Utfordring!

Åå så synd! Men blir nok fine kort likevel :D

Jepp. Og så så det ut til at vi fikk et par av lille som er bra nok til å ha på veggen mtp skarphet. :D Mannen er i gang med redigering nå. :)

Var morsomt å børste støv av speilrefleksen igjen. Tror vi må være flinkere til å bruke det. Blir fort bare mobilen, og selv om den jeg har tar veldig bra bilder så klarer den selvsagt ikke å måle seg med en speilrefleks.

Jepp. Og så så det ut til at vi fikk et par av lille som er bra nok til å ha på veggen mtp skarphet. :D Mannen er i gang med redigering nå. :)

Var morsomt å børste støv av speilrefleksen igjen. Tror vi må være flinkere til å bruke det. Blir fort bare mobilen, og selv om den jeg har tar veldig bra bilder så klarer den selvsagt ikke å måle seg med en speilrefleks.

Samme her.. var så flink med eldste å tok masse med speilrefleks. Denne ungen her har knapt sett speilrefleksen :shifty:

Hvordan går det? Folk travelt opptatt med juleforberedelser?

Hvordan går det? Folk travelt opptatt med juleforberedelser?

Her går det bra! To do lista er lang, men jeg elsker jul så det går bra!
Har putene til spisestolene til vask nå. 4 i badekaret med flekkfjerning, 2 i maskinen og 2 til tørk. Går fremover :D

Du da?

Her blir det mindre forumtid nå som Tapatalk ikke er en mulighet lengre, rett og slett. Akkurat nå sover lillebror, og jeg skal egentlig vaske kjøkken. :angelic:

Her går det bra! To do lista er lang, men jeg elsker jul så det går bra!
Har putene til spisestolene til vask nå. 4 i badekaret med flekkfjerning, 2 i maskinen og 2 til tørk. Går fremover :D

Du da?

Er på en liten førjulsferie hos moren min, så her har tiden gått med til bursdagsfeiring og koselig besøk hos tanten min. Rolig dag idag. :) Nå kommer nevøen min hit, søsteren min bor et godt stykke unna skolen, så han skal være her til minstemann nevø våkner. Ikke vær til å gå så langt nå, og det er jo kjedelig å måtte vekke småtasser.

Her blir det mindre forumtid nå som Tapatalk ikke er en mulighet lengre, rett og slett. Akkurat nå sover lillebror, og jeg skal egentlig vaske kjøkken. :angelic:

Glad jeg allerede hadde vent meg til nettleseren på mobil før det var fjernet, men håper virkelig de forenkler den litt. Er knotete og alt for tett mellom valgene.

Det fine med å være bortreist er å slippe alle burdene en har hjemme hos seg selv. :hilarious:

Er på en liten førjulsferie hos moren min, så her har tiden gått med til bursdagsfeiring og koselig besøk hos tanten min. Rolig dag idag. :) Nå kommer nevøen min hit, søsteren min bor et godt stykke unna skolen, så han skal være her til minstemann nevø våkner. Ikke vær til å gå så langt nå, og det er jo kjedelig å måtte vekke småtasser.

Så deilig med en liten ferie :D

Åå så kjedelig.. alltid brukt nettleser jeg, så er ikke påvirket av det..

Minsten her sover også, og jeg skulle vasket. Men i stedet har jeg rotet. Men ble ei fin julestjerne av pinner som jeg skal ha lyslenke på og henge på veggen ute :D

Ja, og det var noen onkler, tanter, søskenbarn og ei bestemor som ble glad for besøk, siden vi ikke kommer til jul i år. :)

Det skjønner jeg godt :) Vi var også på en slik tur for noen uker siden. Fikk levert julegavene også så slapp porto :P

Det skjønner jeg godt :) Vi var også på en slik tur for noen uker siden. Fikk levert julegavene også så slapp porto :p

Trodde jeg skulle få levert alle julegaver jeg også, men flere nettbutikker klarte ikke å levere i tide. :rolleyes: Heldigvis skal kusina mi reise hit allikevel (bor ikke så langt unna meg) så hun kan ta me. Porto er dyrt!

Er noen fra junigruppa kommet på topplista ennå? Augustinaen og siadle mener jeg at jeg så der :)

Jupp jeg er der denne mnd også, på plass mellom 20-30 sist jeg sjekka.
Var der i november også, den mnd jeg opprettet denne tråden, og da vant jeg faktisk babynestet :D

Back
Topp