Utfordring!

Babymaten kommer til å ta over fryseren oppe til slutt hehe.

Min ble 5 mnd nå i helga og det er bare siste tiden han har fått små smaksprøver. Tar det veldig rolig, men kjenner det snart nærmer seg at han har behov for litt mer enn bare morsmelk. Brokkolimosen han fikk etter ammingen i dag slukte han på null komma svusj!

5 mnd kontroll på mandag, spent på om han fortsatt følger kurven sin.

Spennende! Er han stor eller liten for alderen?
Jeg føler jeg ikke har nok melk, men det viser seg at han går mer en godt nok opp i vekt.

Spennende! Er han stor eller liten for alderen?
Jeg føler jeg ikke har nok melk, men det viser seg at han går mer en godt nok opp i vekt.

Han er helt gjennomsnittlig på lengde og vekt. Får kommentarer på at han er så stor, men jeg tror folk bare har glemt hvor store babyer på den alderen er. :P

Er det fordi han er glupsk du har følt du har hatt lite? At han ikek har virka fornøyd? Har følt jeg har hatt nok melk hele veien heldigvis, han har vist helt tydelig at han har vært fornøyd og det har stort sett holdt å amme fra bare et bryst pr måltid, men nå kjenner jeg på at produksjonen må opp litt igjen for å holde følge med behovet hans. Har vært superheldig med ammingen da. Eneste problemet jeg har hatt disse 5 månedene er ei lita melkeblemme liksom. *bank i bordet*

Han er helt gjennomsnittlig på lengde og vekt. Får kommentarer på at han er så stor, men jeg tror folk bare har glemt hvor store babyer på den alderen er. :p

Er det fordi han er glupsk du har følt du har hatt lite? At han ikek har virka fornøyd? Har følt jeg har hatt nok melk hele veien heldigvis, han har vist helt tydelig at han har vært fornøyd og det har stort sett holdt å amme fra bare et bryst pr måltid, men nå kjenner jeg på at produksjonen må opp litt igjen for å holde følge med behovet hans. Har vært superheldig med ammingen da. Eneste problemet jeg har hatt disse 5 månedene er ei lita melkeblemme liksom. *bank i bordet*

Det har vært fordi han må ammes fra begge brystene til alle måltider, og han slutter å suge når det ikke kommer mer melk, men da er han ikke fornøyd.. Så kan jeg avlede han så går det greit, men er bare 1-2 timer til han da naturligvis er sulten igjen....

Det har vært fordi han må ammes fra begge brystene til alle måltider, og han slutter å suge når det ikke kommer mer melk, men da er han ikke fornøyd.. Så kan jeg avlede han så går det greit, men er bare 1-2 timer til han da naturligvis er sulten igjen....

Kar med matvett! :) Må være frustrerende å føle at baby ikke blir mett da. Men nå nærmer det seg jo tiden for mer og mer fast føde, det blir han sikkert storfornøyd med! :D

Kar med matvett! :) Må være frustrerende å føle at baby ikke blir mett da. Men nå nærmer det seg jo tiden for mer og mer fast føde, det blir han sikkert storfornøyd med! :D

Ja, så tanker han opp på ei flaske mme av og til. Da blir han glad :)

Ja, denne babyen kommer til å elske alt har jeg en følelse av. Han er febrilsk når vi spiser og han ikke får.. følger maten vår med øynene og smatter :P

Ja, så tanker han opp på ei flaske mme av og til. Da blir han glad :)

Ja, denne babyen kommer til å elske alt har jeg en følelse av. Han er febrilsk når vi spiser og han ikke får.. følger maten vår med øynene og smatter :p

Herlig når de har matvett!

Jeg som skulle legge meg tidlig ble sugd inn i den psyke verden som er the handmaids tale. Verste episodene så langt, ble uvel! Måtte spole meg igjennom den ene, klarte ikke se alt. Det har ikke skjedd siden jeg så the hills have eyes ... Og jeg har sett endel skrekk og ekle dramaer siden den gang!

Kjenner følelsen... noen netter har vi ammet med 45 minutters intervaller.. Har vært så ille at jeg har gruet meg til å sove..

Godt det ikke bare er meg. I starten gråt jeg, fikk ikke sove og gruet meg så sinnsykt til neste amming som var et strev. Ga seg etter 14 dager, Vært en drøm å die

Åh!
Jeg hadde en bli ny dag i dag:)
Kjøpte meg nye klær og på kvelden så reiste jeg ut til søsteren min etter mini hadde fått mat å sovna. Å da klippet jeg håret mitt. Føler meg iallefall så fresh nå. Digg med egentid;)

Godt det ikke bare er meg. I starten gråt jeg, fikk ikke sove og gruet meg så sinnsykt til neste amming som var et strev. Ga seg etter 14 dager, Vært en drøm å die

Så bra det gav seg. Her er det opp og ned fremdeles.. kun en amming natt til igår, i natt var det flere amminger og en våkenperiode...

Åh!
Jeg hadde en bli ny dag i dag:)
Kjøpte meg nye klær og på kvelden så reiste jeg ut til søsteren min etter mini hadde fått mat å sovna. Å da klippet jeg håret mitt. Føler meg iallefall så fresh nå. Digg med egentid;)

Fantastisk! Det var lurt av deg :)

Jeg som skulle legge meg tidlig ble sugd inn i den psyke verden som er the handmaids tale. Verste episodene så langt, ble uvel! Måtte spole meg igjennom den ene, klarte ikke se alt. Det har ikke skjedd siden jeg så the hills have eyes ... Og jeg har sett endel skrekk og ekle dramaer siden den gang!

Å fydda! Har vurdert den serien, men det dropper jeg glatt da! Mørkeredd og mye hjemme alene med ungene, trenger ikke skremme meg selv :hilarious:

Ja, trengte det virkelig.
Når håret er alltid oppi en hale og går i jogge klær hele tiden så va det deilig å får nye meg litt.

Skjønner jeg godt! Hadde meg en tur til frisøren for noen uker siden, så deilig!

Burde også hatt nye klær.. men blir uforskammet dyrt når jeg trenger en del ..

Å fydda! Har vurdert den serien, men det dropper jeg glatt da! Mørkeredd og mye hjemme alene med ungene, trenger ikke skremme meg selv :hilarious:

Den er ikke sånn mørkeredd-skummel, men den er ganske dyster og fæl på andre måter (voldtekter, mødre som ikke får beholde barna sine og sånt).

Jeg måtte gi den opp, freaket meg helt ut.

Jeg har egentlig en regel om bare en episode om kvelden, og ikke for nærme leggetid. Men i går måtte jeg bare se videre! Burde egentlig kutte den ut, men nå har jeg kommet så langt så nå må jeg se hvordan sesongen slutter ... Sesong 2 altså. Hadde en lengre pause midtveis i sesongen da, for å komme til hektene igjen. Men fy for en bra laget serie altså, og så bra skuespillerprestasjoner!

Skjønner jeg godt! Hadde meg en tur til frisøren for noen uker siden, så deilig!

Burde også hatt nye klær.. men blir uforskammet dyrt når jeg trenger en del ..
Ja, samme her. Så ble en genser og ei bukse, men får begynne i det små...hehe

Æsj, fy søren! Den filmen hadde jeg glemt :eek: Det er noe av det verste jeg har sett. Da tror jeg ikke jeg skal begynne på Handmaids tale, har nemlig vurdert det..

Back
Topp