bellulf
Forelsket i forumet
Vilken julebrus er favoritten din/deres jenter?
Berentsen men tror det er også pga barndoms minner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vilken julebrus er favoritten din/deres jenter?
Hvordan holder du ut?Var det så morsom?
Hvordan holder du ut?
Jeg ser julebrus å det er et must å ha det
Det er vanskelig å forklare, men jeg trenger jule spiriten i desember, og for meg ødelegges det hvis jeg begynner før [emoji14]
Desember blir best når jeg har bygget opp forventningene og gledet meg mye i forkant
Sånn er det for meg også, men vi oppnår følelsen på forskjellig vis. Jeg får mer julestemning av å tjuvstarte. [emoji318]
Det forstår jeg veldig godtDet er vanskelig å forklare, men jeg trenger jule spiriten i desember, og for meg ødelegges det hvis jeg begynner før
Desember blir best når jeg har bygget opp forventningene og gledet meg mye i forkant
Jeg må egentlig si meg litt enig med Augustinaen i forhold til julestemning i desember hvis man "tjuvstarter". Men jeg begynner med julegaver og -planlegging tidlig.
Det forstår jeg veldig godt
Absolutt. Når jeg tjuvstartet hadde jeg julestemning i oktober og ingenting i Desember, og sånn vil man jo ikke ha det!
Men da er i alle fall ikke du en av dem som klager seg halvt ihjel over julevarer i butikkene i oktober
Mens hos meg øker det julestemningen utover, den kan liksom ikke brukes opp.
Men nei, jeg klager absolutt ikke over julevarer i butikkene - jeg tripper etter julemarsipanen jeg nå. [emoji847]
I dag var vi tidlig på'n. Møtte opp til kontaktsamtale på barneskolen klokka 7. Tjohei, liksom. Nå har vi spist frokost, og skal snart ut igjen. 5-månederskontroll på helsestasjonen. Gruer meg! De vaksinene er litt kjipe.
Nei, det var jammen ikke selvvalgt. Læreren har satt opp allr kontaktsamtaler klokka 7, 7.30 og 8, for å slippe å bruke tid på det i skoletiden, og for at foreldre skal slippe å dra fra jobb midt på dagen.Klokka 7?? Selvvalgt da eller?
Uff, ja vaksine er ikke noe særlig.. Lille her har styra hele natta i natt igjen
Nei, det var jammen ikke selvvalgt. Læreren har satt opp allr kontaktsamtaler klokka 7, 7.30 og 8, for å slippe å bruke tid på det i skoletiden, og for at foreldre skal slippe å dra fra jobb midt på dagen.
Omg. Jeg hadde nekta. Her tar de det på ettermiddagen
Gikk greit altså, jeg er jo oppe alikevel Og så fikk man masse skryt, og det er jo ikke den dummeste måten å starte dagen på.