snart ut igjen. 5-månederskontroll på helsestasjonen. Gruer meg! De vaksinene er litt kjipe.

Klokka 7?? Selvvalgt da eller?
Uff, ja vaksine er ikke noe særlig.. Lille her har styra hele natta i natt igjen :(

Klokka 7?? Selvvalgt da eller?
Uff, ja vaksine er ikke noe særlig.. Lille her har styra hele natta i natt igjen :(
Nei, det var jammen ikke selvvalgt. :hilarious: Læreren har satt opp allr kontaktsamtaler klokka 7, 7.30 og 8, for å slippe å bruke tid på det i skoletiden, og for at foreldre skal slippe å dra fra jobb midt på dagen.

Nei, det var jammen ikke selvvalgt. :hilarious: Læreren har satt opp allr kontaktsamtaler klokka 7, 7.30 og 8, for å slippe å bruke tid på det i skoletiden, og for at foreldre skal slippe å dra fra jobb midt på dagen.

Omg. Jeg hadde nekta. Her tar de det på ettermiddagen :)

Gikk greit altså, jeg er jo oppe alikevel Og så fikk man masse skryt, og det er jo ikke den dummeste måten å starte dagen på.

Jeg står opp klokka 07, er ikke klar til å være noe sted :hungover:

Back
Topp